Search

پنجشنبه 9 فروردين 1403

منو

آگهي هاي صنعت

صنعت » کشاورزی و دامپروری

تولید کننده و فروشنده انواع پودر میکرونیزه گوگرد صنعتی

احتراما معروض می باشم گروه تولیدی تجاری و بازرگانی عرشیا سیاستهای خود را بر اصول تولید زیاد و همچنین صادرات و منطبق بر سیاست های دولت جمهوری اسلامی ایران و بر اساس صادرات کالاهای وابسته به نفت و گاز و پتروشیمی می باشد .
این شرکت مفتخر است با تواناییهای بالای خود در بخش تولید پودر گوگرد با پیشرفته ترین دستگاهای تولید پودر میکرونیزه و با کیفیت بسار بالا در گریدهای صنعتی و کشاورزی و همچنین صادرات این محصول به صورت (گوگرد کلوخه و گوگرد گرانوله و همچنین گوگرد پودری) با بیش از 10 سال سابقه در این زمینه اشاره نمود لازم به ذکر می باشد همچنین تولید حجم بالا جهت صادرات ما را در زمینه قیمت تمام شده کالا نسبت به تولید کنندگان محترم متمایز نموده و نکاتی همچون تواناییهای بالای جابه جایی در بخش ناوگان حمل و نقل اختصاصی و بارگیری در محوطه اختصاصی بندرعباس اشاره کرد که باعث ممتاز بودن این شرکت در زمینه تولید و صادرات این کالا در ظرفیتهای کم و زیاد به صورت حمل کانتینری و فله جهت صادرات از بندر عباس شده .
برآن شده ایم تا با به خدمت گرفتن این تواناییهای تولیدی و بازرگانی در بخش فروش داخلی به صورت عمده به عمده فروشان و مصرف کنندگان محترم اعم از کشاورزان و همچنین صنعتگران و بهره گیری از تجار و صادر کنندگان این کالا همچنان سربلند باشیم.
اهمیت گوگرد در کشاورزی
بیشتر از ۴۰% مصرف سالانه گوگرد در کشاورزی است . موارد مصرف گوگرد در کشاورزی بیشتر برای تهیه کودهای فسفاته و تا حدود کمتری برای تهیه سولفات آمونیم و سموم دفع آفات می باشد. اگر بجای اسید سولفوریک جوهر گوگرد را در نظر بگیریم خواهیم دید که حدود ۵۰% تولید سالانه این اسید در تهیه کودهای شیمیائی به مصرف می رسد. مقادیر کمی گوگرد که شاید حدود ۱% کل مصرف سالانه این عنصر باشد برای کنترل انواع آفات نباتی بکار می رود.
علاوه بر تهیه کودهای شیمیائی و دفع آفات نباتی گوگرد در کشاورزی حائز اهمیت دیگری است که مستقیماً با مصرف گوگرد و اسیدسولفوریک ارتباطی ندارد. گوگرد یکی از عناصر حیاتی در تغذیه گیاهی و حیوانی است وقتی به مقدار کافی در منطقه نمو ریشه موجود نباشد رشد گیاهان متوقف می گردد . و مقدار محصول و در بعضی مواقع مرغوبیت آن کاهش می یابد. هر گاه بعضی از مواد آلی گوگرددار به مقدار کافی در غذای پستانداران(بجز حیوانات نشخوار کننده) نباشد عوارض سو تغذیه بروز خواهد نمود . حیوانات نشخوارکننده از مصرف گوگردبی نیاز نیستند ولی قادرند علاوه برانواع آلی از انواع معدنی گوگرد نیز استفاده کنند. لذا اهمیت گوگرد در کشاورزی را می توان در مورد زیر بررسی نمود.
۱ـ تولید کودهای شیمیائی وتغذیه گیاهی و حاصلخیزی زمین
۲ـ تغذیه حیوانات و انسان
۳ـ تهیه سموم دفع آفات

مصرف گوگرد در صنایع کودهای شیمیائی:

