Search

پنجشنبه 9 فروردين 1403

منو

آگهي هاي صنعت

صنعت » کشاورزی و دامپروری

فروش گوگرد صادراتی

احتراما معروض می باشم گروه تولیدی تجاری و بازرگانی عرشیا سیاستهای خود را بر اصول تولید زیاد و همچنین صادرات و منطبق بر سیاست های دولت جمهوری اسلامی ایران و بر اساس صادرات کالاهای وابسته به نفت و گاز و پتروشیمی می باشد .
این شرکت مفتخر است با تواناییهای بالای خود در بخش تولید پودر گوگرد با پیشرفته ترین دستگاهای تولید پودر میکرونیزه و با کیفیت بسار بالا در گریدهای صنعتی و کشاورزی و همچنین صادرات این محصول به صورت (گوگرد کلوخه و گوگرد گرانوله و همچنین گوگرد پودری) با بیش از 10 سال سابقه در این زمینه اشاره نمود لازم به ذکر می باشد همچنین تولید حجم بالا جهت صادرات ما را در زمینه قیمت تمام شده کالا نسبت به تولید کنندگان محترم متمایز نموده و نکاتی همچون تواناییهای بالای جابه جایی در بخش ناوگان حمل و نقل اختصاصی و بارگیری در محوطه اختصاصی بندرعباس اشاره کرد که باعث ممتاز بودن این شرکت در زمینه تولید و صادرات این کالا در ظرفیتهای کم و زیاد به صورت حمل کانتینری و فله جهت صادرات از بندر عباس شده .
برآن شده ایم تا با به خدمت گرفتن این تواناییهای تولیدی و بازرگانی در بخش فروش داخلی به صورت عمده به عمده فروشان و مصرف کنندگان محترم اعم از کشاورزان و همچنین صنعتگران و بهره گیری از تجار و صادر کنندگان این کالا همچنان سربلند باشیم.
لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .


مقدمه
چهارمین عنصر ضروری برای گیاهان پس از ازت،فسفر و پتاس گوگرد محسوب می شود. با این تفاوت که نیاز گیاهان به این عنصر حتی بیشتر از فسفر می باشد. گوگرد عمد تا" در تولید اسیدهای آمینه و پروتئین نقش دارد. و کمبود آن باعث کاهش عملکرد کمی و کیفی محصول می شود.با توجه به اینکه اکثر خاکهای کشور و خصوصا خاکهای فلات ایران،قلیایی و آهکی می باشد. و از طرفی کمبود مواد آلی و بی کربناتی بودن اکثر آبهای آبیاری باعث محدود شدن حلالیت عناصر غذایی پرمصرف و ریزمغذیها می شود. و عملا" جذب این عناصر به کندی صورت می گیرد.بنابراین به دلایلی که ذکر خواهد شد. تغذیه گوگرد در گیاهان و مصرف آن اهمیت خاصی دارد.
PHاکثر خاکها ی کشور بیشتر از 7.8و درصد آهک(TNV%) عموما" بیشتر از 20 می باشد (میانگین ,TNV,PHخاکهای استان خراسان رضوی به ترتیب 7.91 و 22)، بنابراین خاکهای ایران ،عموما" دارایPH بالا، ماده آلی کم و میزان آهک نسبتا زیاد می باشد. و در این شرایط حلالیت برخی از عناصر غذایی از جمله فسفر،آهن،روی،مس و منگنز در محیط رشد رویشی، گیاهان بسیار کم است.


