Search

آدينه 31 فروردين 1403

منو

زیر مانیتوری



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۰ تومان

زیر مانیتوری » زیر مانیتوری

زیر مانیتوری تنظیم شو با لوگو اختصاصی

شماره تلفن واحد مرکزی فروش : 22583497

زیر مانیتوری تنظیم شو یا قابل تنظیم با لوگو اختصاصی، وسیله ایست ارگونومی یا ارگونومیک که با قرار گرفتن در زیر مانیتور، ارتفاع مانیتور را تنظیم می کند و سبب جلوگیری از بیماریهای مربوط به ستون فقرات و کمر و خستگی در ناحیه گردن و شانه و چشم در هنگام استفاده ازکامپیوتر می گردد
با توجه به استانداردهای ایمنی بهداشت محیط زیست
( HSE (health safety and environment) )
استفاده از زیر مانیتوری تنظیم شو یا قابل تنظیم، برای کاربران الزامی می باشد
زیر مانیتوری با توجه به قد افراد در سایزهای مختلف ارایه می شود.

برای داشتن لوگو اختصاصی در زیر مانیتور شرکتتان، کافیست با ما مشورت کنید.

نحوه تنظیم ارتفاع زیر مانیتوری طبق اصول ایمنی بهداشت:

طریقه صحیح استفاده از میز، صندلی، مانیتور، صفحه کلید و موس :

بهترین حالت نشستن پشت میز این است که کمی بدن را به عقب متمایل کنیم، به طوری که زاویه ی بین ران‌ها و تنه حدود ۱۳۵ درجه شود. البته از آنجایی که این زاویه ممکن است باعث سُرخوردن ما به عقب و حتی افتادن شود (اگر تکیه گاهی نداشته باشیم)، محققان به ۱۲۰درجه هم رضایت داده اند. آنها می گویند این گونه نشستن می‌ تواند باعث کاهش کمر درد شود.

به گفته ی این محققان ۳۲ درصد مردم بیش از ۱۰ ساعت را در روز، به صورت نشسته سپری می ‌‌کنند و نیمی از آنان حتی برای صرف ناهار نیز،میز خود را ترک نمی‌ کنند و دو سوم مردم زمانی که از کار به منزل باز می ‌گردند، باز هم می ‌نشینند.

علاوه بر این، بررسی‌ها نشان داده است که یک سوم افراد به همین علت، یعنی بد نشستن های طولانی، از کمر درد رنج می برند. پس، از آنجا که بد نشستن می تواند با ایجاد فشار بر ستون فقرات و رباط‌ های مربوطه، انسان را دچار دردمزمن و بد شکلی کند، لازم است اصول درست نشستن را بدانیم تا دچار این مشکلات نشویم.

بیشتر ما در طول ساعات کاری، پشت میز و روی صندلی هایی نشسته ایم که نه به وضعیت قرار گرفتن شان توجه داریم ونه به نحوه ی نشستن خودمان روی آنها. اما وقتی که کارمان تمام می شود، از دردی که در کمر و گردنمان حس می کنیم، می‌فهمیم که باید نشستن خود را اصلاح کنیم.

وقتی که زاویه ی نشستن ما قائمه باشد، انحنای طبیعی ستون فقراتمان کمتر شده و باعث می‌ شود به صفحه های ژله ای بین مهره ها فشار بیشتری وارد شود. در ضمن ثابت نشستن طولانی با فشار پی در پی، باعث خوردگی و ساییدگی مهره ها و نرسیدن خون کافی به دیسک و سخت شدن و کاهش قابلیت انعطاف آن می شود. همه ی این عوامل دست به دست هم داده و ما را دچار کمردرد می کنند.

در نهایت هم این ما هستیم که باید تصمیم بگیریم آیا می ‌خواهیم درست بنشینیم تا سالم بمانیم، یا اینکه با تنبلی، تسلیم کمردرد می شویم و یک عمر عذاب می کشیم.


ارتفاع این زیر مانیتوری تنظیم شو برای کاربران مختلف از 7 تا 12 سانتیمتر قابل تنظیم می باشد.
آشکارترین اثر مثبت استفاده از زیرمانیتوری قابل تنظیم، بالارفتن سطح ایمنی، بهداشت و در نهایت رضایت شغلی و بهبود بهره‌ وری است.



زیر مانیتوری تنظیم شو با لوگو اختصاصی
زیرمانیتوری تنظیم شو دارای لوگوی اختصاصی سفارشی شرکت شما
زیر مانیتوری
۰ تومان
1
(1 تا 1 از 1)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است