Search

آدينه 10 فروردين 1403

منو

آگهي هاي لوازم

دستگاه درماپن




همه آگهی های Ali Parsa


قيمت:  800,000

لوازم » تجهیزات پزشکی

دستگاه درماپن

مقایسه  میکرونیدلینگ با لیزر Co2

09122805180
88636617
88635547

بسیاری از مقالات و  رفرنس های علمی  و تحقیقات شرکت آرامیس با دانشکاه های علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی  و اساتید متخصص پوست  بررسی و تاکید شده است میکرونیدلینگ روشی است جدید که نتایج درخشانی را در درمان ضایعات پوستی و زیبایی بدست آورده است. این روش بطور حیرت انگیزی باعث بالا رفتن غلظت کلاژن در پوست می گردد و در عین حال باعث منظم شدن رشته های کلاژن و الاستین در پوست آسیب دیده می شود و با تحریک فیبروبلاست ها کلاژن های نوع یک و سه  را تولید می کند و همچنین با افزایش پلاکت ها به طور طبیعی ) نه به طور مصنوعی مثل PRP که فقط تجمع پلاسما است و پلاکت های خون منتقل داده شده را به علت فشار ضربه سرعت بالای سانتریفیوژ به راحتی می کشد،و هنوز هیچ روش علمی و دستگاهی اختراع نشده که تفاوت پلاکت مرده و زنده را تشخیص دهد، در واقع نظریه ابر پلاکتی می تواند فقط تجمع پلاکت های مرده باشد و تمام این پارامترها و نتایج ضعیف PRP است که متخصصان را بر آن داشته که PRP را بیش از ۵۰٪ اثر بخش ندانند(

برای درمان بیماری های مختلف پوستی همچون اسکارآکنه، اسکار جراحی و اسکار  سوختگی ،استریا ،گودی زیر چشم درماپن( ساخت استرالیا و تنها دستگاه دارای  تاییدیه FDA امریکا) با 6000بار در دقیقه ضربه از عمق 0.5mmعمق 2.5mm نفوذ می کند ،فیبروز ها را قطع می کند،فیبروبلاست ها را تحریک می کند تا کلاژن های نوع یک بسازند و با افزایش پلاکت ها، به طور طبیعی SELFE HEALING کرده و سلول های تازه و شاداب راجایگزین کنند.

ویژگی این دستگاه  که  FDA تایید می کند کاربرد گسترده درمانی و بدون هر گونه SIDE EFFECT بوده  و  در  3 تا 4 جلسه تا 80% بهبودی ایجاد می کند و بر خلاف مدل های چینی کره ای و حتی آلمانی که به خاطر قطر ضخیم نیدل ها0.3 میلیمتری کبودی و درد شدید دارند و همچنین به علت سرعت پایین ۲۰-۳۰ بار ثانیه بر روی اپیدرم خراش و اسکار و PIH به جای می گذارند ، درماپن با کمک AOVNامریکا ایمن ترین روش درمانی میکرونیدلینگ می باشد و مختص درمان های پوستی اختراع گردیده و باز بر خلاف بقیه دستگا های مشابه که به عنوان تجهیزات آرایشگاهی (PERMANENT MAKE UP)ـ تولید گردیده اند 
  


لیزر  Co2


لیزر گازی دی اکسید کربن دارای طول موج اصلی 10600 نانومتر در محدوده بالای طیف مادون قرمز است و عموماً در کاربردهای پزشکی از لیزر دیگری با طول موجی در محدوده مرئی (نظیر لیزر هلیم-نئون یا برخی لیزرهای نیمه هادی) به عنوان لیزر راهنما در کنار لیزر Co2 استفاده می کنند. طول موج بالای این لیزر سبب جذب آن به میزان وسیع توسط آب و مواد حاوی آب (نظیر بافت) می شود. از این رو لیزر Co2 به میزان وسیعی برای عملیات روی پوست و غشاهای مخاطی بکار گرفته می شود. انتقال این لیزر از محفظه تولید آن با استفاده از بکارگیری بازوهای چند قسمتی، حاوی آینه های مخصوص است. در کاربردهای پزشکی، لیزرهای دی اکسید کربن از توانهای تا چند ده وات استفاده می شود. این نوع لیزر در رژیم های پیوسته، پالس و سوپرپالس استفاده می شود. یکی از کاربرهای لیزر Co2، در زیبایی است که استفاده از آن می تواند برای لایه برداری ظریف پوست (resurfacing ) و از بین بردن چین و چروک پوستی و جوانسازی بکار رود. از کاربردهای دیگر این لیزرها ایجاد برش و انعقاد در جراحی، پروسه های لاپاراسکوپی، اندوسکوپی، بیماریهای پوست، تومورهای پوستی و برداشتن خالهای پوستی کاربرد دارند.

