Search

سه شنبه 18 ارديبهشت 1403

منو

محصولات 1



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۳۸۰,۰۰۰ تومان

محصولات 1 » محصولات 1

گـوي جادويي اكو بال

گـوي جادويي اكو براي شستشوي لباس مخصوص ماشين لباسشويي



۳۸۰۰۰۰ریال

خریدن


گوي جادويي اكو چيست ؟ اين توپ يا گوي يك وسيله براي شستشوي لباسها در ماشين لباسشويي مي باشد. شما با قرادادن اين گوي در ماشين لباسشويي، نيازي به استفاده از پودر يا مايع لباسشويي و يا نرم كننده لباس نخواهيد داشت.
اين محصول را مي توانيد به مدت 3 سال استفاده كنيد! و گامي موثر به سوي كاهش هزينه ها و حفاظت از محيط زيست برداريد.
گوي شستشوي لباس اكو واقعا جادويي است، محاسبه كنيد در مدت 3 سال چقدر براي خريد پودر ماشين لباسشويي هزينه مي كنيد ؟
با اين محصول نيازي به اين همه هزينه نيست، فقط يكبار خريداري كنيد و به مدت طولاني از آن استفاده نماييد.
گوي جادويي اكو يك محصول علمي چند منظوره است كه جهت كمك به سلامتي و بهداشت پوست، صرفه جويي قابل ملاحظه در هزينه خانوار، حذف آلاينده هاي شيميايي از آبهاي سطحي و زير زميني و كمك به پاكيزگي و حفظ محيط زيست طراحي و توليد گرديده است.
در مقايسه با پودر هاي شيميايي معمولي، گوي اكو از نظر عدم نياز به خريد پودر و صرفه جويي قابل ملاحطه در ميزان آب و برق مصرفي، داراي كاربرد ساده تر مي باشد و منجر به صرفه جويي در وقت و هزينه نيز ميشود.
مزاياي استفاده از گوي شستشوي لباس اكو:
1. توپ شستشوي ماشين لباس شويي محصولي با طراحي كاملا علمي بوده و فرد استفاده كننده بدون استفاده از مواد شوينده و با استفاده از 4 نوع گوي سراميكي ويژه و 2 آهنرباي دايمي عمل شستشوي لباس را انجام دهد.
2. عمل شستشو با گوي اكو بدون نياز به مواد شوينده ميباشد (حداكثر براي لباسهاي خيلي كثيف 20 درصد مواد شوينده) و نتيجه همانند شستشو با مواد شوينده شيميايي خواهد بود.
3. آكو محصولي كاملا دوست دار محيط زيست به شمار مي آيد.
4. گوي اكو آزمون هاي شستشو و سفيدكنندگي استرليزاسيون استاندارد ملي كره جنوبي را با موفقيت پشت سر گذاشته است.
5. اكوبال به دليل صرفه جويي در مواد شوينده ، كاهش زمان شستشو ، كاهش مصرف برق و رفع تمام الودگي هاي ميكروبي لباس بسيار مقرون به صرفه مي باشد و قابل قياس با روشهاي سنتي شستشو نيست.
6. گوي اكو كليه جوايز علمي و معتبر در صنعت شستشو شامل، قدرت شويندگي، حفظ و پايداري رنگ البسه پس از شستشو و قدرت استرليزاسيون را كـسب نموده است.
7. گوي اكو داراي مجوز انحصاري طراحي و علامت تجاري ثبت شده مي باشد.

ويژگيهاي كلي
1-نوع گوي سراميكي، با ساخت ويژه، آب موجود در ماشين لباسشوئي را قليائي كرده و مولكول هاي آب را كوچك مي كنند، كه باعث مي شود آب عملكردي دوگانه داشته باشد. اين موضوع كشش سطحي را ضعيف كرده و به آب اجازه مي دهد كه به درون بافت پارچه نفوذ كند و چسبندگي چرك به پارچه و چرك به چرك را سست ساخته و به بيرون آمدن آسان پروتئين و چربي از بافت پارچه كمك كند.
2-در انرژي صرفه جوئي مي كند.
شستشوي لباس ها با استفاده از مواد شوينده، نياز به آب و نيروي برق فراوان دارد تا آنها از كف تميز شوند. Bio Globe كمك مي كند كه به ميزان قابل توجهي مقدار آب مورد استفاده براي شستشو و زمان آبگيري كاسته شده و به مقدار قابل ملاحظه اي به صرفه جوئي در مصرف آب و مصرف برق كمك مي كند.
3-از پوست و پارچه محافظت به عمل مي آورد.
هنگامي كه مواد شوينده مصنوعي را براي شستشو به كار مي گيريم، بعضاً در بافت لباس باقي مي مانند. اين مواد باعث اختلالات پوستي از قبيل آتوپي مي شوند و از دوام پارچه مي كاهند. Bio Globe باقي مانده مواد شوينده را به كلي از لباس خارج ساخته، و پوست را در برابر بيماري هاي پوستي، محافظت مي كند. اسيديته كم حاصل از آن، به نرمي بافت پارچه مي انجامد، اكـسيده شدن و پوسيدگي را به تأخير مي اندازد، و از لباس ها محافظت به عمل مي آورد تا براي مدت طولاني تري مورد استفاده قرار گيرند.

