Search

پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403

منو

علوم انسانی



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۱۲,۸۰۰ تومان

علوم انسانی » علوم انسانی

دانلود ترجمه مقاله تحول و آینده ای از بازاریابی سبز

عنوان انگلیسی مقاله: EVOLUTION AND FUTURE OF ENVIRONMENTAL MARKETING
عنوان فارسی مقاله: تکامل و آینده بازاریابی محیطی
دسته: حسابداری - اقتصاد - بازاریابی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 14


_______________________________________
چکیده ترجمه:
بازاریابی محیطی(که بطور متداول به عنوان بازاریابی سبز شناخته شده است) به فرایند فروش محصولات و/ یا خدمات مبتنی بر منافع محیطی اشاره می نماید. چنین محصول یا خدمتی می تواند با محیط سازگار باشد یا به شیوه ای سازگار با محیط ایجاد و بسته بندی شود. در تکامل بازاریابی سبز بسیار تعریف و تجمید شده سه مرحلة طولانی وجود دارد. مرحله اول به عنوان مرحلة بوم شناختی معروف گشته است. مرحله دوم مرحله محیطی نامیده شده است. مرحله سوم نیز به عنوان مرحله پایدار نامیده شده است. متاسفانه، رویکرد بازاریابی سبز تا حد زیادی برای ایجاد نقطه نظر های متفاوت در مصرف کنندگان، توسط خانه های مشترک(corporate house) به عنوان یک شاهکار تبلیغاتی مورد استفاده قرار گرفته است. موفقیت آتی در مادیت زدایی محصول و خدمات پایدارتر برای اجتناب از کوته نظری در بازاریابی سبز کوتاه، به طور متقاعد کننده ای به برقراری ارتباط و ارائه ارزش مطلوب به مصرف کننده در بازار بستگی خواهد داشت.


1. مقدمه
اصطلاح بازاریابی محیطی (که بطور متداول به عنوان بازاریابی سبز شناخته شده است) در اواخر دهه 1980 و اوایل 1990 اهمیت یافت. این نوع بازاریابی زمانی در اروپا آغاز شد که یک سری محصولات خاص برای جو زمین مضر شناخته شدند. در نتیجه، محصولات جدید «سبز» نشان دادند که خسارت کمتری به محیط وارد می نمایند. انجمن بازاریابی آمریکا (AMA) اولین کارگاه آموزشی «بازاریابی بوم شناختی» را در سال 1975 برگزار نمود. این اقدامات و مذاکرات این کارگاه منجر به ایجاد یکی از کتاب های بازاریابی سبز تحت عنوان «بازاریابی بوم شناختی» شد.







دانلود پایان نامه مدیریت دانش و تاثیر آن بر خلق ثروت در سازمان
سازمان های دانش محور از طریق مدیریت دانش، به دنبال ایجاد ارزش و ثروت آفرینی در سازمان های خود هستند. در این ...
علوم انسانی

۳۷,۰۰۰ تومان


دانلود اساس نامه بورس اوراق بها دار
موضوع ماده ۱٫ براساس قانون تأسیس بورس اوراق بهادار، که از این به بعد “قانون بورس” نامیده میشود، سازمانى ...
علوم انسانی

۶,۰۰۰ تومان


دانلود ترجمه مقاله ارزش های زمینه ساز مصرف عطر
هدف این مطالعه درک بهتر مسائلی می باشد که تحت نفوذ عادات خرید و مصرف ما برای محصولات لوکس قرار دارد. ما تلاش ...
علوم انسانی

۱۴,۵۰۰ تومان


دانلود ترجمه مقاله تاثیر وابستگی در پیاده سازی ERP
ما نقش انواع مدل های مختلف که زمان صرف شده در پیاده سازی ERP (برنامه ریزی منابع سرمایه ای ) را تحت تاثیر قرار ...
علوم انسانی

۱۹,۵۰۰ تومان


دانلود ترجمه مقاله نظریه روش تجزیه و تحلیل و تفسیر نردبانی
اخیراً پژوهش بر روی ارزش های شخصی در بازاریابی مورد توجه زیاد دانشگاهیان و پزشکان قرار گرفته است. توصیف عمیق ...
علوم انسانی

۱۹,۵۰۰ تومان


دانلود ترجمه مقاله تفسیر نردبانی در انجام پژوهش بازاریابی
این مقاله با در نظر گرفتن تحقیقات دانشگاهی و بازار، به دنبال ارائه بحث در مورد کاربرد نردبان در انجام بازاریابی ...
علوم انسانی

۱۲,۵۰۰ تومان


دانلود ترجمه مقاله پیش بینی انگیزه کار و رضایت شغلی کارکنان بانک
این مطالعه تلاش نموده تا مطالعه ای در مورد ویژگی های کار به عنوان پیش بینی کننده انگیزه کاری و رضایت شغلی نماید. ...
علوم انسانی

۱۴,۵۰۰ تومان


دانلود ترجمه مقاله مسائل مربوط به حسابداری تعهدی و بودجه ریزی توسط دولت
ذیرش سیستم حسابداری و بودجه ریزی تعهدی در برنامه اصلاحات مشترک المنافع بخش دولتی در طول 20 سال گذشته امری محوری ...
علوم انسانی

۱۹,۵۰۰ تومان


دانلود ترجمه مقاله نقش فن آوری اطلاعات در رشد اقتصادی و بهره وری در استرالیا
در این مقاله، بررسی مان در مورد نقش سرمایه گذاری در فن آوری اطلاعات(IT) تولید و بهره وری اقتصادی در استرالیا ...
علوم انسانی

۱۹,۵۰۰ تومان


دانلود ترجمه مقاله اثر نام تجاری داخلی بر تعهد کیفیت خدمات کارکنان
این مطالعه به منظور بررسی تاثیر برندسازی داخلی بر روی تعهد کیفیت خدمات کارکنان انجام شد. برندسازی داخلی استفاده ...
علوم انسانی

۱۴,۵۰۰ تومان
1
بعدي
آخر
(1 تا 10 از 49)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است