در یک مقاله مقایسه روش ها توسط دکتر نیلفروش زاده آمده است:  طی یک کارآزمایی بالینی که در سال های 1391-1390، بیماران مبتلا به اسکار آکنه ی آتروفیک تحت درمان با دو روش درمانی لیزر فرکشنال CO2 به تنهایی (5 جلسه با فواصل 3 هفته) در سمت راست صورت و لیزر فرکشنال CO2 همراه با Subcision (در یک جلسه Subcision همراه با لیزر و پس از گذشت 3 هفته، 4 جلسه لیزر فرکشنال CO2 با فواصل 3 هفته) در سمت چپ صورت قرار گرفتند. بیماران 1، 2 و 6 ماه پس از پایان درمان ویزیت شدند. میزان رضایتمندی بیماران 6 ماه پس از درمان سنجیده شد و عوارض جانبی در دو گروه درمانی مقایسه شد.
یافته ها: بهبودی بیماران در روش ترکیبی 7/54 درصد و در روش لیزر به تنهایی 43 درصد بود (001/0 > P). میانگین رضایتمندی افراد بر اساس روش VAS (Visual analogue scale) در روش ترکیبی 6/6 و در روش لیزر به تنهایی 2/5 بود (001/0 > P). عارضه ی اریتم در هر دو روش مشهود بود عوارض کبودی، PIP (Post-inflammatory pigmentation) و هیپرپیگمانتاسیون فقط در روش ترکیبی مشاهده شد. ولی پس از مدت 6 ماه در هیچ یک از افراد عارضه ای باقی نماند.
نتیجه گیری: بر اساس نتایج، استفاده از روش ترکیبی نتایج مطلوب تری از نظر بهبود اسکار و رضایتمندی بیمار دارد و می تواند به عنوان یک روش درمانی استفاده شود. اگر چه عارضه ی کبودی، PIP و هیپرپیگمانتاسیون در این روش دیده شد که در روش درمانی لیزر به تنهایی وجود نداشت.
برای اولین بار در دنیا روشی بنام میکرونیدلینگ امیدهای بسیاری را در درمان این ترکها در مقایسه با سایر روشهای بی تاثیر و پر هزینه ایجاد کرده است. درمان شامل حدود 6 جلسه با فاصله 1ماه است و نتایج درمانی معمولا بعد از جلسه چهارم قابل رویت است. 
لازم به ذکر است پس از برگزاری چندین WORKSHOP با مراکز تحقیقاتی در ایران و امریکا،سرعت بالای ۱۰۰ بار در ثانیه درماپن عامل بسیار مهمی در بهبود استریا با کمترین آسیب در مقایسه با لیزر CO2 FRACTIONAL و بقیه دستگاههای چینی کره ای و آلمانی PERMANENT MAKE UP می باشد عملکرد کاملا متفاوتی دارد.
در این روش منافذ بسیار ریزی که در پوست ایجاد می شوند عروق جدید و رشته های کلاژن جدید و منظم را که اسکار اکنه را ایجاد می نماید و با تحریک سلول های بنیادی موجود در پوست آثار ترمیمی به بهترین شکل صورت میگیرد. 
در واقع هر دو این روش ها میکرو چنل هایی در سطح پوست و تا عمق درم ایجاد می کنند و سعی در تحریک کلاژنسازی سلول های درم دارند.
ستون های لیزر در Co2 به صورت بسیار منظم وارد پوست شده و به صورت تهاجمی پوست را می سوزانند(DENATURATION) البته در مدل فرکشنال نقاط بین ستون ها سالم باقی می ماند تا ذخیره تولید سلول برای ستون های سوخته شده باشد،با این وجود آسیب این سوختگی درجه 2نیاز به التیام 15 تا 20 روزه دارند و این زمان صرف تولید مجدد سلول از پایینترین لایه می شود.
اما برخلاف لیزر ، درماپن این ستون های ایجاد کرده را دچار سوختگی نکرده و در واقع  برش های میکرومیلیمتری ایجاد می کند و این برش ها بعد از 1 روز به سرعت ترمیم یافته و هیچ گونه التهاب،درد،سوزش، خونریزی و اریتما را برخلاف لیزر به همراه ندارد.
لازم به ذکر است بزگترین مزیت درماپن به لیزر که در مقالات زیر هم تایید گردیده عدم PIH  می باشد.
لیزر ها در رنگ های پوستی تیره جذب بافتی بیشتری دارند و این موضوع ریسک PIH  را بالا می برد اما دستگاه درماپن نسبت به رنگ پوستی و تایپ پوستی کاملا غیر حساس و بی خطر بوده و به علت اینکه ترمیم ستون ها به سرعت  و کمتر از 1 روز انجام می شود، ریسک در معرض آفتاب قرار گرفتن و آسیب کاملا از بین می رود.
نکته بسیار مهم دیگر تعداد میکروچنل های ایجاد شده توسط درماپن است که  می تواند بیش از 1800 میکروچنل  در ثانیه ایجاد کرده و میزان کلاژن سازی   PROLIFERATION را بسیار بهتر فراهم کند و همچنین می توان از درماپن با عمق پایین برای افزایش جذب کرم ها( حداکثر جذب کرم ها بیش از 5% نیست) تا هزار برابر اسفاده کرد.
به طور خلاصه  مزایای درماپن نسبت به Co2 به شرح زیر می باشد:
1. بدون درد، خونریزی،التهاب در مقایسه با  Co2
2.  کاربرد آسان و راحت برای پزشکان و پرسنل آموزش دیده
3. کاربرد متنوع با عمق نفوذ مختلف از 0.25 mm برای دور چشم تا 2.5mm برای استریا
4. فاز التیام HEALING بسیار سریع 1 تا 2 روزه
5. کاربرد گسترده در درمان آلوپسی و Hair Regeneration 
6. کاربرد گسترده در درمان پیری پوست دست به همراه PRP
7. افزایش جذب کرم های پوستی و داروهای مزوتراپی تا هزار برار
8. درمان استریاو استرچ مارک ها تا 40%
9. درمان گودی زیر چشم تا 70%
10. درمان آکنه اسکار،اسکار سرجیکال  و اسکار سوختگی  تا 80%
11. کاربرد گسترده در لیفتینگ صورت با مکانیسم  کلاژن سازی واقعی
12. ندا ...

