Pop-up Window rnrnrnrnrnrn" name="keywords" />

Search

شنبه 29 ارديبهشت 1403

منو

کمربند لاغری ویبروشیپ



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۱۲۰,۰۰۰ تومان

محصولات تناسب اندام » کمربند لاغری ویبروشیپ

کمربند لاغری ویبروشیپ دوکاره ویبره حرارتی امریکا

کمربند لاغری ویبروشیپ vibro shape قویترین کمربند لاغری دردنیا

کمربند لاغری اصل باتکنولوژی امریکا usa

با استفاده حداقل روزي 10 دقيقه از دستگاه بسيار قوي vibro shape در مدت يكماه ، حداقل 2 الي 3 سايز كاهش اندازه و تا 8 كيلوگرم كاهش وزن را در اندام خود مشاهده خواهيد كرد .

100% تضمين شده از سوي كمپاني سازنده .

داراي موتورلرزشي قوي و يك موتور مجزا براي ايجاد حرارت قوي باکیفیت بسیار عالی

اين كمربند جديدترين نوع محصول لاغري مي‌باشد. باتوجه به اينكه عملكرد آن ويبره باقدرت بالا(قابل تنظيم)و حرارتي است، بازدهي آن دو برابر كمربندهاي ديگر مي‌باشد. به دليل اينكه از طريق لرزش، ورزش ايجاد مي‌كند و از طريق حرارت رفع چربي‌هاي زائد.به همين دليل اين كمربند در نوع خود بي‌همتاست.

ويژگيهاي دستگاه:

كمربند لاغري ايده آل براي تمامي افراد

مناسب براي ورزشكاران قبل و بعد از تمرين

طراحي فوق العاده : ماساژ ويبره دوگانه جهت متعادل كردن ماساژ به ماهيچه هاي سمت چپ و راست بدن

تقويت كردن و فرم دهي به ماهيچه ها

داراي 5 درجه شدت و سرعت

برنامه ماساژ دوگانه

گرم كننده ماهيچه

ماساژور كاهش دهنده وزن و فرم دهنده بدن

داراي چهار خروجي تهويه جهت سرعت تنظيم حرارت و رسيدن به نتيجه مطلوب

داراي تايمر اتوماتيك (10 دقيقه)

داراي عملكرد حرارتي

داراي ريموت (كنترل) ساده و زيبا

عملكرد دستگاه:

رسيدن به فرم دلخواه بدن

سوزاندن چربي بدن و كاهش وزن

كمك به رسيدن فرم اوليه بدن

يك ماساژور عالي خانگي

كمك به عمل هضم

كمك به گردش خون بهتر

لرزش هاي موضعي علاوه بر خونرساني به بافت هاي مورد نظر باعث شكستن مولكولهاي چربي شده و اين عمل خود موجب از بين رفتن سلوليت و بافتها چربي زائد ميگردد .دستگاه پرقدرت ويبرو شيپ با توان بالاي 53 وات براحتي امرفيزيوتراپي و ايجاد گردش خون بالا را درموضع بوجود مي آورد علاوه بر آن اين دستگاه مجهز به چيپ كنترل برنامه ماساژ ( ويبره ) بوده و با برنامه هاي از پيش تعيين شده توسط مهندسين طراح اين تكنولوژي دستگاه قادرخواهد بود تا با روشهاي بسيار علمي عمليات فني خود را بسهولت تمام كنترل و نهايي نمايد ، لذا كليه كاربران بدون هيچگونه مشكلي ميتوانند با استفاده از اين برنامه ها تمامي اعضاء مورد نظر بدن خود را علاوه بر ماساژ و بدست آوردن آرامش با مكانيسمي علمي به شكل طبيعي خود بازگردانند ، چراكه تجمع بافت هاي چربي بخصوص در قسمتهايي از بدن كه مشهود نيز هست باعث ناموزوني اندام گشته و علاوه بر ايجاد مشكلات رواني باعث مشكلات سلامتي نيز ميگردند .

