Search

يكشنبه 16 ارديبهشت 1403

منو

گیت کنترل تردد



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

گیت کنترل تردد » گیت کنترل تردد

گیت کنترل تردد

گیت کنترل تردد چیست؟

گیت کنترل تردد زیر شاخه ای از سامانه کنترل دسترسی است که در جهت ایجاد نظم و امنیت در ادارات و سازمان ها، صنایع حمل و نقل، ورزشگاها و مکان های امنیتی به کار گرفته می شوند. 

گیت ورود و خروج پرسنل مجموعه ای از تجهیزات مکانیکی و الکترونیکی و زیر شاخه ای از سامانه کنترل دسترسی می باشد که بر اساس فرایندهای از پیش تعریف شده و عموما برای مدیریت تردد پرسنل و مهمان ها، مسافرین و مراجعین در سازمانها و شرکت ها، ایستگاه های مترو ، قطار ، اتوبوس و فرودگاه ها و هر مکانی که نیاز به امنیت و نظم داشته باشد مورد استفاده قرار می گیرد.

گيت كنترل تردد

امروزه، در تمامی مکان های عمومی و سازمان ها که جمعیت زیادی در حال رفت و آمد هستند، نیاز به نظارت و کنترل تردد است که بوسیله دستگاه های گیت كنترل تردد انجام می شود. این گیت ها برای کمک به ایجاد حفظ حریم شخصی و ایمنی، بسیار مناسب هستند و شما می توانید با صرف هزینه مناسب، سرمایه گذاری کوچکی داشته باشید که در طولانی مدت، مزایای بسیار زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. گیت های کنترل تردد بر ورود افراد به مکان های خاص و دسترسی آن ها برای استفاده از امکانات مختلف نظارت دارند و مشخص می کنند که چه کسی مجاز به ورود و دسترسی به مکان های مشخص می باشد. در حال حاضر گیت های کنترل تردد متنوعی با سیستم های مختلف در بازار وجود دارد که هر یک دارای ویژگی های خاصی هستند و مشتری می تواند با توجه به نیاز و سلیقه خود و چگونگی دسترسی افراد به مکان مورد نظر، انتخاب های مختلفی داشته باشد. گیت های کنترل تردد به طور کلی برای مدیریت و کنترل افراد در مکان های پر تردد مانند ایستگاه های مترو، ورزشگاهها، مراکز تجاری و ادارات دولتی و در مکانهای خاص امنیتی به کار گرفته می شوند. ساختار سیستم گیت حراستی و گیت کنترل تردد، ترکیبی از تجهیزات الکترونیکی و مکانیکی است و بوسیله نرم افزارهای خاصی که براساس نیازهای مشتری طراحی شده، مدیریت می شوند. گیت ها دارای تجهیزات پیشرفته ای از قبیل حسگرهای قوی، کنترلهایی اکسس کنترل ، بردهای الکترونیکی ، نمایشگرها و... می باشند امکان ارتباط با سیستمهای ساختمان هوشمند (BMS)  ، اعلان حریق و سیستمهای امنیتی از امکانات و ابزارهای ویژه دیگر می باشند.



گیت کنترل تردد
گیت کنترل تردد اداری و باشگاهی
گیت کنترل تردد
۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
1
(1 تا 1 از 1)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است