نام: Ali Parsa
تلفن: 09122805180
Email: email address
منطقه: تهران
آدرس: saadat abad,alame st,Tehran-IRAN

www.aramisgroup.ir

به اشتراک بگذارید:

share in linkedin share in twitter share in facebook

تماس با آگهی دهنده (Ali Parsa)
در مورد: دستگاه درماپن

نام:

موبایل:

ایمیل:

پیام:

کلمات کلیدی:
- -

co2

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

لطفا از پرداخت وجه قبل از دریافت کالا یا خدمات خودداری نمایید. سایت ایفروش مسوولیتی در مورد آگهی ها ندارد

8826
بازدید







28/12/02
Icon for دستگاه لیزر مو Aileen NDYAG Laser

دستگاه لیزر مو Aileen NDYAG Laser
دستگاه لیزر موهای زاید ان دی یاگ Aileen NDYAG Laser با بهره گیری از سورس NDYAG با طول موج 1064 و با بهره گیری از بروزترین ...
پیشرو طب پرشیا - pishro teb persia،    تهران،   تماس: 021.86029378

9/1/03
Icon for  دستگاه لیزر CNC سی ان سی

دستگاه لیزر CNC سی ان سی
کد دستگاه ۵۱۷۱    دستگاه برش لیزر فایبر    برند ریکاس چین    توان 6.6 KW    ساخت ...
میثم قربانی،    تهران،   تماس: 09124072289
قيمت: 3700

