Search

پنجشنبه 9 فروردين 1403

منو

آگهي هاي كامپيوتر

كامپيوتر » نرم افزار

رضایت مشتری

امروزه کارایی و اثربخشی فرایندهای سازمان سخن روز است. با مطالعات علمی باید به این پرسش پاسخ داد که چگونه می توان اثربخشی فرایندهای سازمان را بهبود بخشید. صاحبنظران معتقدند که یکی از راههای افزایش اثربخشی سازمان، بهبود کیفیت خدمات و منظور از آن، تامین نیازها و انتظارات مشتریان است. قابل استفاده برای مشتری یک تعریف متداول از کیفیت است. دمینگ (یکی از پیشگامان نهضت TQM) کیفیت را با رضایت مشتری یکی می داند. بنابراین، با افزایش کیفیت خدمات رضایت مشتریان بالا می رود و بدین طریق اثربخشی سازمان ارتقا می یابد. به همین خاطر می توان یکی از شاخصهای اثربخشی سازمان را رضایت مشتری دانست.

در مقاله حاضر پس از تعریف اثربخشی، مدل های ارزیابی اثربخشی را معرفی کرده سپس با توجه به اینکه رضایت مشتری یکی از شاخصهــای مهم اثربخشی سازمان محسوب می شود؛ به بحث درخصوص انواع مشتری، نیازها وانتظارات مشتریان، رضایت مشتری، تاثیر رضایت مشتری بر فرایندهای سازمان و بالاخره تاثیر وفاداری مشتری در ارتقا کارایی و اثربخشی فرایندهای سازمان می پردازد.

ادامه مقاله را در لینک زیر مشاهده نمایید:
http://www.toluecrm.com/art_show?art_id=11

شرکت نرم افزاری ایده پرداز طلوع با سابقه بیش از یک دهه در تولید و صادرات نرم افزار جهت ساماندهی بخش فروش، کاهش هزینه ها و افزایش سود خالص سازمانها نرم افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) را طراحی نموده و به کلیه شرکتهای تولیدی، خدماتی و بازرگانی عرضه می نماید.
برخی از امکانات این نرم افزار:

1. ورود مشخصات و اطلاعات مشتریان حقیقی و حقوقی و پرسنل مرتبط
2. ثبت نحوه آشنایی و روانشناسی مشتری و تعیین کارشناس مرتبط با مشتری
3. گروه بندی و رده بندی مشتریان (بالقوه ، فعال و ...)
4. آرشیو کلیه ارتباطات مشتریان به همراه جزییات هر ارتباط (شخص تماس گیرنده، زمان ارتباط، نتیجه ارتباط)
5. امکان ایجاد پیوست به فایل های مرتبط با مشتری
6. ثبت ارسال نمونه کالا و جوایز برای مشتریان و نمایندگی ها
7. نظرسنجی و رضایت سنجی مشتریان
8. قابلیت تعریف وظیفه جهت ارتباطات بعدی با مشتریان (شامل پیگیری ها، قرار های ملاقات و جلسات کاری و ...) و یا وظایف درون سازمانی همراه با آلارم دهی در زمان تعیین شده ** کنترل کارتابل کلیه کاربران توسط مدیر
9. صدور و چاپ پیش فاکتور
10. صدور و چاپ فاکتور
11. سیستم انبار(چک کردن موجودی محصولات هنگام صدور پیش فاکتور و فاکتور، آلارم هنگام به حداقل رسیدن کالاها و ...)
12. ثبت قراردادهای عقد شده با مشتریان
13. ثبت تراکنش مالی مشتریان شامل نقد و چک و اقساط و وام و فیش و حواله و pos
14. تعریف بازاریابان مختلف، درصد آنها و حساب هر بازاریاب
15. تعریف نمایندگی ها و عاملین فروش
16. تعریف تامین کنندگان سرویس ها و محصولات مورد ارائه شرکت
17. ثبت اطلاعات رقبای کاری
18. تعریف محصولات وخدمات به همراه هزینه هر یک
19. خدمات پس از فروش
20. پیگیری پرونده های شکایات مشتریان
21. مدیریت پیشنهادات و انتقادات
22. تعریف کاربران با امکان تعیین الگوهای سطوح دسترسی روی فرمها و اطلاعات قابل مشاهده توسط هر یک از کاربران
23. دفترچه تلفن و آدرس ها
24. امکان کالر آی دی (Caller ID) و نمایش سابقه ارتباطی با مشتریان در هنگام تماس ایشان
25. امکان ذخیره فایل صوتی مذاکره با مشتری و درج در پرونده ارتباطات با مشتری
26. یادآور سیستم شامل تاریخ های پایان قرارداد، گارانتی، سررسید اقساط، سررسید چک ها، تولد، ازدواج، تاسیس شرکت با قابلیت هشدار روی کامپیوتر
27. قابلیت ارسال اس ام اس، ایمیل، فکس و نامه به شکل گروهی، با نام خود مشتری و ثبت در پرونده مشتری
28. قابلیت دریافت اس ام اس
29. امکان تخصیص کارتهای اشتراک یا کارت تخفیف
30. انجام جستجوی پیشرفته و فیلتر کردن داده ها در کمترین زمان
31. خروجی با فرمت های مختلف مانند اکسل، pdfو ... از کلیه اطلاعات
32. کمک به تحلیل، بررسی و تصمیم سازی مدیران سازمان توسط گزارشات مختلف مانند گزارش مشتریان، گزارش بازارهای هدف، گزارش قراردادها، گزارش چک و قسط ها، گزارش فاکتورها، گزارش بازاریاب ها، گزارش پیگیری ها، گزارش ارتباط با مشتریان، گزارشات آماری(به صورت نمودارهای دایره ای و میله ای)، گزارشات نموداری و مقایسه ای فروش، گزارشات با چاپ دلخواه از دیتاگریدها