برای اولین بار در سال ۱۸۴۰ سوپرفسفات توسط johnlawes با اضافه کردن اسیدسولفوریک بر روی سنگ فسفات بدست آمد. از آن تاریخ تاکنون اسید سولفوریک بمراتب بیشتر از سایر اسیدها در تهیه کودهای فسفاته بکاررفته است. در مقایسه با اسیدهای قوی دیگر که برای تهیه کودهای فسفاته بکار می رود، اسیدسولفوریک ارزان و فراوان بوده ومحصول نهائی یعنی سوپر فسفات و یا اسید فسفریک نسبتاً آسانتر بدست می آید. تا چندی قبل کود سوپر فسفات ساده که تقریباً به همان روش اولیه تولید می شد، بمراتب بیش از کودهای فسفاته دیگر تهیه میگردید، ولی در سالهای اخیر سوپر فسفات تریپل و فسفاتهای آمونیم در صنایع فسفات بیشتر طرف توجه قرار گرفته اند و بالنتیجه از اهمیت نسبی سوپر فسفات ساده کاسته شده است.

خصوصیات کشاورزی و بهائیکه مصرف کننده نهائی یعنی زارع می پردازد نوع کودی را که بایددر محل تولید گوگرد مشخص می کند. در مناطقی که هزینه حمل کود زیاد است، تولید محصولات متراکم از قبیل فسفات دی آمونیم و سوپر فسفات تریپل و امثال آنها بیشتر مقرون به صرفه می باشند در نقاطی که مسافت کوتاه و هزینه حمل کم باشد کودهای سولفات آمونیم و سوپرفسفات ساده به آسانی با محصولات متراکم تر رقابت می کنند و در صورتیکه تاثیر گوگرد نیز منظور گردد(مثلاً در مورد زمینهائیکه دچار کمبود گوگرد هستند) کودهای مانند سولفات آمونیم و سوپرفسفات ساده تا مسافات دورتری از محل تولید قابلیت با کودهای متراکم تر را خواهد داشت.
انتخاب اسید سولفوریک با اسیدنیتریک باید براساس خصوصیات اگرونومی و قیمت تحویلی ود به زارع باشد ولی در حال حاضر بالا بودن قیمت اسید نیتریک در مقایسه با اسید سولفوریک(بجز در مواردی معدود) مانع مصرف این اسید برای تهیه کودهای فسفاته می گردد. این توضیح نیز اضافه می شود که برای خاکهای قلیائی کودهای فسفری که با اسیدنیتریک تهیه شده باشند زیاد مناسب نیست در بسیاری از مناطق کشاورزی مصرف کودهای فسفاته که حاوی مقدار بیشتری p205 قابل حل در آب باشند، برای کسب نتایج بهتر و محصول بیشتر لازم به نظر می رسد در شرایط فعلی مقرون بصرفه نخواهد بود لذا تولید این نوع کودها نیتروفسفاته فقط در مراکز بزرگ تولید آمونیاک امکان پذیر خواهد بود.
اسیدنیتریک را می توان برای تهیه کودهائیکه p205 آنها ۱۰۰% در آب قابل حل باشند بکاربرد، ولی این امر نیاز به استفاده مقادیر بیش از حد اسیدنیتریک دارد که بدلائل ذکر شده اقتصادی نخواهد بود.

اگر بخواهیم هزینه تولید اسیدنیتریک را تا آن حد پائین بیاوریم که با اسیدسولفوریک قابل مقایسه گردد بدون شک مصرف اسیدنیتریک بالا خواهد رفت. ولی با وجودیکه بعلت ازدیاد مصرف گوگرد بعضی اوقات این عنصر بطور موقت کمیاب می شود درحال حاضر فراوانی گوگرد و ترکیبات معدنی آن باعث می شود که دراکثر مناطق همیشه بمقدار لازم گوگرد در دسترس باشد.

