Search

آدينه 31 فروردين 1403

منو

قهوه های گانودرما






قيمت:   ۱۸۶,۰۰۰ تومان

قهوه های گانودرما » قهوه های گانودرما

کافه موکا باقارچ گانودرما

ترکیبات قهوه موکا گانودرما شامل پودر قهوه، پودر ریشی (گانودرما لوسیدوم) جینسینگ می باشد. دانه های قهوه یکی از مورد استفاده ترین خوراکی های غذایی در سطح جهانی است. این محبوبیت به دلیل داشتن خواص بسیار بالا و تغییر در روحیه و طعم دلنشین آن حاصل شده است.

از جمله موارد درمانی قارچ گانودرما می توان به درمان آلزایمر و پاریکنسون که درمان مشخصی ندارند اشاره کرد. میتوان احتمال ابتلا به آنها را با مصرف پودر قهوه موکا گانودرماکاهش داد. به خصوص پاریکنسون که به دلیل کاهش دوپامین به وجود می آید و گانودرما میتواند از آن جلوگیری کند. و همچنین به علت وجود دانه قهوه در بسیاری از رژیم ها و مکمل های غذایی به منظور کاهش میزان چربی استفاده میشود. این موضوع نیز به دلیل وجود کافئین است که باعث میشود میزان سوخت و مصرف چربی در بدن افزایش پیدا کند. این چربی سوزی به طور چشمگیری قدرت بدنی و فعالیت های بدن را میتواند بهبود بخشد.

کافئین در واقع باعث فعال شدن پیامی میشود تا سلول های چربی شروع به سوختن کنند و ایجاد انرژی را برای بدن فراهم آورند. همچنین کافئین سطح آدرنالین را در خون بالا میبرد و سلول های چربی به عنوان سوخت مورد نیاز بدن مصرف میشوند. در نتیجه خوردن قهوه قبل از تمرین و باشگاه های ورزشی بسیار مفید است. گانودرما دارای مواد غذایی مهمی می باشد که شامل ویتامین های B12، B5، B3 و سطح بسیار زیادی از انتی اکسیدان است.

میزان آنتی اکسیدان در این نوشیدنی حتی از تمام میوه ها و سبزیجات موجود بیشتر است و برای رژیم های غذایی فوق العاده مفید است. در نتیجه برای پیش گیری از سرطان، به خصوص کبد و روده بسیار موثر است. دیابت نوع دوم که سیصد میلیون نفر را در تمام دنیا تحت تاثیر قرار داده است نیز توسط گانودرما قابل پیشگیری است و میتواند احتمال ابتلا به این نوع از دیابت را بین 23% تا 50% کاهش دهد. 

گانودرما لوسیدوم به کار رفته در موکا برای سلامت کبد که عضو بسیار مهمی از بدن است هم اهمیت ویژه ای دارد. به خصوص میتواند از ابتلا به هپاتیت و التهاب شدید کبد نیز جلوگیری کند. همچنین براساس مطالعاتی که دانشگاه هاروارد انجام داده است، کافئین میتواند میزان مشکلات روحی و افسردگی را نیز کاهش داد و در بهبود روجیه تاثیر مثبتی داشته باشد.




کافه موکا باقارچ گانودرما
محصولی برای تضمین سلامتی شما
قهوه های گانودرما
۱۸۶,۰۰۰ تومان


کافه سوپریم باقارچ گانودرما
محصولی برای تضمین سلامتی شما
قهوه های گانودرما
۱۸۶,۰۰۰ تومان


کافه لاته باقارچ گانودرما
محصولی برای تضمین سلامتی شما
قهوه های گانودرما
۱۸۶,۰۰۰ تومان


هات چاکلت باقارچ گانودرما
محصولی برای تضمین سلامتی شما
قهوه های گانودرما
۱۸۶,۰۰۰ تومان
1
(1 تا 4 از 4)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است