Search

يكشنبه 9 ارديبهشت 1403

منو

پزشکی



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان

پزشکی » پزشکی

دستگاه فشارسنج بازویی امرن مدل M3

فشارسنج امرن مدل M3، یک دستگاه دیجیتال و از نوع بازویی است که به صورت اتوماتیک اقدام به سنجش فشار خون می کند. تکنولوژی این وسیله به صورتی است که با توجه به میزان فشار خون، فشار باد تنظیم شده و در دستگاه پمپاژ می شود.

در اندازه گیری فشار خون به کمک این دستگاه می بایست کاف به طور صحیح، نه سفت و نه شل، به دور بازو بسته شود. در این حالت علامت ok بر روی نمایشگر پدیدار می شود. پس از اتمام کار، نتیجه اندازه گیری، با اعداد درشت و خوانا بر روی نمایشگر ثبت می شود.

اطلاعات به دست آمده از دستگاه، به مرور بر روی حافظه آن ثبت می شود. دستگاه فشارسنج امرن M3، قابلیت ثبت ۶۰ حافظه را برای دو کاربر به صورت مجزا دارد. از این رو می توانید نتایج حاصل از اندازه گیری را در طول یک بازه زمانی مشخص مقایسه کرده و به یک میانگین برسید.

منبع تغذیه دستگاه دیجیتالی امرن، ۴ عدد باتری قلمی است. اما از آنجایی که دستگاه خاصیت خاموشی اتومات را دارد، در صورت عدم استفاده، پس از ۵ دقیقه خاموش می شود. از این رو در مصرف باتری صرفه جویی می شود. در صورت اتمام شارژ باتری ها، نشانگر باتری ضعیف بر روی دستگاه چشمک زنان ظاهر می شود.

از دیگر ویژگی های مثبت دستگاه فشارسنج امرن M3، پورت آداپتور آن است که باعث می شود دستگاه در صورت لزوم از برق شهری به جای باتری استفاده کند ( آداپتور همراه دستگاه ارائه نشده است ) . سنجش فشار خون، شمارش ضربان قلب و تشخیص ضربان قلب نامنظم، از جمله خصوصیات اصلی این دستگاه دیجیتالی خانگی است. کیف نگهدارنده این دستگاه نیز، حمل و نقل و نگهداری آن را آسان و بدون دردسر می سازد. فشارسنج امرن M3، نسبت به نمونه های مچی، بسیار دقیق تر و سریع تر عمل می کند. از این رو برای بیماران مبتلا به فشار خون مناسب و کاربردی است.





دستگاه فشارسنج بازویی امرن مدل M3
دستگاه فشارسنج بازویی امرن مدل M3
پزشکی

۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان


فشارسنج بازویی omron مدل m2
دستگاه فشارسنج بازویی امرون مدول m2
پزشکی
۱,۴۵۰,۰۰۰ تومان


ويلچر ايران بهكار
ویلچر ایران بهکار
پزشکی
۳,۶۰۰,۰۰۰ تومان


گاز استريل
گاز استریل
پزشکی
۱,۵۰۰ تومان


رول ملحفه يكبار مصرف
رول ملحفه یکبار مصرف
پزشکی
۲۵,۰۰۰ تومان


بتادين 250cc
بتادین 250 برای ضدعفونی زخم
پزشکی
۱۱,۰۰۰ تومان


گاز طبی نرمين طب
گاز طبی کیلویی
پزشکی
۳۰,۰۰۰ تومان


تيغ جراحی moris
تیغ جراحی استریل
پزشکی
۴۵,۰۰۰ تومان


زيرانداز بيمار بنلا
زیرانداز بیمار
پزشکی
۱۵,۰۰۰ تومان


پزشکی
۲۸,۰۰۰ تومان
1
بعدي
آخر
(1 تا 10 از 18)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است