Search

چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403

منو

مولتی متر



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۰ تومان

کمپانی HACH » مولتی متر

مولتی متر رومیزی مدل HQ440D

شرکت پارس طب نوین بین الملل با بیش از 30 سابقه در تولید و واردات و تعمیرات محصولات و تجهیزات پزشکی آزمایشگاهی آمادگی خود را جهت فراهم کردن نیازهای شما اعلام می دارد.


دستگاه مولتی متر رومیزی مدل HQ440D کمپانی HACH.


این شرکت وارد کننده و همچنین تعمیر کننده دستگاه  مولتی متر رومیزی مدل HQ440D کمپانی HACH می باشد.

جهت اطلاع از قیمت و اطلاع بیشتر با شماره های شرکت تماس حاصل بفرمایید.


 مولتی متر رومیزی مدل HQ40D هک امریکا: قابلیت اندازه گیری هدایت از 01/0 میکروزیمنس تا 200 میلی زیمنس، قابلیت اندازه گیری اکسیژن محلول از  1/0 تا 20 میلی گرم، Mg/L  50   صفر  تا  TDS  قابلیت اندازه گیری، رنج دمایی منفی 10 تا 110+ درجه سانتیگراد.

دستگاه مولتی پارامتر رومیزی دوکاناله HQ440D:

دستگاه پرتابل HQ440D با قابلیت اندازه گیری چند پارامتر PH، EC، DO، Salinity، TDS، ORP، BOD، ISE و دمای نمونه های آب و فاضلاب. این دستگاه با طراحی 2 کاناله می تواند هر 2 پارامتر دلخواه را به طور همزمان نمایش دهد. دستگاه های مالتی پارامتر دیجیتال HQD ترکیبی از انعطاف پذیری، استفاده آسان و ارائه نتایج قابل اعتماد است. این مدل دستگاه را می توان به انواع الکترودهای PH، DO، EC، TDS  و ... متصل نمود. این الکترودها قابل تعویض و هوشمند بوده و می توانند به طور اتوماتیک پارامتر مورد نظر را شناسایی کنند. مالتی پارامتری بادوام برای اندازه گیری پارامترهای کنترل کیفیت آب: مالتی پارامتر HQ440D با طراحی 2 کاناله نیاز به استفاده از چندین دستگاه را حذف نموده و با اتصال به هرنوع الکترودی می تواند پارامترهای مختلفی را اندازه گیری نماید. رابط کاربری، کاربرد آسان، نتایج صحیح و قابل اعتماد: راهنمای کالیبراسیون و بررسی استانداردها، خطاهای کالیبراسیون را کاهش داده و قفل اندازه گیری این اطمینان را به شما می دهد که نتایج صحیح و قابل اعتماد هستند. به اندازه گیری های خود اعتماد کنید- الکترودهای هوشمند Intellical تمامی کالیبراسیون ها را در خود ذخیره می کنند: ذخیره سابقه کالیبراسیون به کاربر اجازه می دهد به سرعت الکترودها را تعویض کند بدون آنکه به کالیبراسیون مجدد نیازی باشد. این الکترودها قابلیت ذخیره شماره سریال، اطلاعات کالیبراسیون، شماره شناسه کاربری و نمونه و زمان را دارند. استفاده آسان در محیط های آزمایشگاهی: تمامی اتصالات بین دستگاه و الکترود ضد آب هستند و اتصالات با رنگ های مشخصی تعیین شده اند و اطلاعات روی صفحه نمایشی بزرگ و رنگی به نمایش گذاشته می شوند. ترکیب تمامی پارامترهای اندازه گیری تنها در یک دستگاه به همارها لکترودهای هوشمند Intellical، امکان تعویض سریع و آسان الکترودها را فراهم نموده است. طراحی با دوام برای شرایط سخت محیطی: دستگاه های سری HQD با طراحی با دوام و ضد آب، آنالیز را حتی در شرایط سخت محیطی، ایمن و قابل اعتماد نموده است.

 شرکت پارس طب نوین آماده ارائه کلیه خدمات-واردات مستقیم از کمپانی در کوتاه ترین زمان ممکن، همچنین تعمیر تمامی تجهیزات و دستگاههای کمپانی هک توسط تیم کارآزموده با تخصصهای گوناگون با ضمانت در کوتاهترین زمان پذیرفته میشود. . توجه داشته باشید کلیه تجهیزات شرکت پارس طب نوین دارای یکسال ضمانت بی قید و شرط و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد



ph متر پرتابل مدل hq30d کمپانی Hach
شرکت پارس طب نوین با بیش از 30 سال سابقه در زمینه تجهیزات آزمایشگاهی آمادگی خود را جهت کلیه محصولات Hach از جمله ...
مولتی متر
۰ تومان


مولتی متر HQ30D
فروش و تعمیر دستگاه مولتی متر پرتابل مدل HQ30D کمپانی HACH آمریکا
مولتی متر
۰ تومان


مولتی متر رومیزی مدل HQ440D
خرید و فروش دستگاه مولتی متر رومیزی مدل HQ440D کمپانی HACH
مولتی متر
۰ تومان


مولتی متر پرتابل مدل SensiON + MM150
خرید و فروش دستگاه مولتی متر پرتابل مدل SensiON + MM150 کمپانی HACH
مولتی متر
۰ تومان


مولتی متر رومیزی مدل HQ430D
خرید و فروش دستگاه مولتی متر رومیزی مدل HQ430D کمپانی HACH آمریکا
مولتی متر
۰ تومان
1
(1 تا 5 از 5)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است