Search

پنجشنبه 9 فروردين 1403

منو

دستگاه های زیبایی



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۰ تومان

دستگاه های زیبایی » دستگاه های زیبایی

دستگاه هیدرودرمی با کیفیت بسیار عالی برای زیباسازی پوست

 دستگاه هیدرودرمی Eshnider ساخت شرکت شتاب الکترونیک و تولید شده از قطعات آلمانی ، در نوع خود بی نظیر میباشد و از دو سیستم جداگانه تشکیل شده است:سیستمگالوانیک و سیستم اولترا وایولت.

1-سیستم گالوانیک:در سیستم گالوانیک تجزیه الکتریکی مواد توسط دو قطب مثبت و منفی صورت میگیرد.به این نحو که قطب منفی در دست بیمار و قطب مثبت در دست کاربر قرار میگیرد.سپس مواد ویتامینه توسط کاربر روی پوست بیمار گذاشته میشود و با حرکت دادن الکترود مثبت توسط کاربر مواد ویتامینه جذب پوست میگردد.به این عمل ویتامینه یا یونیزاسیون گفته میشود.عملکرد دیگر این دستگاه پاکسازی یا دزن کریستاسیون میباشد.این دو عملکرد توسط کلید دو وضعیتی واقع در قسمت جلوی دستگاه از یکدیگر تفکیک شده است.به این ترتیب که هرگاه کلید در وضعیتی قرار بگیرد که چراغ سبز کوچک روشن شود عمل ویتامینه انجام میشود و هرگاه چراغ قرمز کوچک روشن شود عمل پاکسازی صورت میگیرد.

2-سیستم اولترا وایولت:دارای دسته مخصوص تیوپها و 5 عدد تیوپ شیشه ای متشکل از شانه ای و دو عدد دوشی شکل(یک عدد مادون قرمز و یک عدد ماوراء بنفش)و نوک تیز و هلالی میباشد.متخصصین از هرکدام برای کار بخصوصی استفاده مینمایند و بهتر است ابتدا کار را با سیستم اولترا وایولت (بااستفاده از تیوپ ماوراءبنفش)شروع نمایند.

ضمنا هر سیستم در دستگاه هیدرودرمی دارای کلید روشن و خاموش مجزا میباشد و هرگز نباید از دوسیستم همزمان استفاده شود.

قابل ذکر است که دستگاه هیدرودرمی فاقد هرگونه خطر میباشد و کشورهای پیشرفته دنیا مدت چهل سال است که از آن استفاده مینمایند.

از آنجا که خریدار دستگاه را مستقیم و بدون واسطه از شرکت تولیدکننده خریداری مینمایدقیمت دستگاه هیدرودرمی Eshnider بمراتب ارزانتر از نمونه های مشابه میباشد و از لحاظ خدمات پس از فروش نیز،ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و خریدار برقرار میباشد.دستگاه هیدرودرمی دارای دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشد و ارسال آن به اکثر نقاط کشور رایگان است.

جهت اطلاع از سایر دستگاههای پزشکی شرکت شتاب الکترونیک با دفتر مرکزی واقع در مشهد،بلوار پیروزی،مجتمع ارم تماس حاصل فرمایید.

05138839201 و 05138388116 و 09159150721 و تلفکس 05138839201

قیمت :تماس حاصل فرمایید.



دستگاه هیدرودرمی با کیفیت بسیار عالی برای زیباسازی پوست
جوانی،شفافیت و لطافت را با استفاده از دستگاه هیدرودرمی Eshnider به پوستتان هدیه دهید
دستگاه های زیبایی
۰ تومان


دستگاه الکترولیز پیشرفته و قیمت مناسب
با کارآیی بالا و قابلیت عالی،مورد استفاده کلیه سالنهای زیبایی جهت از بین بردن موهای زائد
دستگاه های زیبایی
۰ تومان
1
(1 تا 2 از 2)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است

فارادیک،RF دستگاه، NICE تشک گرمایشی چند منظوره،RF الکتروکوتر،oxypleth، الکتروکوتر آر اف،تشک ترمودرمی، دستگاه ترمودرمی،هیدرودرمی،تشک برقی،میکرودرم ابریژن،دستگاه الکترولیز با کلیه لوازم جانبی