Search

شنبه 29 ارديبهشت 1403

منو

نرم افزار



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۱۲,۰۰۰ تومان

نرم افزار » نرم افزار

راهنمای تحصیل وپذیرش تحصیلی در دانشگاه های هند

بسته جامع پذیرش تحصیلی وادامه تحصیل در دانشگاه های هندوستان
كشور پهناور هند، در جنوب قاره آسيا واقع گرديده است. از اين كشور در زبان فارسي تحت عنوان، « هند يا هندوستان» در زبان انگليسي، «اينديا» (INDIA) و در زبان سانسكريت «بهارت ورشا» (bharatvarsha) ياد مي گردد. كشور هند به صورت شبه جزيره اي مثلثي شكل است كه قاعده آن به شمال كوه هاي هيماليا، ضلع شرقي آن به خليج بنگال و ضلع غربي آن به درياي عمان و رأس آن در جنوب، به اقيانوس هند منتهي مي گردد. اين كشور از شمال غربي به پاكستان، از شمال به چين، بوتان، نپال و تبت، از شرق به ميانمار (برمه سابق) و از جنوب و جنوب غربي به اقيانوس هند منتهي مي گردد. كشور بنگلادش، كه در منتهي اليه جنوب شرقي هند واقع گرديده از كليه جوانب توسط كشور هند احاطه شده و تنها در شرق، مرز بسيار كوچكي با ميانمار دارد. كشور هند در جنوب، از طريق تنگه پاكبا با كشور سريلانكا(سيلان سابق) همسايه است. وسعت اين كشور (به استثناي مناطقي از كشمير كه در اختيار پاكستان و چين است) بر 596،165،3 كيلومترمربع بالغ مي گردد. مطابق سرشماري سال 2001 جمعيت كشور يك ميليارد و بيست و هفت ميليون نفر بالغ مي گردد. زبان رسمي كشور هند «هندي» با خط ديوانگيري است كه 30% جمعيت هند با آن تكلم مي كنند. با اين حال مطابق قانون اساسي كشور، 16 زبان ديگر از قبيل آسامي، بنگالي، گجراتي، كانارايي، كشميري، كوكاني، مالايالم، ماني پوري، نپالي، اوريا، پنجابي، سانسكريت، سندي، تاميل، تيلگو و اردو نيز به رسميت شناخته است. زبان انگليسي از سال ها پيش از استقلال كشور زبان اداري و رسمي بوده و طبق توافقات به عمل آمده پس از استقلال (1947) نيز به عنوان زبان اداري باقي ماند. در حال حاضر، كل آموزش عالي و قسمت اعظم مكاتبات اداري اين كشور به زبان انگليسي صورت مي گيرد.
كشور هندوستان، طي سال 1947 ميلادي استقلال خود را به دست آورده و از آن زمان تاكنون، عضو كشورهاي مشترك المنافع و سازمان ملل متحد مي باشد. حكومت هند جمهوري پارلماني است و به صورت فدرال اداره مي گردد.
كشور هند، از 28 ايالت (states) و 7 منطقه متحد (فرمانداري كل) متشكل مي گردد. بالاترين مقام رسمي كشور، رئيس جمهور و بالاترين مقام ايالتي استانداران (governors) مي باشند كه توسط رئيس جمهور تعيين و با فرمان وي به محل مأموريت اعزام مي گردند. هر ايالت، از شوراي ايالتي و كابينه ايالتي مستقل برخوردار بوده و رياست كابينه ايالتي با سر وزير ايالتي (Chief Minister) است. رياست دولت مركزي هند، متشكل از كابينه وزيران، با نخست وزير هند مي باشد كه از طريق رأي مستقيم مردم انتخاب مي گردد. وزيران دولت مركزي، لزوما بايد نمايندگان مجلس هند بوده و يا ظرف شش ماه از انتصاب به سمت وزارت از يكي از حوزه هاي انتخابيه به نمايندگي مجلس برگزيده شوند.
كشور هند، از آب و هواي متنوع و متغيري برخوردار است. شمال اين كشور به علت مجاورت با سلسله جبال هيماليا داراي آب و هواي سرد و كوهستاني است. آب و هواي مركز هند و حوزه سند و گنگ معتدل بوده و فلات جنوب هند نيز از آب و هواي گرم و حاره اي برخوردار مي باشد. در مجموع، اين كشور از لحاظ آب و هوايي از چهار فصل (فصل سرد از اوايل دسامبر تا اواخر مارس، فصل گرم از آوريل تا مه، فصل معتدل همراه با ريزش باران هاي موسمي از ژوئن تا سپتامبر و فصل معتدل و خشك از سپتامبر تا آخر نوامبر) برخوردار مي باشد. پول رايج كشور روپيه (Rupee) است. هر روپيه معادل 100 پيسه (Paise) (47 روپيه معادل يك دلار آمريكا) مي باشد