کاربردهای گوگرد در کشاورزی :
گوگرد قسمتی از هر سلول زنده است و در سنتز آمینو اسیدهایی مثل سیستئین و متیونین و بطور کلی پروتئین ها و همچنین ویتامین ها شرکت دارد. اهمیت گوگرد در فرآیند فتوسنتز و افزایش مقاومت گیاه در فصل سرما شناخته شده است. حضور گوگرد در حبوبات برای جذب نیتروژن به مقدار کافی، ضروری است. حضور گوگرد در فرآیند nitrate-reductase که در آن نیتروژن نیتراته به آمینو اسید تبدیل می شود، از اهمیت خاصی برخودار است.
گوگرد موجود در خاک به صورت ترکیبات آلی و معدنی وجود دارد. همانطور که قبلا نیز ذکر شد بیشتر گوگرد موجود در خاک به صورت ترکیبات آلی است که نمی تواند توسط گیاه جذب شود. گوگرد موجود تنها در صورتی می تواند جذب گیاه شود که این ترکیبات طی فرآیند معدنی شدن به فرم سولفات تبدیل شود.
سولفات در خاک متحرک بوده و مانند نیترات به راحتی توسط آب شسته شده و با آبیاری و یا بارش سنگین باران از منطقه فعال ریشه خارج می شود. با تبخیر آب، سولفات می تواند مجددا به سطح خاک منتقل شود. تحرک پذیری سولفات در خاک تعیین نیاز خاک به کودهای گوگردی را مشکل می نماید. ذرات رس موجود در خاک سولفات را بیشتر از نیترات جذب می نمایند. با بارش بهاره، سولفات موجود در بخش ماسه ای خاک شسته می شود ولی در بخش رسی خاک که در قسمت های پایین تر خاک قرار دارد نگه داشته می شود. بنابر این در این مناطق در رشد اولیه گیاه ممکن است علائم کمبود گوگرد مشاهده شود که با رشد بیشتر ریشه گیاه و نفوذ آن به مناطق رسی این علائم بر طرف می شوند. در مناطقی که بخش ماسه ای خاک عمیق است و یا فاقد بخش رسی هستند، گیاهان نسبت کمبود گوگرد عکس العمل نشان می دهند.
تأثیر سدیم و نمک ها بر خاک و گیاهان:
نمک و سدیم با ساختمان خاک به طرق مختلف فعل و انفعال می دهند. سدیم در خاک پخش شده و باعث کاهش نفوذپذیری آن می شوند در حالیکه غلظت بالای نمک ها در خاک به ویژه کلسیم ، مانند سیمان عمل نموده و باعث تجمع یافتن ذرات خاک می شوند. به همین دلیل است که در خاک های آهکی آب باران بر روی خاک باقی می ماند تا تبخیر شود در صورتی که در خاک های سدیمی، آب به راحتی در خاک نفوذ می نماید.
اساس اصلاح خاک های شور و سدیمی به خوبی شناخته شده است. شستشوی خاک، نمک های محلول را از خاک خارج می نماید در حالیکه سدیم قابل تعویض باید با یون های مفید مثل Ca تعویض شود. با شسته شدن نمک ها از خاک نفوذپذیری خاک کاهش یافته و در صورتی که یون سدیم با کلسیم تعویض نشود خاک شور بدست می آید. اگر در خاک آهک (CaCO3 ) وجود داشته باشد، با انحلال آهک در بخش محلول خاک، بتدریج اصلاح خاک انجام می شود. ترکیبات تولید کننده اسید که بسیاری از آن ها حاوی گوگرد هستند، سرعت اصلاح شدن را زیاد می نمایند. گوگرد موجود در این مواد کلسیم مورد نیاز را وارد فاز محلول خاک نموده که می تواند جایگزین سدیم شده و سدیم با شسته شده از سطح خاک خارج می شود و باعث کاهش pH خاک می شود. شستشوی خاک باعث می شود که پتانسیل اسمزی پایین آمده و غلظت یون های سمی کاهش می یابد. مواد حاوی گوگرد، کلسیم موجود در خاک را به دو روش افزایش می دهند: افزایش مستفیم نمک خنثی ژیپسم CaSO4.2H2O) ) و واکنش مواد اسیدی تشکیل شده، با آهک موجود در خاک.

استفاده از گوگرد در تولید اسید سولفوریک
بسیاری از شرکتهای تولید کننده کودهای فسفاته که مصرف کننده اصلی اسید سولفوریک محسوب می‎شوند، اسید مورد نیاز خود را از گوگرد عنصری تهیه می‎کنند. از سویی این فرآیند گرمای زیادی تولید می‎کند که می‎توان از آن در محل و یا در تاسیسات کارخانه استفاده کرد. در برخی اوقات این شرکتها در بازار داد و ستد اسید سولفوریک نیز شرکت نموده و اسید اضافی خود را به فروش می‎رسانند و یا کمبود مورد نیاز خود را از بازار تهیه می‎کنند. امروزه تقریبا 65 درصد اسید سولفوریک از گوگرد عنصری تهیه می‎شود، 13 درصد آن از پیریت و بقیه از منابع دیگری چون جمع‎آوری گازهای حاصل از تشویه ترکیبات گوگرد دار تولید می‎شود.
تقریبا 92 درصد گوگرد جهان در تولید اسید سولفوریک مصرف می‎شود که بعنوان یک حد واسط در گستره وسیعی از فرآیندهای شیمیایی بکار رفته و از اینرو از آن بعنوان سلطان مواد شیمیایی نام می‎برند. کمتر از 10 درصد این مقدار مستقیما در زمینه کاربردهای تکنیکی و صنعتی مصرف می‎شود. تولید اسید فسفریک به روش تر بازار عمده مصرف اسید سولفوریک تلقی می‎گردد که 45-40 درصد مصرف گوگرد جهان را به خود اختصاص می دهد. تقریبا 75 درصداسید فسفریک در تهیه فسفات آمونیوم و کود سوپر فسفات غلیظ بکار میرود.
اسید سولفوریک همچنین بطور مستقیم در تولید سوپر فسفات ساده و سولفات آمونیوم مصرف می‎شود. در مجموع، صنایع کود شیمیایی 50 درصد مصرف گوگرد جهان را به خود اختصاص داده و بدین لحاظ توسعه بخش کشاورزی بیشتر از صنایع می‎تواند در تغییرات مصرف گوگرد موثر باشد. بنابراین بازار گوگرد بطور شدیدی به بازار کودهای فسفاته در جهان بستگی دارد.