9/1/03
Icon for تعمیر دستگاه لیزر کندلا ، نابلکس ، سایناشور

تعمیر دستگاه لیزر کندلا ، نابلکس ، سایناشور
تعمیر تخصصی دستگاه لیزر کندلا    تعویض لامپ لیزر کندلا جنتل لیز مینی    تعمیر تخصصی دستگاه ...
درتاطب،    تهران،   تماس: 09193620898

9/1/03
Icon for دستگاه لیزر برش چرم بدون ایجاد سیاهی در لبه ها !!

دستگاه لیزر برش چرم بدون ایجاد سیاهی در لبه ها !!
سرعت حک و برش = 10 برابر لیزرهای معمولی!        GBOS XXP3s        این یک دستگاه لیزر اختصاصی ...
زیگما،    تهران،   تماس: 02166372558
قيمت: نقد و اقساط

10/1/03
Icon for فروش دستگاه لیزر انواع CO2 YAG

فروش دستگاه لیزر انواع CO2 YAG
فروش انواع لیزر CO2 و YAG     با گارانتی و بدون گارانتی در سایز و اپشن های مختلف     حتی مدل ها و ...
کیان لوح_ کیانی،    تهران،   تماس: 09120054258_09366210622

8/1/03

دستگاه لیزر کم توان جهت تسکین درد وترمیم زخم دستگاه لیزر کم توان
لیزرهای کم توان اثر خود را به وسیله خاصیت فتوشیمیایی اعمال می کند و باعث کاهش التهاب بافت ها شده و بدین وسیله ...
nader kashfi،    تهران،   تماس: 021-88300219 /09129315275

8/1/03
Icon for قیمت جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد تاچ بیوتی TB1755

قیمت جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد تاچ بیوتی TB1755
تکنولوژی IPL به طور دائم موها را از صورت و بدن کاهش می دهد        ظرفیت بیش از 250 هزار فلش        آسان ...
roya،    تهران،   تماس: 02177091224

8/1/03
Icon for دستگاه لیزر بدن

دستگاه لیزر بدن
نام دستگاه: لیزرموهای زاید    برند: میسمون MISMON    مدل: MS-208B    مناسب برای:آقایان / خانم ...
ژیناکالا،    تهران،   تماس: 02177091224

28/12/02
Icon for دستگاه لیزر فراکشنال Fractional Co2 FRAXIS

دستگاه لیزر فراکشنال Fractional Co2 FRAXIS
دستگاه لیزر فراکشنال Fractional Co2 Fraxis که بنام لیزر دی اکسید کربن CO2 معروف است وسیله ای است که علاوه بر بهبودی قابل ...
پیشرو طب پرشیا - pishro teb persia،    تهران،   تماس: 021.86029378

28/12/02
Icon for قیمت خرید و فروش دستگاه لیزر دایود موهای زاید

قیمت خرید و فروش دستگاه لیزر دایود موهای زاید
شرکت پیشرو طب پرشیا    خرید و فروش تجهیزات پزشکی لیزر و زیبایی با قیمت مناسب    تجهیز کلینیک ...
پیشرو طب پرشیا،    تهران،   تماس: 021.86029378 – 021.86028409

28/12/02
Icon for دستگاه لیزر الکساندرایت  Alexandrite Noblex

دستگاه لیزر الکساندرایت Alexandrite Noblex
دستگاه لیزر الکساندرایت Alexandrite Noblexیکی از پیشرفته ترین دستگاهای لیزر دنیا برای از بین بردن موهای زائد می باشد ...
پیشرو طب پرشیا - pishro teb persia،    تهران،   تماس: 021.86029378

28/12/02
Icon for خرید و فروش دستگاه لیزر ایلایت حذف موهای زاید

خرید و فروش دستگاه لیزر ایلایت حذف موهای زاید
شرکت پیشرو طب پرشیا واردکننده لیزر پوست و مو و زیبایی    خرید و فروش انواع دستگاه های لیزر و زیبایی ...
پیشرو طب پرشیا،    تهران،   تماس: 021.86029378 – 021.86028409

