Search

دوشنبه 17 ارديبهشت 1403

منو

پمپ بلوئر (Blower)



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۱ تومان

پمپ بلوئر (Blower) » پمپ بلوئر (Blower)

پمپ بلوئر روتس Roots Blower

شرکت وکیوم آسیا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه طراحی ، ساخت ، تعمیر و فروش سیستمهای وکیوم و فشار (بلوئر) یکی از برترینهای صنعت وکیوم می‌باشد. محاسبه ، طراحی و ساخت انواع مدار وکیوم و بلوئر و سیستمهای وکیوم زیر نظر مهندسین مجرب ، تحویل و راه‌اندازی سیستمها در محل کارخانه بهمراه گارانتی و خدمات پس از فروش


  پمپ بلوئر روتس در گروه پمپهای خشک است و به این علت در صنایع گوناگون کاربرد دارد. امروزه این پمپ در ظرفیتهای متفاوتی از چندین متر معکب تا یک صد هزار متر معکب در ساعت ساخته می‌شود. این پمپ یک ماشین دو محوره است که با حرکت چرخشی دو روتور دو یا سه پره جریان هوا را ایجاد می‌کند. از مزیت‌های این پمپ می‌توان به خشک بودن هوای خروجی اشاره کرد. برای کارکرد بهتر پمپ بایدنکاتی از قبیل : فیلتر شدن هوای ورودی ،کنترل دمای پمپ، سرویس بموقع و روغنکاری مناسب اشاره نمود.

شرکت وکیوم آسیا با فعالیت در عرصه بین‌المللی و دسترسی به بازارهای جهانی و ارتباط مستقیم با سازندهای داخلی و خارجی دارای یکی از قدرتمندترین شبکه های تامین انواع بلوئر و قطعات پمپهایی نظیر Edwards, Leybold,oerlikon, Alcatel, Adixen,Busch,Pfeiffer, Varian, Balzer, Sihi, Nash, Arezen, Dresser, Lesker, Ulvac, Kinney, Savant, Welch, krytox, Santovac, MKS, Stokes,tribodyn می باشد.



پمپ بلوئر رینگ مایع Liquid Ring Compressor
انواع پمپهای بلوئر رینگ مایع با ظرفیتهای گوناگون
پمپ بلوئر (Blower)
۱ تومان


پمپ بلوئر ساید چنل Side channel Blower
انواع پمپ بلوئر ساید چنل با ظرفیتهای گوناگون
پمپ بلوئر (Blower)
۱ تومان


پمپ بلوئر روتس Roots Blower
انواع پمپ بلوئر روتس
پمپ بلوئر (Blower)
۱ تومان
1
(1 تا 3 از 3)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است