نسخه تحت وب CRM طلوع علاوه بر امکانات فوق، دارای ویژگیهای زیر می باشد:
1. قابلیت اجرا تحت وب و دسترسی بدون محدودیت زمان و مکان (دسترسی از راه دور)
2. امکان اختصاص نقش های متفاوت به هر یک از اشخاص و شرکتها
3. امکان گروه بندی n سطحی مشتریان و محصولات
4. قابلیت ثبت و نمایش آدرس مشتری بر روی Google Map
5. قابلیت نمایش تاریخچه رکوردها در بخش History
6. امکان نمایش وظایف در قالب نمودار گانت چارت
7. امکان تعریف دشبورد و نمودارهای آماری
8. ثبت سفارشات مشتری
9. تعریف پروژه و نقش های مرتبط با آن
10. پاسخگویی اتوماتیک از طریق SMS
11. قابلیت دریافت ایمیل، اس ام اس و ثبت در پرونده مشتری به صورت اتوماتیک
12. قابلیت ارسال فاکتور و پیش فاکتور به ایمیل و یا فکس مشتری
13. قابلیت ورود اطلاعات مشتریان از فایل Excel
14. ثبت یادداشت های روزانه
15. پیام رسان (Messenger)
16. قابلیت ارتباط با سیستم VoIP
17. قابلیت ارتباط با وب سایت

همچنین در نرم افزارهای فوق امکان سفارشی سازی مطابق با نیازهای هر سازمانی وجود دارد.

شرکت نرم افزاری ایده پرداز طلوع با سابقه بیش از یک دهه در تولید و صادرات نرم افزار جهت ساماندهی بخش فروش، کاهش هزینه ها و افزایش سود خالص سازمانها، نرم افزار CRM ) مدیریت ارتباط با مشتری) را طراحی نموده و به کلیه شرکتهای تولیدی، خدماتی و بازرگانی عرضه می نماید

جهت دانلود توضیحات کاملتر در مورد ویژگی های نرم افزار CRM تحت وب طلوع به آدرس http://www.toluesoft.com/fa/price/view/8/Tolue_CRM_web-based.pdf
و دانلود توضیحات کاملتر در مورد ویژگی های نرم افزار CRM تحت شبکه طلوع به آدرس http://www.toluesoft.com/fa/price/view/15/toluecrm.pdf مراجعه نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به سایت www.toluesoft.com و یا www.toluecrm.com مراجعه نموده و یا با شماره تلفن های 77512236- 021 و 77513268 - 021تماس حاصل نمایید.

تلفن: 02177512236
Email: email address
منطقه: تهران
آدرس: خیابان انقلاب - پل چوبی - روبروی BRT - پلاک 197 - طبقه سوم واحد 7

http://www.toluesoft.com

به اشتراک بگذارید:

share in linkedin share in twitter share in facebook

تماس با آگهی دهنده (شرکت ایده پرداز طلوع)
در مورد: رضایت مشتری

نام:

موبایل:

ایمیل:

پیام:

کلمات کلیدی:
-

CRM


لطفا از پرداخت وجه قبل از دریافت کالا یا خدمات خودداری نمایید. سایت ایفروش مسوولیتی در مورد آگهی ها ندارد

2292
بازدید







14/4/01
Icon for دوره سیستم مدیریت رضایت مشتری

دوره سیستم مدیریت رضایت مشتری
نام دوره : سیستم مدیریت رضایت مشتری    بر مبنای استانداردهای بین المللی    10002:2014 & ISO 10004:2012 ISO    هدف ...
گروه مهندسی شایگان،    تهران،   تماس: 09124793782
قيمت: 0