28/12/02
Icon for خرید و فروش دستگاه لیزر الکساندرایت موهای زاید

خرید و فروش دستگاه لیزر الکساندرایت موهای زاید
شرکت تجهیزات پزشکی لیزر پیشرو طب پرشیا    وارد کننده انحصاری تجهیزات پزشکی لیزر و زیبایی و پوست در ...
پیشرو طب پرشیا،    تهران،   تماس: 021.86029378 – 021.86028409

28/12/02
Icon for خرید و فروش دستگاه لیزر دایودlaser  Diode

خرید و فروش دستگاه لیزر دایودlaser Diode
شرکت پیشرو طب پرشیا    خرید و فروش تجهیزات پزشکی لیزر و زیبایی با قیمت مناسب    تجهیز کلینیک ...
پیشرو طب پرشیا،    تهران،   تماس: 021.86029378 – 021.86028409

28/12/02
Icon for قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت Alexandrite

قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت Alexandrite
شرکت تجهیزات پزشکی لیزر پیشرو طب پرشیا    وارد کننده انحصاری تجهیزات پزشکی لیزر و زیبایی و پوست در ...
پیشرو طب پرشیا،    تهران،   تماس: 021.86029378 – 021.86028409

28/12/02
Icon for قیمت دستگاه لیزر ایلایت Elight SHR IPL RF

قیمت دستگاه لیزر ایلایت Elight SHR IPL RF
شرکت پیشرو طب پرشیا واردکننده لیزر پوست و مو و زیبایی    خرید و فروش انواع دستگاه های لیزر و زیبایی ...
پیشرو طب پرشیا،    تهران،   تماس: 021.86029378 – 021.86028409

28/12/02
Icon for قیمت خرید و فروش دستگاه لیزر ایلایت IPL SHR

قیمت خرید و فروش دستگاه لیزر ایلایت IPL SHR
شرکت پیشرو طب پرشیا واردکننده لیزر پوست و مو و زیبایی    خرید و فروش انواع دستگاه های لیزر و زیبایی ...
پیشرو طب پرشیا،    تهران،   تماس: 021.86029378 – 021.86028409

28/12/02
Icon for قیمت دستگاه لیزر موهای زاید دایود Diode

قیمت دستگاه لیزر موهای زاید دایود Diode
شرکت پیشرو طب پرشیا    خرید و فروش تجهیزات پزشکی لیزر و زیبایی با قیمت مناسب    تجهیز کلینیک ...
پیشرو طب پرشیا،    تهران،   تماس: 021.86029378 – 021.86028409

28/12/02
Icon for قیمت خرید و فروش دستگاه لیزر الکساندرایت Alexandrite

قیمت خرید و فروش دستگاه لیزر الکساندرایت Alexandrite
شرکت پیشرو طب پرشیا وارد کننده انحصاری لیزرهای زیبایی در ایران ، عرضه مستقیم لیزر موهای زاید الکساندرایت ...
پیشرو طب پرشیا،    تهران،   تماس: 021.86029378 – 021.86028409

28/12/02
Icon for دستگاه لیزر الکساندرایت پنتو PENTO

دستگاه لیزر الکساندرایت پنتو PENTO
فروش دستگاه لیزر الکساندرایت پنتو تنها نمونه وارداتی ساخت کمپانی آیلودا کره مورد تایید وزارت بهداشت ایران ...
پیشرو طب پرشیا - pishro teb persia،    تهران،   تماس: 021.86029378
قيمت: لطفا تماس بگیرید







Special:  فروش محصولات پزشکی عمده  Ad 4 startفروش محصولات پزشکی عمده
تهران فن آور
تلفن:02188057847
Special:  فروش شیتزو مینیاتوری جیبی  Ad 5 startفروش شیتزو مینیاتوری جیبی
مهندس نوروزی
تلفن:09129515945
Special:  سگ پامرانین  Ad 5 startسگ پامرانین
پامرانین
تلفن:09126704065
Special:  سگ پامرانین  Ad 5 startسگ پامرانین
پامرانین
تلفن:09352256400


Eforosh Telegram Eforosh instagram
نصب نسخه جدید iOS اپلیکیشن ایفروش بعدا