کاربردهای گوگرد در کشاورزی :

گوگرد قسمتی از هر سلول زنده است و در سنتز آمینو اسیدهایی مثل سیستئین و متیونین و بطور کلی پروتئین ها و همچنین ویتامین ها شرکت دارد. اهمیت گوگرد در فرآیند فتوسنتز و افزایش مقاومت گیاه در فصل سرما شناخته شده است. حضور گوگرد در حبوبات برای جذب نیتروژن به مقدار کافی، ضروری است. حضور گوگرد در فرآیند nitrate-reductase که در آن نیتروژن نیتراته به آمینو اسید تبدیل می شود، از اهمیت خاصی برخودار است.

گوگرد موجود در خاک به صورت ترکیبات آلی و معدنی وجود دارد. همانطور که قبلا نیز ذکر شد بیشتر گوگرد موجود در خاک به صورت ترکیبات آلی است که نمی تواند توسط گیاه جذب شود. گوگرد موجود تنها در صورتی می تواند جذب گیاه شود که این ترکیبات طی فرآیند معدنی شدن به فرم سولفات تبدیل شود.
سولفات در خاک متحرک بوده و مانند نیترات به راحتی توسط آب شسته شده و با آبیاری و یا بارش سنگین باران از منطقه فعال ریشه خارج می شود. با تبخیر آب، سولفات می تواند مجددا به سطح خاک منتقل شود. تحرک پذیری سولفات در خاک تعیین نیاز خاک به کودهای گوگردی را مشکل می نماید. ذرات رس موجود در خاک سولفات را بیشتر از نیترات جذب می نمایند. با بارش بهاره، سولفات موجود در بخش ماسه ای خاک شسته می شود ولی در بخش رسی خاک که در قسمت های پایین تر خاک قرار دارد نگه داشته می شود. بنابر این در این مناطق در رشد اولیه گیاه ممکن است علائم کمبود گوگرد مشاهده شود که با رشد بیشتر ریشه گیاه و نفوذ آن به مناطق رسی این علائم بر طرف می شوند. در مناطقی که بخش ماسه ای خاک عمیق است و یا فاقد بخش رسی هستند، گیاهان نسبت کمبود گوگرد عکس العمل نشان می دهند.

تأثیر سدیم و نمک ها بر خاک و گیاهان:

نمک و سدیم با ساختمان خاک به طرق مختلف فعل و انفعال می دهند. سدیم در خاک پخش شده و باعث کاهش نفوذپذیری آن می شوند در حالیکه غلظت بالای نمک ها در خاک به ویژه کلسیم ، مانند سیمان عمل نموده و باعث تجمع یافتن ذرات خاک می شوند. به همین دلیل است که در خاک های آهکی آب باران بر روی خاک باقی می ماند تا تبخیر شود در صورتی که در خاک های سدیمی، آب به راحتی در خاک نفوذ می نماید.

اساس اصلاح خاک های شور و سدیمی به خوبی شناخته شده است. شستشوی خاک، نمک های محلول را از خاک خارج می نماید در حالیکه سدیم قابل تعویض باید با یون های م ...

تلفن: 09193503747
Email: email address
منطقه: تهران

http://iransulphur.boldfa.com/

به اشتراک بگذارید:

share in linkedin share in twitter share in facebook

تماس با آگهی دهنده (مهندس آقاجانی)
در مورد: تولید کننده و فروشنده انواع پودر میکرونیزه گوگرد صنعتی

نام:

موبایل:

ایمیل:

پیام:

کلمات کلیدی:
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

لطفا از پرداخت وجه قبل از دریافت کالا یا خدمات خودداری نمایید. سایت ایفروش مسوولیتی در مورد آگهی ها ندارد

2776
بازدید







9/1/03
Icon for فروش گوگرد پودری

فروش گوگرد پودری
فروش گوگرد پودری        گوگرد پودری با مش های مختلف    کوکرد پودری با مرغوب ترین کیفیت    گوگرد ...
کیمیا بازار،    تهران،   تماس: 09121083929- -021- 88979646
قيمت: تماس بگیرید

