Search

آدينه 14 ارديبهشت 1403

منو

رنگ آمیزی رنگ پلاستیک



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۰ تومان

رنگ آمیزی رنگ پلاستیک » رنگ آمیزی رنگ پلاستیک

رنگ های پلاستیک

رنگ های پلاستیک      

رنگ هاي پلاستيك از قديمي ترين نوع رنگ بوده و در كيفيت هاي مختلفي در بازار موجود مي باشد كه بسا كيفيت بعضي از رنگ ها واقعا قابل قبول نبوده ولي بخاطر سود جويي بعضي افراد نا وارد و استفاده شخصي در بازار هر نوع رنگي به خصوص در مورد رنگ پلاستيك يافت مي شود .

رنگ پلاستيك بايد از لاتكس تهيه شده باشد و قابليت شستو و كهنه مرطوب كشيدن داشته باشد ولي از آنجايي كه اين رنگ كاملا سطحي فلات و غير روان توليد مي كند مناسب براي شستشو نبود ه و اكثر از يك كيفيت پائين تر اين رنگ استفاده مي شود كه به نيمه پلاستيك معروف هست

ولي در كل اين رنگ بيشتر مناسب سقفها بوده و براي مكانهايي كه از دسترس دور است مناسب مي باشد و در كيفيت استاندادر ، نيمه پلاستيك درجه يك ، نيمه پلاستيك در جه 2 و متاسفانه اين نيمه پلاستيك ها تا درجه 20 هم ادامه داره . روي همين اصل در قيمت گذاري ها كار مرغوب با نيمه پلاستيك درجه يك مد نظر مي باشد و حتما از نوع رنگي كه خريداري يا اجرا ميكنيد مطمئن شويد كه كيفيت مطلوب را دارا باشد .در ادامه مطلب به قیمت خدمات رنگ آمیزی پلاستیک توجه فرمایید:

رنگ های پلاستیک

محاسبه هزینه رنگ آمیزی  منوط به نوع کار(زیرسازی ها) و انتخاب درجه رنگ توسط کارفرما دارد . ولی به هر ترتیب برای اطلاع از کلیات وحدود هزینه در این قسمت اشاره ای به قیمت خدمات شرکت در بخش خدمات رنگ آمیزی می نمائیم:

۱-به طور کلی هزینه ها از متری ۱۰۰۰ تومان آغاز تا متری ۲۰۰۰ تومان منتهی می شود. 

۲-تفکیک هزینه ها در بند یک به این شرح می باشد:

الف - رنگ پلاستیک درجه ۳ زیر ۱۵۰۰ تومان(متری) مشخصات:غیرقابل شستشو وتغییر رنگ درمدت کم

ب- رنگ پلاستیک درجه ۲  معادل ۲۰۰۰ تومان(متری)

ج- رنگ پلاستیک درجه ۱ معادل ۲۵۰۰ تومان(متری)قابل شستشو وتغییر رنگ در مدت زیاد

توضيح : قيمت هاي مذكور ثابت نمي باشند.

-----------------------------------

تزئینات ساختمان   09124864006





رنگ های پلاستیک
رنگ های پلاستیک
رنگ آمیزی رنگ پلاستیک

۰ تومان
1
(1 تا 1 از 1)