29/8/00
Icon for جلب رضایت مشتری در کیسان

جلب رضایت مشتری در کیسان
استاد:امیرجان سلام    ممنون میشم میزان رضایتت رو از اساتیدوهمچنین عملکرد موسسه کیسان بیان فرمایید    امیر:    کاملا ...
رضا نصیری،    تهران،   تماس: 02122251323

20/7/00
Icon for کیسان موفق در جلب رضایت مشتری

کیسان موفق در جلب رضایت مشتری
کارشناس:ارتین جان سلام لظفا میزان رضایتت رو از اساتید معرفی شده جناب اقای فاضل زاد(زبان انگلیسی)و استاد عبدالهی ...
رضا نصیری،    تهران،   تماس: 02122251323

25/11/01
Icon for داینامیک سی آر آم 2016 اورجینال - خرید Dynamics CRM Server 2016 - فروش مایکروسافت 2016 CRM

داینامیک سی آر آم 2016 اورجینال - خرید Dynamics CRM Server 2016 - فروش مایکروسافت 2016 CRM
مایکروسافت داینامیک سی آر ام یکی از قوی ترین نرم افزارهای CRM ( نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ) است که توسط ...
microsoftlicense،    تهران،   تماس: 02128429090
قيمت: تماس بگیرید

25/11/01
Icon for لایسنس Dynamics CRM Server 2016 مایکروسافت داینامیک سی آر آم 2015 اورجینال - لایسنس اورجینال مایکروسافت داینامیک سی آر آم 2013

لایسنس Dynamics CRM Server 2016 مایکروسافت داینامیک سی آر آم 2015 اورجینال - لایسنس اورجینال مایکروسافت داینامیک سی آر ...
مایکروسافت داینامیک CRM در ابتدا پایگاه داده ای از مشتریان تشکلیل میدهد و پروفایلی برای هر مشتری ایجاد کند ...
microsoftlicense،    تهران،   تماس: 02128429090
قيمت: تماس بگیرید

27/7/01
Icon for تعمیر تخصصی ecu (کامپیوتر) موتور سیکلت crm 250cc

تعمیر تخصصی ecu (کامپیوتر) موتور سیکلت crm 250cc
تعمیرات تخصصی ecu ( ترانزیستور )    تعمیرات اساسی موتور سیکلت های CRM 250CC در مدلهای MK1 (انجین مشکی) ، MK2 (روغن ...
کرمی،    مركزي،   تماس: کرمی 09183485116 - 09372737619
قيمت: تماس بگیرید

13/5/01
Icon for آفیسیو قوی ترین نرم افزار مدیریت پروژه و CRM

آفیسیو قوی ترین نرم افزار مدیریت پروژه و CRM
آفیسیو یک نرم افزار مدیریت پروژه و سی آر ام (مدیریت ارتباط با مشتری) فارسی بوده که به صورت ابری ارائه میگردد. ...
اساسی،    تهران،   تماس: 02191691027
قيمت: 12000000

26/4/01
Icon for لایسنس داینامیک CRM - لایسنس اورجینال CRM - داینامیک سی آر ام اورجینال

لایسنس داینامیک CRM - لایسنس اورجینال CRM - داینامیک سی آر ام اورجینال
مایکروسافت داینامیک سی آر ام یکی از قوی ترین نرم افزارهای CRM ( مدیریت ارتباط با مشتری ) است که توسط شرکت مایکروسافت ...
microsoftlicense،    تهران،   تماس: 02128429090
قيمت: تماس بگیرید

24/1/01
Icon for نرم افزار CRM  ایده آل : "تمام آنچه مدیران میخواهند"

نرم افزار CRM ایده آل : "تمام آنچه مدیران میخواهند"
نرم افزار CRM ایده آل :    "تمام آنچه مدیران میخواهند"    همه مدیران در هر سطحی اصلی ترین دغدغه ...
شرکت ایده آل،    تهران،   تماس: 74451
قيمت: تماس بگیرید

24/1/01
Icon for توصیف کارکرد نرم افزار CRM ایده آل در قالب داستان مصور- کمیک

توصیف کارکرد نرم افزار CRM ایده آل در قالب داستان مصور- کمیک
اگر با مفهوم CRM آشنا نیستید؟    یا استفاده از نرم افزار های CRM مشکل دارید؟    اگر دنبال کسب آگاهی ...
شرکت ایده آل،    تهران،   تماس: 74451
قيمت: تماس بگیرید