گـوي جادويي اكو براي شستشوي لباس مخصوص ماشين لباسشويي

4- خصوصيات ضدباكتري دارد.
از آنجائي كه محفظه شستشوي ماشين لباس شوئي همواره در معرض آب است، شرايط خوبي براي انتشار قارچ و باكتري فراهم مي كند. باقي ماندن اين چيزها در لباس، حتي پس از شستشو، مي تواند باعث آلودگي هاي ثانويه شود. اين گوي جادويي حتي در متلاشي كردن پسماند باكتري ها، فوق العاده است و مانع از انتشار باكتري ها در لباس ها و در محفظه ماشين لباس شوئي مي شود.
5- حامي محيط زيست
اثرات ناهنجار زيست محيطي مواد شوينده مصنوعي به طور فزاينده اي شدت مي يابد. اين مواد به سختي تجزيه مي شوند و مانع نفوذ نور به درون آب هستند كه فتوسنتز گياهان و ايجاد اكـسيژن را در آب مانع مي شود و تصفيه خود به خودي آب را به ميزان قابل توجهي كاهش مي دهد.
مواد شوينده مصنوعي مورد استفاده نه تنها باعث آلودگي زيست محيطي مي شوند، بلكه به شكل غذا به خود ما نيز برمي گردند و تندرستي اعضاي خانواده ما را با خطر مواجه مي سازند. Bio Globe نيازي به اين مواد شوينده ندارد و پوسته بيروني آن نيز از مواد سازگار با طبيعت ساخته شده و به حفاظت از محيط زيست كمك مي كند.

گـوي جادويي اكو براي شستشوي لباس مخصوص ماشين لباسشويي

پرتو هاي قدرتمند ساطع شده از گوي مجيك ملكول هاي تركيب هيدروژني آب را به اجزا بسيار كوچكتر ميشكند كه در زمان حركت، ذرات خوشه مانند و بسيار ريز آب كه قدرت نفوذ پذيري و انرژي بسيار بالايي دارند را توليد مي نمايد كه يون هاي منفي آب را جهت نفوذ در تار و پود البسه ساطع نموده و در نتيجه هر گونه ذرات آلودگي را از آن جدا مي نمايد.
6- گوي اكو ميزان آب را در حد مناسبي كه در آن آلودگي و لكه هاي لباس به راحتي از تار و پود البسه جدا شوند حفظ مي نمايد.
7- گوي اكو "كلر" موجود در آب را بر طرف نموده و از طريق صاف و نرم نمودن سطح ملكول هاي آب، قدرت شستشو را به مراتب افزايش ميدهد.

برخي از امكانات و قابليتها:

 

  • كاهش فوق العاده هزينه هاي خانوار (هر بار شستشو 18 تومان)
  • ديگر بوي مواد شوينده از لباسها به مشام نخواهد رسيد
  • ضدعفوني كننده لباس ها (ضد باكتري ضد قارچ و ويروس)
  • عدم نياز به سفيد كننده و نرم كننده لباس
  • بهداشت خانواده را با اين محصول تضمين نماييد
  • 100 درصد تاييد شده با كارايي باور نكردني
  • داراي تمام تاييديه هاي معتبر جهاني و بهداشت ايران
  • رفع حساسيت هاي پوستي و احساس راحتي در پوشيدن لباس
  • عمل شستشو با گوي اكو بدون نياز به مواد شوينده (حداكثر براي لباسهاي خيلي كثيف20%)
  • كمك به محيظ زيست
  • به مدت 3 سال و به دفعات مكرر استفاده نماييد
  • قابل شارژ در آفتاب
  • داراي كاتالوگ فارسي با تمام جزييات ورود قانوني كالا
  • بدون آسيب به ماشين لباسشويي
  • هيچ بويي از ماشين لباسشويي در زمان خالي بودن هم استشمام نميشود(آنتي باكتريال)

 





دستبند مغناطیسی پاور بالانس
استفاده شده توسط : علی دایی - هانیه توسلی --امین زندگانی- دیوید بکهام - کریستین رونالدو - لیندزی لوهان-ایکر کاسیاس-داوید ...
محصولات 1

۱۳۰,۰۰۰ تومان


ليزر پوينتر سبز
مناسب براي كوهنوردان و گردشگران و علاقمندان به ستاره شناسي
محصولات 1

۳۰۰,۰۰۰ تومان


سیم کارت ریدر
دستگاه فوق العاده جالب سیم کارت ریدر... با استفاده از این دستگاه می توانید دفترچه تلفن و پیامک های سیم کارت ...
محصولات 1

۱۵۸,۰۰۰ تومان


گـوي جادويي اكو بال
گـوي جادويي اكو براي شستشوي لباس مخصوص ماشين لباسشويي
محصولات 1

۳۸۰,۰۰۰ تومان
1
(1 تا 4 از 4)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است