8/1/03
Icon for فروش گوگرد کشاورزی و صنعتی

فروش گوگرد کشاورزی و صنعتی
کاربردهای گوگرد در کشاورزی :    گوگرد قسمتی از هر سلول زنده است و در سنتز آمینو اسیدهایی مثل سیستئین ...
مهندس آقاجانی،    تهران،   تماس: 09193503747
قيمت: توافقی

9/1/03
Icon for فروش کود اوره گرانول

فروش کود اوره گرانول
1000 تن اوره گرانول بصورت کیسه های 50 کیلویی        پرداخت نقدی تحویل درب کارخانه        فروش ...
مهربان،    تهران،   تماس: IRANsu.ir
قيمت: توافقی !

9/1/03
Icon for کود گوگردی

کود گوگردی
کود گوگردی        کود گوگرد پودری کشاورزی    کود گوگرد بنتونیت دار گرانوله    کود ...
کشاورزی شایان،    زنجان،   تماس: 02188970262

9/1/03
Icon for فروش کود گوگردی

فروش کود گوگردی
گوگرد پودری    گوگرد اصلاح خاک    فروش گوگرد کلوخ    فروش کود گوگرد میکرونیزه    فروش ...
اکبری،    تهران،   تماس: 09338083929 02188997735
قيمت: ارزانتر از همه جا

9/1/03
Icon for کود گوگردی

کود گوگردی
کود گوگردی        کود گوگرد میکرونیزه    کود گوگردی پودری    کود گوگرد یک آسیابه    کود ...
رضا بابائی،    تهران،   تماس: 88997735
قيمت: تماس بگیرید

9/1/03
Icon for تولید کننده و فروش کود های کشاورزی

تولید کننده و فروش کود های کشاورزی
فروشنده کود کشاورزی :    کودگوگردی میکرونیزه ، کـود گوگردی پودری ، کود بیو فسفات طلایی ، کـود آلی، ...
اکبری،    تهران،   تماس: 09338083929 02188997735

9/1/03
Icon for انواع کود گوگردی  برای اصلاح خاک

انواع کود گوگردی برای اصلاح خاک
پودرگوگرد    گوگرد پودری کشاورزی    گوگرد پودری یک آسیابه    گوگرد پودری دو آسیابه ...
کیمیا کود،    تهران،   تماس: 02188970261
قيمت: با ما تماس بگیرید

9/1/03
Icon for کود گوگردی

کود گوگردی
کود گوگردی    ساری کود    کود گوگرد پودری    کود گوگرد آلی    کود مرغی پلیتی    کود ...
کیمیا کود،    تهران،   تماس: 02188970261
قيمت: تماس بگیرید

9/1/03
Icon for فروش کود سولفات آمونیوم گرانوله

فروش کود سولفات آمونیوم گرانوله
کشاورزعزیز : برای اولین بار در ایران کود سولفات آمونیوم بشکل گرانوله و پودری مطابق با آنالیز و با کیفیت ...
کیمیا پارس شایانکار،    تهران،   تماس: 02188998130
قيمت: استعلام قیمت

9/1/03
Icon for فروش گوگرد میکرونیزه کشاورزی

فروش گوگرد میکرونیزه کشاورزی
گوگرد میکرونیزه و کاربردهای آن:    ◾گوگرد به طور گسترده ای به عنوان یک جزء مهم از برنامه غنی سازی محصولات ...
کیمیا پارس شایانکار،    تهران،   تماس: 02188998131
قيمت: تماس حاصل فرمایید

8/1/03
Icon for فروش گوگرد کلوخه و پودری و گرانوله داخلی و صادراتی

فروش گوگرد کلوخه و پودری و گرانوله داخلی و صادراتی
احتراما به اطلاع تجار و صادر کنندگان محترم می رسانیم که امادگی فروش گوگرد کلوخه و پودر جهت صادرات به صورت ...
مهندس آقاجانی،    تهران،   تماس: 09193503747
قيمت: توافقی