با استفاده حداقل روزی 10 دقیقه از دستگاه بسیار قوی Vibro Shape در مدت یکماه ، حداقل 2 الی 3 سایز کاهش اندازه در اندام خود مشاهده میکنید. با استفاده از این فن آوری مهندسین علوم پزشکی گامی بسیار اساسی در این رابطه برداشته اند چرا که علاوه بر فیزوتراپی راحتر موضع مورد نظر براحتی میتوان بافتهای ایجاد شده چربیها را نیز سوزاند و موضع را بحالت طبیعی خود برگرداند، لرزش های موضعی علاوه بر خونرسانی به بافت های مورد نظر باعث شکستن مولکولهای چربی شده و این عمل خود موجود از بین رفتن سلولیت و بافتها چربی زائد می گردد. دستگاه پرقدرت Vibro Shape با توان بالای 53 وات براحتی امرفیزیوتراپی و ایجاد گردش خون بالا را درموضع بوجود می آورد علاوه بر آن این دستگاه مجهز به چیپ کنترل برنامه ماساژ ( ویبره ) بوده و با برنامه های از پیش تعیین شده توسط مهندسین طراح این تکنولوژی دستگاه قادرخواهد بود تا با روشهای بسیار علمی عملیات فنی خود را بسهولت تمام کنترل و نهایی نماید، لذا کلیه کاربران بدون هیچگونه مشکلی میتوانند با استفاده از این برنامه ها تمامی اعضاء مورد نظر بدن خود را علاوه بر ماساژ و بدست آوردن آرامش با مکانیسمی علمی به شکل طبیعی خود بازگردانند ، چراکه تجمع بافت های چربی بخصوص در قسمتهایی از بدن که مشهود نیز هست باعث ناموزونی اندام گشته و علاوه بر ایجاد مشکلات روانی باعث مشکلات سلامتی نیز می گردند.

کمربند لاغری ویبرو شیپ vibro shape علاوه بر قابلیت استفاده برای رفع چربی و چاقی در ناحیه کمر، ران و باسن، این قابلیت را دارد تا برای عضلات بازوها، ساق پا، دور سینه و سر شانه ها استفاده شود.

همینطور این محصول را می توان جهت تسکین کوفتگی، کشیدگی یا خستگی عضله در تمام نواحی بدن مثل گردن، سرشانه ها، بازو ها، دور سینه، شکم، کمر و بخصوص برای دیسک کمر ، ران ، باسن و عضلات ساق پا به صورت ماساژور و تسکین دهنده استفاده نمود . این دستگاه را می توان مادر دستگاه های ماساژ و لاغری موجود در دنیا نامید.

اين دستگاه تحت تکنولوژی امریکا ميباشد .

اين دستگاه شامل يك كمربند لاغري ويبره با علائم حركات لرزشي – ريموت - آداپتور و دفترچه راهنما مي باشد.

با قابليت ارسال رايگان به سراسر ايران

تنها با يک تماس تلفني خريد کنيد.

**************************

قیمت :110000 تومان

**************************

تلفن سفارشات:

09125773674

ارسال فوري درب منزل و محل کار در کمتر از 2 ساعت در تهران ،البرزوگيلان

ديگر استان ها حداکثر 48 ساعت

آدرس ايميلnovinsell2012@yahoo.com

" بانومارکت "عرضه کننده جديدترين محصولات (زيبايي و لاغري)

 

 

www.eforosh.com/banooshop

http://telegram.me/banoomarket2016

 

کمربند لاغری,کمربند,لاغری,ویبروشیپ,کمربند لاغری ویبروشیپ,قویترین کمربند لاغری,تکنولوژی امریکا,ویبروشیب,vibro shape ,انواع کمربند لاغری, قرص لاغری, ویبره,حرارتی,موتور,ورزشی,تضمینی,گارانتی,عوارض,سریع,قرص لاغری, تناسب اندام,چاقی ,کاهش,وزن,شکم, باسن,ورزش,حرکات,لرزشی،سونا,خستگی,ماساژور,چربی,تنظیم,محصول لاغري, داروي لاغري, تضميني,مكس توربو,استيم بلت,جديد ترين كمربند,ورزش, لاغري, قرص لاغري,قرص هاي لاغري



کمربند لاغری ویبروشیپ دوکاره ویبره حرارتی امریکا
کمربند لاغری ویبروشیپ گارانتی ا صل حرارتي و ويبره لاغری تضمینی با کمربند لاغری ویبروشیب گارانتی ارسال رایگان ...
کمربند لاغری ویبروشیپ
۱۲۰,۰۰۰ تومان
1
(1 تا 1 از 1)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است

امارگیر حرفه ای سایت

امارگیر حرفه ای وبلاگ و سایت

خرید آموزش ویندوز 7http://www.boursekala.com Instagram