تلفن: 09193503747
Email: email address
منطقه: تهران

http://iransulphur.boldfa.com/

به اشتراک بگذارید:

share in linkedin share in twitter share in facebook

تماس با آگهی دهنده (مهندس آقاجانی)
در مورد: فروش گوگرد صادراتی

نام:

موبایل:

ایمیل:

پیام:

کلمات کلیدی:
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

لطفا از پرداخت وجه قبل از دریافت کالا یا خدمات خودداری نمایید. سایت ایفروش مسوولیتی در مورد آگهی ها ندارد

2034
بازدید







9/1/03
Icon for فروش کود گوگردی

فروش کود گوگردی
گوگرد پودری    گوگرد اصلاح خاک    فروش گوگرد کلوخ    فروش کود گوگرد میکرونیزه    فروش ...
اکبری،    تهران،   تماس: 09338083929 02188997735
قيمت: ارزانتر از همه جا

9/1/03
Icon for فروش گوگرد پودری

فروش گوگرد پودری
فروش گوگرد پودری        گوگرد پودری با مش های مختلف    کوکرد پودری با مرغوب ترین کیفیت    گوگرد ...
کیمیا بازار،    تهران،   تماس: 09121083929- -021- 88979646
قيمت: تماس بگیرید

9/1/03
Icon for فروش گوگرد صادراتی ایران

فروش گوگرد صادراتی ایران
فروش گوگرد صادراتی ایران        فروش گوگرد صادراتی ایران ، گوگرد صادراتی ازبکستان    گوگرد ...
شیمیایی کاکی،    تهران،   تماس: 02188998131

9/1/03
Icon for فروش گوگرد  صادراتی

فروش گوگرد صادراتی
فروش گوگرد        گوگرد یکی از عناصر شیمیایی جدول تناوبی است که نماد آن S و عدد اتمی آن 16 می‌باشد. ...
بهزاد ،    تهران،   تماس: 09120137160 -09193784341 -02188970262
قيمت: تماس بگیرید

8/1/03
Icon for فروش گوگرد صادراتی و داخلی

فروش گوگرد صادراتی و داخلی
فروش انواع گوگرد کلوخه و پودر جهت مصرف داخلی کارخانه های تولید کود کشاورزی و یا کارخانه های تولید اسید سولفوریک ...
مهندس آقاجانی،    تهران،   تماس: 09193503747
قيمت: توافقی

8/1/03
Icon for فروش گوگرد کشاورزی و صنعتی

فروش گوگرد کشاورزی و صنعتی
کاربردهای گوگرد در کشاورزی :    گوگرد قسمتی از هر سلول زنده است و در سنتز آمینو اسیدهایی مثل سیستئین ...
مهندس آقاجانی،    تهران،   تماس: 09193503747
قيمت: توافقی

9/1/03
Icon for تولید کننده و فروش کود های کشاورزی

تولید کننده و فروش کود های کشاورزی
فروشنده کود کشاورزی :    کودگوگردی میکرونیزه ، کـود گوگردی پودری ، کود بیو فسفات طلایی ، کـود آلی، ...
اکبری،    تهران،   تماس: 09338083929 02188997735

9/1/03
Icon for فروش گوگرد میکرونیزه کشاورزی

فروش گوگرد میکرونیزه کشاورزی
گوگرد میکرونیزه و کاربردهای آن:    ◾گوگرد به طور گسترده ای به عنوان یک جزء مهم از برنامه غنی سازی محصولات ...
کیمیا پارس شایانکار،    تهران،   تماس: 02188998131
قيمت: تماس حاصل فرمایید

8/1/03
Icon for فروش گوگرد کلوخه و پودری و گرانوله داخلی و صادراتی

فروش گوگرد کلوخه و پودری و گرانوله داخلی و صادراتی
احتراما به اطلاع تجار و صادر کنندگان محترم می رسانیم که امادگی فروش گوگرد کلوخه و پودر جهت صادرات به صورت ...
مهندس آقاجانی،    تهران،   تماس: 09193503747
قيمت: توافقی

27/12/02
Icon for فروش ویژه گوگرد پودری وگرانولی در الساپا

فروش ویژه گوگرد پودری وگرانولی در الساپا
فروش ویزه گوگرد پودری و گرانول در الساپا    قیمت گوگرد، قیمت روزانه گوگرد، صادرات گوگرد، گوگرد چیست؟، ...
elsapa،    تهران،   تماس: 02186017163 09120713780
قيمت: 0