راهنمای تحصیل وپذیرش تحصیل در هندوستان
توجه در هندوستان تحصیلات دانشگاهی به زبان انگلیسی می باشد
این سی دی شامل موارد زیر است:
راهنمای اخذ پذیرش تحصیلی و تحصیل در خارج
معرفی دانشگاه ها و شهر های دانشگاهی هندوستان
راهنمای هزینه تحصیل وزندگی در هندوستان
راهنمای نگارش cv
معرف? رشته های دانشگاه ها و اعتبار آنها
لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم و وزارت بهداشت
وصدها نکته دیگر


قیمت: 12,000 تومان

درصد :51

روش خرید: برای خرید راهنمای تحصیل وپذیرش تحصیلی در دانشگاه های هند، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید راهنمای تحصیل وپذیرش تحصیلی در دانشگاه های هند





آموزش يوگا(Leatning Yoga)
لغت يوگا بمعناي اتحاداست. يوگا شكلي ازورزش ميباشد كه برپايه اعتقادي بناشده است كه بدن وتنفس ارتباط تنگاتنگي ...
آموزشي

۶,۵۰۰ تومان


مجموعه آموزشی تنيس
آموزش تنیس از مبتدی تا پیشرفته
آموزشي

۱۱,۸۰۰ تومان


آموزش كاراته سبك شوتوكان- استاد ليوتو ماچيدا قهرمان برزيلي 1
گفته می‌شود کاراته دارای قدمتی پنج هزار ساله است و یکی از استادان اولیه و مبتکران این فن «بودید هاراما» می‌باشد ...
آموزشي

۴,۳۰۰ تومان


آموزش فوتبال توسط بزرگان باشگاه منچستر يونايتد
آموزش فوتبال توسط بزرگان باشگاه منچستر يونايتد آموزش دريبل آموزش Stop Turn- Inside Hook Out Side Hook Inside Out آموزش پاس ...
آموزشي

۴,۷۰۰ تومان


آموزش تصويري شطرنج - زبان اصلي
در اين مجموعه شطرنج را بصورت تصويري و با كمك يكي از اساتيد شطرنج دنيا فراخواهيد گرفت اين مجموعه در يك دي وي ...
آموزشي

۴,۵۰۰ تومان


آموزش تکواندو
در مبارزه تکواندو از ضربات پا استفاده ی زیادی می شود وهمچنین در فرم نیز از آ نها(ضربات پا) استفاده می شود.در ...
آموزشي

۱۰,۸۰۰ تومان


آموزش بوكس (تمرينات افزايش سرعت)- نسخه 14
توسط استاد مايكل راترفورد همان طور كه تمام ورزشكاران مي دانند ،‌بوكس يك ورزش قدرتي و سرعتي مي باشد به همين ...
آموزشي

۳,۹۵۰ تومان


آموزش بدنسازی
اخرین و جدید ترین تمرینات بدنسازی گرم کردن
آموزشي

۵,۵۰۰ تومان


آموزش تكنيك ها و حركات نمايشي فوتبال
آموزش تكنيك ها و حركات فردي و نمايشي فوتبال گرم كردن و نرمش هاي قبل از تمرين روپايي زدن روپايي زدن با زانو ...
آموزشي

۳,۲۰۰ تومان


مجموعه حرکات ورزشی مخصوص افزایش قد
کامل ترین و جدیدترین روش آموزش تضمینی قد در دنیا بدون استفاده از داروهای مخرب شیمیایی و هورمونی و زیان آور ...
آموزشي

۵,۰۰۰ تومان
1
بعدي
آخر
(1 تا 10 از 36)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است