Search

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403

منو

فر مو



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۱۲۰,۰۰۰ تومان

آرایشی و بهداشتی برقی » فر مو

فر مو جادویی Babyliss pro

فر مو جادویی Babyliss pro

فر مو جادویی Babyliss pro

توضیحات:
 دستگاه فر مو جادویی Babyliss pro مدل BAB2665SDE به صورت معجزه آسایی موها را در حالت های مختلف فر می کند و به آن ها حالت دلخواه می دهد. این دستگاه دارای محفظه سرامیکی فرموست که موها به صورت اتوماتیک دورمیله آن پیچیده می شوند. بر روی دسته دستگاه دکمه کشویی روشن/ خاموش و تنظیم دما واقع است که در چهار حالت خاموش، دمای ۱۹۰ درجه، ۲۱۰ درجه و ۲۳۰ درجه سانتی گراد قابل تنظیم می باشد.

 

فر مو جادویی Babyliss pro

فر مو جادویی Babyliss pro

 

 

پس از تنظیم دما چراغ نشان گر دستگاه شروع به چشمک زدن نموده و بعد از رسیدن دمای فرمو به دمای تنظیم شده به صورت ثابت روشن می ماند. در کنار دکمه دما دکمه تایمر واقع است که قابل تنظیم در سه زمان۸، ۱۰ و ۱۲ ثانیه می باشد. پس از اتمام زمان تنظیم شده تایمر با صدای بوق به صدا درآید. در هنگام فر کردن موها فر کردن هر دسته از موها کار زمان بر و خسته کننده ای است.

در فرموی جاودیی بابیلیس قابلیت چرخش اتوماتیک دستگاه نیاز به پیچیدن دستی موها را مرتفع می کند. دکمه چرخش در سه حالت چرخش به راست، چپ و چرخش اتوماتیک قابل تنظیم است.

 

فر مو جادویی Babyliss pro

فر مو جادویی Babyliss pro

جهت جلوگیری از داغ شدن بیش از حد، فرموی Miracle دارای قابلیت خاموشی خودکار می باشد. به این ترتیب در صورتی که دستگاه به صورت پیوسته به مدت ۶۰ دقیقه روشن بماند جهت ایمنی بیشتر پس از ۶۰ دقیقه به صورت اتوماتیک خاموش می شود.

هم چنین جهت صرفه جویی در مصرف انرژی، در صورتی که دستگاه به مدت ۲۰ دقیقه غیر قابل استفاده باقی بماند به صورت اتوماتیک تا حدود ۱۵۰ درجه کاهش می یابد. جهت بازگشت به دمای قبلی کافی است دسته فرمو را یکبار بسته و مجددأ باز کنید تا دمای دستگاه به دمای تنظیم شده برسد.

این فرمو مجهز به سیم۲.۷ متری با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه است که فضای کافی را جهت کار با دستگاه فراهم می کند. هم چنین روکش مقاوم سیم از فرسودگی آن جلوگیری کرده و آن را مناسب جهت استفاده در سالن های آرایش نموده است.

 

فر مو جادویی Babyliss pro

فر مو جادویی Babyliss pro

 

نام کالا : فر مو جادویی بابلیس

– برند : BaByliss

– جنس صفحات :سرامیک 

– از فناوری تولید یون

– دارای سیستم خاموشی خودکار

– دارای دکمه روشن/ خاموش

– قابلیت تنظیم دما .

 

– روش استفاده :

 سیم دستگاه را به پریز برق متصل نموده و سپس دکمه کشویی دما را در دمای مورد نظر قرار دهید. در این حالت چراغ نشان گر شروع به چشمک زدن می کند. پس از رسیدن دمای دستگاه به دمای تنظیم شده چراغ دیگر چشمک نزده و به صورت ثابت روشن می ماند.

با استفاده از دکمه تایمر می توان با توجه به نوع موها زمان مناسب را انتخاب نمود و یا تایمر را در وضعیت خاموش قرار داد. با توجه به حالت مورد نظر می توان دکمه چرخش رادر سه حالت راست، چپ و اتوماتیک تنظیم نمود تا فر مو با حالت دلخواه ایجاد شود. دسته ای از مو را در داخل محفظه فر مو قرار دهید.

 

توجه داشته باشید که قسمت باز محفظه بایستی به سمت بالا باشد. پس از قرار دادن مرتب قسمتی از موها در محفظه دسته دستگاه را ببندید تا موها به صورت اتوماتیک در داخل محفظه به دور میله پیچیده شوند. پس از اتمام زمان تنظیم شده صدای تایمر به صدا در می آید که می توان دسته ها را باز کرده و به راحتی موها را از داخل محفظه آزاد نمود.

– طول سیم :۱.۸ متر

 – سهولت در استفاده

– دارای دسته جدا شونده

– دارای کیف مخصوص

– سایر ویژگی ها :

  •  دارای چراغ نشانگر وضعیت شارژ 
  • دارای دسته ی ارگونومیک
  • ۳ تایمر صوتی

– قابل استفاده در منزل و آرایشگاه ها

فر مو جادویی Babyliss pro

فر مو جادویی Babyliss 



فر مو جادویی Babyliss pro
دستگاه فر مو جادویی Babyliss pro مدل BAB2665SDE به صورت معجزه آسایی موها را در حالت های مختلف فر می کند و به آن ها حالت ...
فر مو
۱۲۰,۰۰۰ تومان


فرکننده موی JUNDLI
فر کننده حرفه ای نانسی بدون نیاز به آرایشگر موهای خود را جهت مجالس بصورت حرفه ای فر کنید
فر مو
۴۵,۰۰۰ تومان
1
(1 تا 2 از 2)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است