28/8/00
Icon for نرم افزار CRM، ارسال ایمیل

نرم افزار CRM، ارسال ایمیل
1. امکان ارسال ایمیل به یک یا گروهی از مشتریان شامل می شود.        این ماژول زیر مجموعه نرم افزار ...
سیدمحمدرضا ابوالقاسمی،    قم،   تماس: 09104666467
قيمت: تماس بگیرید

28/8/00
Icon for نرم افزار CRM ، دریافت پیام کوتاه

نرم افزار CRM ، دریافت پیام کوتاه
مورد یک و دو هر کدام دارای قیمت مشخصی می باشند. جهت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید:            1- ...
سیدمحمدرضا ابوالقاسمی،    قم،   تماس: 09104666467
قيمت: تماس بگیرید

27/8/00
Icon for نرم افزار CRM سیستم امتیازدهی

نرم افزار CRM سیستم امتیازدهی
1. تخصیص امتیاز به هر مشتری در نرم افزار crm        2. روش محاسبه امتیاز با توجه به حجم خرید        3. ...
سیدمحمدرضا ابوالقاسمی،    قم،   تماس: 09104666467
قيمت: تماس بگیرید

27/8/00
Icon for نرم افزار crm کلاد شش ماهه

نرم افزار crm کلاد شش ماهه
شرکتها    اشخاص    ارتباطات    وظایف    کالا و خدمات    پیش قاکتور و فاکتور    ارسال ...
سیدمحمدرضا ابوالقاسمی،    قم،   تماس: 09104666467
قيمت: تماس بگیرید

27/8/00
Icon for نرم افزار crm کلاد یک ساله

نرم افزار crm کلاد یک ساله
شرکتها    اشخاص    ارتباطات    وظایف    کالا و خدمات    پیش قاکتور و فاکتور    ارسال ...
سیدمحمدرضا ابوالقاسمی،    قم،   تماس: 09104666467
قيمت: تماس بگیرید

27/8/00
Icon for نرم افزار crm کلاد یک ماهه

نرم افزار crm کلاد یک ماهه
شرکتها    اشخاص    ارتباطات    وظایف    کالا و خدمات    پیش فاکتور و فاکتور    ارسال ...
سیدمحمدرضا ابوالقاسمی،    قم،   تماس: 09104666467
قيمت: تماس بگیرید

27/8/00
Icon for نرم افزار crm کلاد سه ماهه

نرم افزار crm کلاد سه ماهه
شرکتها    اشخاص    ارتباطات    وظایف    کالا و خدمات    پیش فاکتور و فاکتور    ارسال ...
سیدمحمدرضا ابوالقاسمی،    تهران،   تماس: 09104666467
قيمت: تماس بگیرید

20/8/00
Icon for نرم افزار CRM ، کارت وفاداری

نرم افزار CRM ، کارت وفاداری
قابلیتهای ماژول:    1. امکان ارتباط یکپارچه با نرم افزار مدیریت مشتریان        2. صدور ...
سیدمحمدرضا ابوالقاسمی،    تهران،   تماس: 09104666467
قيمت: تماس بگیرید

20/8/00
Icon for نرم افزار CRM ، امکان صدور حواله

نرم افزار CRM ، امکان صدور حواله
حواله چیست؟    حواله یک ابزار مالی است که از آن برای انتقال اعتبار یا مسئولیت بدهی استفاده میشود.        قابلیتهای ...
سیدمحمدرضا ابوالقاسمی،    قم،   تماس: 09104666467
قيمت: تماس بگیرید

19/8/00
Icon for نرم افزار CRM ، امکان صدور حواله

نرم افزار CRM ، امکان صدور حواله
حواله چیست؟    حواله یک ابزار مالی است که از آن برای انتقال اعتبار یا مسئولیت بدهی استفاده میشود.        قابلیتهای ...
سیدمحمدرضا ابوالقاسمی،    قم،   تماس: 09104666467
قيمت: تماس بگیرید







Special:  نرم افزار کلینیک دامپزشکی  Ad 1 startنرم افزار کلینیک دامپزشکی
نرم افزاری آینده
تلفن:02188854465
Special:  طراحی سایت اندیشه آنلاین  Ad 1 startطراحی سایت اندیشه آنلاین
شرکت طراحی سایت
تلفن:09224849027
AD is: فروش نرم افزار های CNC  Ad 0 startفروش نرم افزار های CNC
میثم قربانی
تلفن:09124072289
AD is: رک طرح apc الیما، رک سرور apc الیما  Ad 0 startرک طرح apc الیما، رک سرور apc الیما
مهندس زارع
تلفن:09122257157
AD is: خدمات شبکه و اینترنت  Ad 0 startخدمات شبکه و اینترنت
حسن نژاد
تلفن:09124806824


Eforosh Telegram Eforosh instagram
نصب نسخه جدید iOS اپلیکیشن ایفروش بعدا