Pop-up Window rnrnrnrnrnrn" name="keywords" />

Search

يكشنبه 30 ارديبهشت 1403

منو

تاپیک



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۴۰,۰۰۰ تومان

محصولات مراقبت مو » تاپیک

پودر پرپشت کننده مو تاپیک امریکا

پودر تاپيك TOPPIK پرپشت كننده مو در 30 ثانيه 100% طبيعي و بدون عوارض با خاصيت ضد باكتري و ضد ريزش مو محصول کشور آمريكا می باشد.

تاپيك تركيب جديد حيرت انگــيزي از رشته هاي بســـيار نازك و ظريف است كه كاملاٌ با موهاي موجود شما پيوند مي خورد .اين رشته ها از جنس همان پروتئين كراتين موي خودتان است كه از طريق فرايندي منحصربه فرد به نحوي ساخته شده اند كه به گونه اي غيرقابل تشخيص با موهاي شما يكي مي شوند. با مصرف آن بلافاصله موي سر شما پرپشت تر مي شوند وظاهرطبيعي گذشته خود را باز مي يابد به گونه اي كه هرگز حتي تصور آن رانكـرده ايد.

طرز مصرف تاپيك بسيار ساده است فقط كافيست ظرف مخصوص تاپيك را بر روي محلي كه موهاي شمادرآن منطقه كم پشت شده نگاه داريد و آن را به آرامي تكان دهيد در عرض چند ثانيه هزاران رشته نازك هم رنگ موي شما در موهاي نازك وكم پشت شما تنيده ميشوند اين رشته ها به علت بار الكتريسيته ساكني كه در آنها وجود دارد چنان محكم ومطمئن به موهاي شما متصل ميشود كه حتي چندين روز ودر حين باد و باران نيز در جاي خود باقي ميماند،البته با حمام رفتن و شستشوي مو اين پودر از مو جدا مي شود.

تاپیک 100% طبیعی و گیاهی می باشد و فقط برای موهای کم پشت قابل استفاده است. خرده های الیاف بسیار کوچک با استفاده از تکنولوژی بسیار پیشرفته به دانه های باردار مغناطیسی تبدیل شده، به موهای کم پشت متصل می شوند و به صورت طبیعی آنها را پر پشت تر و زیبا تر می کنند .

آیا این پودرها به راحتی روی لباس می ریزند؟

این خرده موها  با استحکام فراوان به موی شما چسبیده و همانجا باقی می ماند و در هر نوع شرایط سخت  آب و هوایی مانند  باد و باران استحکام خود را حفظ کرده مگر اینکه با استحمام بعدی و استفاده از شامپو از بین برود.

آیا این محصول برای تمام افراد مناسب می باشد؟

بله . این محصول بدون عوارض بوده و هم خانم ها و هم آقایان در هر سنی می توانند از آن استفاده کنند.

ماندگاری این پودر روی موها چقدر می باشد؟

استفاده از این محصول در مدت کوتاهی انجام می گیرد و در کمتر از 20 ثانیه عمل کرده و به هیچ عنوان نمی ریزد و تا استحمام بعدی موها شما پرپشت باقی می ماند و در این مدت این مواد موهای شما را تقویت می کند.

شرکت ما افتخار دارد محصولی را به شما معرفی کند که در عرض چند ثانیه موهای شما را پرپشت می کند.

تاپیک درسایزهای 5 ,10, 25, 50 گرمی موجود می باشد

تنها نماينده پخش تاپيك اصل امریکا درايران

قيمت محصول اصل: 40000 تومان

09125773674

ارسال فوري درب منزل و محل کار در کمتر از 2 ساعت در تهران ،البرزوگيلان

ديگر استان ها از طریق پست پیشتاز 24 الی 48 ساعته

آدرس ايميلnovinsell2012@yahoo.com  

www.eforosh.com/banooshop

http://telegram.me/banoomarket2016

www.instagram.com/banoomarket2020

 

پودر, پودرپرپشت کننده مو, مو, پرپشت كننده مو, تاپیک,تاپیک امریکا, پودر پرپشت کننده مو تاپیک ,پودرپرپشت کننده موی سر تاپیک , موي سر,پودر مو,پودرموی فوری,انستیتوی مو,ترمیم مو,فروش پودر مو,پرفکت, مرکز فروش پودر مو,فروش تاپیک, موبیک , پودر موی موبیک, تاپیک امریکا, مو,پرپشت كننده مو,موي سر,فروش ویژه,پودر پرپشت کننده موی امریکا,خرید,فروش,پودر,پودرپرپشت کننده مو,قویترین پودرپرپشت کننده مو,پرپشت كننده فوري مو,پودرموي فوري,ترمیم مو,تاپيك,toppik ,ترميم,پرپشت كننده موي سر,پرپشت كننده مو,زيبايي,انستيتو مو,پودر,پودرمو,بدون عوارض ,طبيعي,آلمان,اصل,تضميني,perfect ,پرفكت



پودر پرپشت کننده مو تاپیک امریکا
پودر تاپيك TOPPIK پرپشت كننده مو در 30 ثانيه 100% طبيعي و بدون عوارض با خاصيت ضد باكتري و ضد ريزش مو محصول کشور آمريكا ...
تاپیک
۴۰,۰۰۰ تومان
1
(1 تا 1 از 1)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است

امارگیر حرفه ای سایت

امارگیر حرفه ای وبلاگ و سایت

خرید آموزش ویندوز 7http://www.boursekala.com Instagram