3/10/02

فروش گوگرد مش 200 پودری میکرونیزه کشاورزی
فروش اینترنتی گوگرد مش 200 پودری کشاورزی به میکرونیزه قابل استفاده برای محصولات قیمت مناسب عمده بی واسطه از ...
پردیس کود،    خراسان،   تماس: 09120765931

3/10/02
Icon for فروش گوگرد میکرونیزه مش 200 فوق پودری

پردیس کود،    كرمان،   تماس: 09120765931

20/9/02
Icon for فروش عمده بطری 500 سی سی سم و کود کشاورزی

فروش عمده بطری 500 سی سی سم و کود کشاورزی
ویژگی‌های یک بطری سم و کود 500 سی‌سی معمولاً شامل موارد مختلفی میشود. بطری‌ها غالباً از پلاستیک مقاوم در ...
تیک صنعت پلاست طراح،    تهران،   تماس: 09021613823

9/1/03
Icon for گوگرد بنتونیت دار گرانوله برای اصلاح خاک قلیایی

گوگرد بنتونیت دار گرانوله برای اصلاح خاک قلیایی
گوگرد بنتونیت دار گرانوله        برای اصلاح خاکهای قلیایی و آهکی و بهبود زمین کشاورزی         ...
کیمیا کود،    تهران،   تماس: 02188970261
قيمت: تماس بگیرید

9/1/03
Icon for گوگرد بنتونیت دار گرانوله

گوگرد بنتونیت دار گرانوله
گوگرد بنتونیت دار گرانوله     برای اصلاح خاکهای قلیایی و آهکی و بهبود زمین کشاورزی         ...
عرفانی،    تهران،   تماس: 021-88970261
قيمت: تماس بگیرید

9/1/03
Icon for کود گوگرد بنتونیت دار گرانوله

کود گوگرد بنتونیت دار گرانوله
گوگرد برای اصلاح خاکهای قلیایی    و آهکی و بهبود زمین کشاورزی         60% کوگرد 40% ...
کیمیا بازار،    تهران،   تماس: 09121083929- -021- 88979646
قيمت: تماس بگیرید

9/1/03
Icon for  کود گوگرد بنتونیت دار گرانوله

کود گوگرد بنتونیت دار گرانوله
گوگرد بنتونیت دار گرانوله         برای اصلاح خاکهای قلیایی و آهکی و بهبود زمین کشاورزی         ...
عموئی،    تهران،   تماس: 021- 88540800
قيمت: تماس بگیرید

9/1/03
Icon for گوگرد بنتونیت دار گرانوله

گوگرد بنتونیت دار گرانوله
گوگرد بنتونیت دار گرانوله    ساری کود     برای اصلاح خاکهای قلیایی و آهکی و بهبود زمین کشاورزی        60% ...
رضا بابائی،    تهران،   تماس: 88997735
قيمت: تماس بگیرید

9/1/03
Icon for باکتری تیوباسیلوس گوگرد بنتونیت دار گرانوله اصلاح

باکتری تیوباسیلوس گوگرد بنتونیت دار گرانوله اصلاح
گوگرد بنتونیت دار گرانوله     برای اصلاح خاکهای قلیایی و آهکی و بهبود زمین کشاورزی         ...
رضا بابائی،    تهران،   تماس: 88997735
قيمت: با ما تماس بگیرید

9/1/03
Icon for گوگرد بنتونیت دار گرانوله

گوگرد بنتونیت دار گرانوله
گوگرد بنتونیت دار گرانوله     برای اصلاح خاکهای قلیایی و آهکی و بهبود زمین کشاورزی         ...
شیمیایی کاکی،    تهران،   تماس: 02188998131







Special:  خرید نهال میوه - فروش نهال  Ad 2 startخرید نهال میوه - فروش نهال
مشهد نهال
تلفن:09159823906
Special:  فروش سبد و پالت پلاستیکی  Ad 4 startفروش سبد و پالت پلاستیکی
زهرا رحمانی
تلفن:09120988532
Special:  پالت های مشبک و مسطح نشکن  Ad 4 startپالت های مشبک و مسطح نشکن
شرکت شایان اعتماد
تلفن:09120988531
Special:  اسپیندل HQD GDL70-24Z/9.0  Ad 4 startاسپیندل HQD GDL70-24Z/9.0
نامی گستر
تلفن:09120061697
Special:  پالت پلاستیکی ،پالت صادراتی  Ad 3 startپالت پلاستیکی ،پالت صادراتی
خانم نوروزی
تلفن:09120351511
AD is: فروش صادراتی گرانول  Ad 3 startفروش صادراتی گرانول
شرکت بازرگانی رویای
تلفن:09127885848


Eforosh Telegram Eforosh instagram
نصب نسخه جدید iOS اپلیکیشن ایفروش بعدا