Search

دوشنبه 10 ارديبهشت 1403

منو

تجهیزات شبکه



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۱۴۵,۰۰۰ تومان

تجهیزات شبکه » تجهیزات شبکه

روتر 3 شیائومی

با  روتر 3 شیائومی بازی آنلاین و پخش ویدئو با کیفیت HD را بهتر از قبل تجربه کنید. این روتر با آخرین فناوری وایفای 802.11ac که 3 برابر سریعتر از وایفای سری N است و دیتای ترکیبی وایرلس را تا سرعت 1167Mbps دریافت می‌کند، روانه‌ی بازار شده است. روتر 3 شیائومی یک روتر دوبانده است که از هردو اتصال 2.4GHz و 5GHz پشتیبانی می‌کند. اگر این روتر را با روترهای سایر برندها مقایسه کنید، طراحی روتر 3 شیائومی را می‌ستایید.
بسیاری از اوقات در برخی از اتاق‌های منزل یا گوشه‌ی اتاق‌ها، سیگنال وایفای ضعیف است؛ شرکت شیائومی مثل همیشه نیازها و مشکلات مشتریان خود را درنظر گرفته است و به آن اهمیت داده است، به گونه‌ای که جهت رفع این مشکل متداول، برای این روتر وایفای، 4 آنتن طراحی کرده است  
این روتر فوق‌العاده می‌تواند حداکثر از 126 دستگاه بطور هم‌زمان پشتیبانی کند. برای مدیریت اتصالات و شبکه و روتر، اپلیکیشن Mi WiFi دستیار شما خواهد بود. با این محصول منحصربفرد شیائومی، امنیت واقعی را لمس کنید و با خیال راحت در فضای مجازی سیر کنید. این روتر دارای سیستم‌های محافظتی ضد سرقت، ضد هک، ضد ویروس، ضد کلاه‌برداری، ضد فیشینگ و ضد بدافزار است.


روتر وای فای شیائومی 8GB
روتر وای فای شیائومی 8GB
تجهیزات شبکه
۳۵,۰۰۰ تومان


تجهیزات شبکه
۲۴,۰۰۰ تومان


تجهیزات شبکه
۱۲۹,۰۰۰ تومان


تجهیزات شبکه
۸۰,۰۰۰ تومان


تجهیزات شبکه
۵۹۰,۰۰۰ تومان


روتر 3 شیائومی
Xiaomi router 3
تجهیزات شبکه
۱۴۵,۰۰۰ تومان


پاور بانک و مودم همراه 4G شیائومی
مودم همراه 4G شیائومی مدل MF855
تجهیزات شبکه
۲۵۳,۰۰۰ تومان


تجهیزات شبکه
۳۹,۰۰۰ تومان
1
(1 تا 8 از 8)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است