Search

آدينه 28 ارديبهشت 1403

منو

محصولات 1



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۰ تومان

محصولات 1 » محصولات 1

هیتر برقی 18000کامتل

هیتر برقی 18000:

معرفی هیتر برقی :

هیتر برقی 18000 تولید شده به عنوان بخاری برقی فن دار صنعتی بهترین نوع دستگاه گرمایش برقی می باشد که برای تامین گرمایش محیط با برق مورد استفاده قرار می گیرد

در بسیاری از موارد مشاهده شده که در محیط های تولیدی به علت عدم دسترسی به سوخت های فسیلی هزینه های مصرفی سوخت کارخانه بیشتر شده

و یا حتی در سیستم تولید اختلال به وجود آمده ولی با استفاده از سیستم هیتر برقی می توان گرمایش محیط های مختلف را با استفاده از برق تامین نمود.

همچنین در بسیاری از موارد مشاهده شده به علت تولید سیستم های آتش زا امکان استفاده از سیستم های گاز سوز یا گازوئیلی مقدور نمی باشد در همچین مواردی می توان از هیتر برقی برای تامین گرمایش استفاده نمود زیرا بدون ایجاد آلایندگی و به صورت دمنده دما محیط را فراهم می سازد.

هیتر برقی تولید شده به صورت صنعت و مخصوص استفاده در محیط های صنعتی همچون مرغداری و گلخانه و یابرای تامین گرمایش کارگاه های تولید و انبار می باشد و در واقع از این سیستم در هر محیط که دسترسی به سوخت های فسیلی ندارند بهره گرفت.

هیتر برقی 18000 هیمورا قابل استفاده با برق 220 ولت بوده و با ایجاد حالت دمش باد گرم در محیط باعث افزایش سطح دمای محیط می گردد.

نوع المنت مورد استفاده در داخل این دستگاه حلزونی شکل یا همان المنت مدل سشواری می باشد که بر اثر عبور هوا از بین المنت گرمایش موردنیاز تامین می گردد.

مزایای استفاده از هیتر برقی :

در بسیاری از موارد شاهد عدم کارایی بسیاری از منابع حرارتی از جمله هیتر های قدیمی گاز سوز می باشد

زیرا در محیط هایی همچون مرغداری و گلخانه و یا محیط های صنعتی استفاده گردیده و موجب افزایش آلایندگی و مونواکسید کربن می گردد.

افزایش سطح غلط مونواکسید یا آمونیاک در محیط از میزان 150ppm باعث ایجاد مسمومیت در دام و طیور و انسان می گردد که خسارات جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت .

در این میان هیتر برقی را می توان که در محیط هایی که فاقد سوخت های فسیلی همچون گاز و گازوئیل می باشد استفاده نمود و کارایی متفاوت همچون سالن های آرایشی و بهداشتی و سالن های تولیدی دارد.

عدم ایجاد آلایندگی صوتی و آلایندگی زیست محیطی موجب گردیده تا این نوع هیتر به یکی از پرفروش ترین و پرکار برد ترین محصولات شرکت مبدل گردد.
مد نظر داشته باشید که هیتر برقی دستگاه کم مصرف نمی باشد زیرا قدرت ساپورت این نوع دستگاه بالا بوده و درجه دمای خروجی این سیستم در حداکثر قدرت به 70 درجه سانتی گراد می رشد .

ولی می توان از برق خانگی و تک فاز برای تامین برق این سیستم بهره گرفت با این تفاوت که در صورت سه فاز بودن برق تعرفه هزینه این دستگاه بسیار ماهش می یابد.

مصرف برق دستگاه 18000 در صورت کارکرد یکسره 20 آمپر در ساعت می باشد که این میزان در حد استاندارد بوده و گرمای ایده آل را فراهم می سازد .

اتلاف انرژی در این سیستم به حداقل میزان ممکن رسیده و در واقع می توان گفت پرت حرارتی ندارد.

در واقع هیتر برقی را می توان سشوار صنعتی نیز نامید زیرا اساس ساختار این سیستم بر حسب همین کالا می باشد که از المنت حلزونی و فن دمنده و سیستم کنترل ولتاژ از مواردی می باشد که در مونتاژ هیتر برقی استفاده گردیده است.

جت هیتر های برقی به صورت افقی ثابت و سیار تولید شده که بر اساس سفارش مشتری قابل عرضه می باشد که می توان هیتر برقی را به صورت سقفی نصب نمود.
---------------------------------------- ---------------------------------------- ----
فروشگاه ایرانا کالا با کادرمجرب پشتیبانی24ساعته خود درخدمت هموطنان عزیزمان بوده و مشتریان عزیز میتوانن برای هرگونه سوال و مشکلات خودباشماره تماس های زیرتماس حاصل فرمایند
---------------------------------------- ---------------------------------------- -----
برای اطلاعات بیشتر وخرید انلاین سایتwww.iranakala.irمراجعه کنید.
---------------------------------------- ---------------------------------------- -----
آدرس دفتر مرکزی::تبریز میدان دانشسرا-خیابان خاقانی-مجتمع تجاری خاقانی -ک11
ارسال به سراسر کشور
تلفن دفتر مرکزی:04135266596
تلفن همراه:09146899959
تلفن همراه:09902106542
تلفن همراه:09380283814



محصولات 1
۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان


محصولات 1
۰ تومان


بخاری برقی حمام baleno
بخاری حمام مدل baleno
محصولات 1
۰ تومان


بخاری هیزمی مدل روستا سایز کوچک
انواع بخاری های هیزمی در سایز های کوچک متوسط و بزرگ
محصولات 1
۴,۲۰۰,۰۰۰ تومان


بخاری هیزمی مدل روستا
انواع بخاری های هیزمی در سایز های کوچک متوسط و بزرگ
محصولات 1
۰ تومان


دستگاه ضد عفونی کننده دست
دستگاه ضدعفونی کننده دست
محصولات 1
۰ تومان


محصولات 1
۰ تومان


فوم عایق صدا
کاهش صداهای مزاحم
محصولات 1
۱۰۰,۰۰۰ تومان


باربیکیو کباب پز برقی LUXELL 6040
باربیکیو کباب پز برقی LUXELL 6040
محصولات 1

۰ تومان


بخاری تابشی کامتل اکواتور 3000
بخاری تابشی کامتل اکواتور 3000
محصولات 1

۰ تومان
1
بعدي
آخر
(1 تا 10 از 43)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است