Search

شنبه 8 ارديبهشت 1403

منو

عرفان



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۴۵,۰۰۰ تومان

فروشگاه اینترنتی بوک دانا » عرفان

کتاب صبحگاهان با خداوند

درباره کتاب :

 در صبحگاهان با خداوند از شما دعوت می کند تا روزتان را با نیت و اراده برای عشق به خداوند و مثبت اندیشی آغاز کنید. شما هر روز از سال با خواندن یک صفحه از این کتاب سرشار از عشق و برکت خداوند میشوید و آرامش درونی بیشتری پیدا می کنید و خرد بیکران خداوند راهنمای شما در برابر مشکلات زندگی خواهد بود.

دورین ویرچو، دارای دکترای روانشناسی، صاحب آثار بسیاری همچون راهنمای روزانه از فرشتگان شما، ده پیام از فرشتگان نگهبان شما فرشتگان شفابخش و فرشتگان رفاه و برکت است. او در برنامه های روانشناسی بسیاری از تلویزیون های جهان مشارکت دارد و همایش های گوناگونی را برگزار کرده است .

برشی ازکتاب :

اگر ياد گرفته ايد كه هر روز صبح را با نوشته هاي مثبت شروع كنيد، خداوند طوري مسير را برايتان باز مي‌كند كه وقت كافي براي نيايش داشته باشيد. نيايش هاي اين كتاب، تاريخ گزاري شده تا بتوانيد براي شروع هر روز ، يك صفحه ازز آن را بخوانيد. هر مدخل يك موضوع تأمل برانگيز را پيشنهاد مي‌كند،يك تقاضا از خداوند.

شايد هر صفحه از اين كتاب راهگشايي باشد براي ارتباط هر چه نزديكتر با خداوند، و با خواندن آن ، از ساعت ها گفتگوي خالصانه با او لذت ببريد و قلبتان از عشق بيكران، آرامش و مفهومي لبريز شود كه خداوند براي تمام كساني كه او را به زندگي‌اشان راه داده اند، فرستاده است.





کتاب صبحگاهان با خداوند
کتاب صبحگاهان با خداوند نوشته دورین ویرچو
عرفان

۴۵,۰۰۰ تومان
1
(1 تا 1 از 1)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است