Search

آدينه 31 فروردين 1403

منو

دستگاه های لاغری و فیزیوتراپی



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۰ تومان

دستگاه های لاغری و فیزیوتراپی » دستگاه های لاغری و فیزیوتراپی

تشک لاغری چندمنظوره NICE مجهز به سیستم پیشرفته هوشمند

تشک لاغری NICE با بکارگیری مرغوبترین تجهیزات و مطابق با استانداردهای روز دنیا و قیمت بسیار مناسب،توسط شرکت شتاب الکترونیک(پیشرو در صنعت طب الکترونیک در ایران از سال 1362)عرضه گردیده است.

ویژگیهای منحصر بفرد تشک لاغری NICE
1-قابلیت تنظیم درجه حرارت تشک در دماهای مختلف (با چرخاندن ولوم ، حرارت تشک در رنج دمایی min و mid و max بر اساس نیاز کاربر تنظیم میگردد.)این ویژگی باعث میشود بتوان تشک NICE را علاوه بر لاغری،بمنظورهای مختلف از جمله تسکین دردهای ناشی از روماتیسم مفصلی،آرتروز،سرمازدگی،گرفتگی عضلات،کوفتگی ناشی از فعالیتهای ورزشی و کارهای سخت بدنی و موارد بیشمار دیگری بکار برد.همچنین میتوان بعنوان کالای خواب و وسیله گرم کننده و آرامش بخش بدن در هنگام استراحت از این تشکها استفاده نمود.

2-با توزیع یکنواخت حرارت و ثابت نگه داشتن دما و جلوگیری از گرم شدن بیش از حد،بالاترین سطح ایمنی و پایینترین مصرف برق را برای کاربر ایجاد مینماید.

3-بدلیل بکارگیری سیستم الکترونیک هوشمند،هرچقدر دمای محیط کمتر باشد،تشک بطور اتوماتیک گرمای بیشتری ایجاد کرده و بالعکس در هوای گرم،تشک حرارت کمتری تولید مینماید.در نتیجه تشک لاغری NICE در تمام فصول سال قابل استفاده میباشد.

4-با استفاده از کمربندهای چسبی تعبیه شده در قسمت انتهایی،تشک روی موضع مورد نظر جهت لاغری فیکس میگردد و با تنظیم ولوم روی حرارت دلخواه،تعرق و شکستن و کوچک شدن مولکولهای چربی باعث کاهش وزن و سایز میگردد.علاوه بر این حرارت یکنواخت تولید شده،بسیار لذتبخش و دارای خواص درمانی مفید بوده و باعث التیام و آرامش عضلات و بافتهای بدن میگردد.

5-مجهز به سیستم گرمایش سریع(سه دقیقه ای) میباشد و نیز در زمان استفاده از برخورد امواج زیان آور محیط با بدن جلوگیری مینماید و بعلت از بین بردن موجودات ریز ذره بینی ایجادکننده حساسیت مانند هاگها و مایتها دارای عملکرد ضد آلرژی میباشد.

6-دارای چراغ LED مشخص کننده میزان حرارت میباشد که با چرخاندن ولوم بسمت درجه حرارت بالاتر،نور آن بیشتر میشود و بالعکس.

7-تشک لاغری NICE در سایزهای متفاوت و ضخامتهای 1/5 ، 2 و 3 سانتیمتر و وزن 350 تا 800 گرم و طرحهای متنوع از پارچه نرم و لطیف و با کیفیت عالی و سازگار با پوست بدن و داخل تشک از پارچه 100% نسوز آلمانی تولید گردیده است.

بدلیل اینکه شرکت شتاب الکترونیک تولیدکننده اصلی تشک لاغری NICE میباشد با خرید مستقیم از شرکت،قیمت تشک لاغری برای خریدار از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون بصرفه میباشد.ارسال کالا به اکثر نقاط کشور رایگان است.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد سایر تجهیزات و دستگاههای پزشکی تولید شده توسط شرکت شتاب الکترونیک با دفتر مرکزی واقع در مشهد،بلوار پیروزی،مجتمع ارم تماس حاصل فرمایید.
05138839201 و 05138388116 و 09159150721 و تلفکس 05138839201
اطلاعات بیشتر در
 
sanny.blogfa.com
قیمت:تماس حاصل فرمایید.



دستگاه فارادیک هشت کانال برای لاغری و نیز تسکین درد
دستگاه فارادیک 8 کانال دارای بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت
دستگاه های لاغری و فیزیوتراپی
۰ تومان


تشک لاغری چندمنظوره NICE مجهز به سیستم پیشرفته هوشمند
تشک لاغری با کیفیت فوق العاده بالا و پاسخ دهی 100% و قیمت پایین
دستگاه های لاغری و فیزیوتراپی
۰ تومان


دستگاه ترمودرمی با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب
ویژه سالنهای لاغری و مراکز فیزیوتراپی
دستگاه های لاغری و فیزیوتراپی
۰ تومان


دستگاه فارادیک چهارکانال با کارآیی عالی و متنوع
فارادیک با 4کانال و 8پد(پلیت)جهت لاغری سریع و نیز تسکین دهنده درد با قیمتی واقعا مناسب
دستگاه های لاغری و فیزیوتراپی
۰ تومان


دستگاه فارادیک پنج کانال برای لاغری سریع و تسکین درد
دستگاه فارادیک 5کانال دارای کاربردهای فراوان و متنوع،پر قدرت و قیمت بسیار مناسب
دستگاه های لاغری و فیزیوتراپی
۰ تومان


دستگاه فارادیک تمام کانال؛ دستگاهی برای لاغری موثر و بسیار سریع
دستگاه فارادیک تمام کانال(10کانال)،دارای بالاترین کیفیت و پایینترین قیمت و 2سال گارانتی
دستگاه های لاغری و فیزیوتراپی
۰ تومان
1
(1 تا 6 از 6)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است

فارادیک،RF دستگاه، NICE تشک گرمایشی چند منظوره،RF الکتروکوتر،oxypleth، الکتروکوتر آر اف،تشک ترمودرمی، دستگاه ترمودرمی،هیدرودرمی،تشک برقی،میکرودرم ابریژن،دستگاه الکترولیز با کلیه لوازم جانبی