7/1/03
Icon for فروش کود ورمی کمپوست

فروش کود ورمی کمپوست
غذای کرم خاکی پسماندهای غذایی یا کود حیوانی می باشد ولی بصورت پوسیده    کرم خاکی به برگ درخت نیز علاقه ...
رضا سرلک،    تهران،  

7/1/03
Icon for فروش کود مرغی، گاوی، کمپوست قارچ

فروش کود مرغی، گاوی، کمپوست قارچ
شرکت کوار با دپو کردن کود مرغی، گاوی به مقدار انبوه و فرآوری کمپوست قارچ سعی دارد با ارزان ترین قیمت و بالاترین ...
کو ار،    تهران،   تماس: 09128727292
قيمت: 10000

27/12/02
Icon for فروش ویژه گوگرد پودری وگرانولی در الساپا

فروش ویژه گوگرد پودری وگرانولی در الساپا
فروش ویزه گوگرد پودری و گرانول در الساپا    قیمت گوگرد، قیمت روزانه گوگرد، صادرات گوگرد، گوگرد چیست؟، ...
elsapa،    تهران،   تماس: 02186017163 09120713780
قيمت: 0

29/11/02
Icon for فروش کود مرغی پلت

فروش کود مرغی پلت
فروش کود مرغی پلت و کود آلی گرانوله.    با بهترین کیفیت، تهیه شده از مواد اولیه مرغوب.    ارسال ...
محمد غلامي،    تهران،   تماس: 36611152

15/11/02
Icon for فروش کود بیو لوژیک ،ارگانیک آپارتمانی

فروش کود بیو لوژیک ،ارگانیک آپارتمانی
فروش عمده کود بیولوژیک ، اورگانیک بیو گرین جهت گیاهان آپارتمانی    این کود به واسطه دارا بودن آمینو ...
علي جعفري،    تهران،   تماس: 02144457726
قيمت: اقتصادی

3/10/02
Icon for فروش کود پلیت مرغی

فروش کود پلیت مرغی
فروش کود پلیت مرغی ارگانیک در مشهد به صورت عمده    بهترین کود پلیت مرغی 100درصد مرغی بدون داشتن کمپوست ...
پردیس کود،    خراسان،   تماس: 09120765931

3/10/02

فروش گوگرد مش 200 پودری میکرونیزه کشاورزی
فروش اینترنتی گوگرد مش 200 پودری کشاورزی به میکرونیزه قابل استفاده برای محصولات قیمت مناسب عمده بی واسطه از ...
پردیس کود،    خراسان،   تماس: 09120765931

3/10/02
Icon for فروش گوگرد میکرونیزه مش 200 فوق پودری

پردیس کود،    كرمان،   تماس: 09120765931







Special:  خرید نهال میوه - فروش نهال  Ad 2 startخرید نهال میوه - فروش نهال
مشهد نهال
تلفن:09159823906
Special:  پالت های مشبک و مسطح نشکن  Ad 4 startپالت های مشبک و مسطح نشکن
شرکت شایان اعتماد
تلفن:09120988531
Special:  فروش سبد و پالت پلاستیکی  Ad 4 startفروش سبد و پالت پلاستیکی
زهرا رحمانی
تلفن:09120988532
Special:  اسپیندل HQD GDL70-24Z/9.0  Ad 4 startاسپیندل HQD GDL70-24Z/9.0
نامی گستر
تلفن:09120061697
Special:  فروش پالت پلاستیکی درجه1  Ad 3 startفروش پالت پلاستیکی درجه1
زهرا رحمانی
تلفن:09120988532
Special:  پالت پلاستیکی ،پالت صادراتی  Ad 3 startپالت پلاستیکی ،پالت صادراتی
خانم نوروزی
تلفن:09120351511


Eforosh Telegram Eforosh instagram
نصب نسخه جدید iOS اپلیکیشن ایفروش بعدا