Search

آدينه 28 ارديبهشت 1403

منو

نرم افزار موبایل و کامپیوتر



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۱۷,۵۰۰ تومان

نرم افزار موبایل و کامپیوتر » نرم افزار موبایل و کامپیوتر

كاور ضد امواج موبايل آيلين مدل 2011 - كيف سلامتي

دسته لوازم زیردسته موبایل و لوازم جانبی

آيا تا كنون احساس توهم زنگ موبايل را تجربه كرده ايد؟ سردرد را چطور؟!

خیلی از اوقات وقتی گوشی شما در جیبتان است ، احساس می کنید گوشی می لرزد و ویبره می زند ، پس از دیدن گوشی مشاهده می کنید که هیچ کس به شما زنگ نزده !

این لرزش موضعی به دلیل تاثیر امواج مضر و سرطان زای موبایل بر روی ماهیچه بدن شماست ! در واقع ماهیچه شما دچار لرزش شده و شما می پندارید که گوشی لرزیده است !!

بسياري اوقات نیز وقتی با تلفن همراه صحبت می کنید گوش درد ، سر درد و
یا چشم درد می گیرید !!!
در صورتي كه اين عوارض تنها بخش كوچكي از خطرات اصلي مواجهه بدن با امواج موبايل است..

راه حل مفید و توصیه شده پزشکان ،استفاده از وسیله ای است که بتواند این امواج را مهار کرده و از نفوذ آن به بدن علي الخصوص به مغز جلوگيري كند.

که این کیف به ظاهر معمولی پاسخی است برای حفظ سلامتی شما در برابر امواج مضر و سرطان زاي گوشي تلفن همراه !!


توسط پژوهشگران سازمان بهداشت جهاني، عوارض زير توسط تلفن همراه به اثبات رسيده است:

1- افزايش احتمال ايجاد و گسترش تومورهاي سرطاني و آسيب پذيري بدن در برابر عوامل بيماري زا
2- اختلالات خواب، فراموشي، سردرد و افسردگي
3- احساس داغي در داخل سر و نزديك محل نصب موبايل
4- افزايش احتمال ابتلا به آلزايمر و پاركينسون
5- مسموميت خوني
6- بروز مشكلات ژنتيك
7- احساس خستگي
8- افزايش شانس ابتلا به دو نوع تومور مغزي تا 50%
8- بروز اختلالات جنسي و كاهش توان باروري و نهايتاً ناباروري
و ...


كاور ضد اشعه موبايل آيلين چيست؟
كاور ضد اشعه تلفن همراه آيلين يك پكيج حرفه اي ضد امواج موبايل است كه در يك سمت آن يك لايه ويژه غير قابل نفوذ امواج ماكروويو تلفن همراه جا داده شده است كه باعث مي شود اين امواج به داخل مغز نفوذ نكنند و به اين صورت از عوارض و خطرات جبران ناپذير مجاورت نزديك باتلفن همراه در هنگام مكالمه جلوگيري مي شود.

امواج تلفن همراه در هنگاه مكالمه به شدت افزايش يافته و در همه جهات در فضا منتشر مي شوند. هر چه به تلفن همراه نزديك تر شويم دامنه انرژي و شدت امواج افزايش مي يابد كه اين امواج مي توانند آثار بسيار خطرناك و جبران ناپذيري به بافت هاي حساس بدن علي الخصوص مويرگ هاي مغزي داشته باشند.
كاور ضد اشعه آيلين با استفاده از پوشش غير قابل نفوذ خود امواج تلفن همراه را به سمت مخالف بدن منعكس مي كند و براي شما يك مكالمه سالم و بي خطر را به ارمغان مي آورد.

كاور ضد اشعه آيلين با دستگاه انرژي سنج امواج الكترومغناطيس CellSensor تست شده و ثابت گرديد كه اين وسيله 99/99% در پيشگيري از ورود امواج خطرناك و سرطان زاي تلفن همراه به مغز موثر مي باشد. فيلم تست اين كاورها همراه با محصول سفارش داده شده براي شما ارسال مي گردد كه از لحاظ ضد اشعه بودن آن اطمينان حاصل نماييد.

در مدل هاي جديد كاور ضد اشعه آيلين امكان كار با گوشي درون كاور و در هنگام مكالمه وجود دارد و نيازي به درآوردن گوشي نيست. و اين تنها يكي از مزاياي كاور ضد اشعه تلفن همراه آيلين به مشابه هاي داخلي ( تقلبي و اصلي!) مي باشد.

اين اختراع در اداره كل مالكيت صنعتي ايران به ثبت رسيده است و با نام تجاري آيلين در ايران و جهان در حال عرضه مي باشد.

آيلين = يك مكالمه سالم با تلفن همراه

آيلين مناسب ترين هديه براي شما و آنان كه دوستشان داريد.

اين محصول با گارانتي و ضمانت ضد اشعه بودن به فروش مي رسد.

تمامي مشتريان ما از سراسر ايران پس از اولين سفارش و مشاهده فيلمي كه در يك CD همراه كاور ضد اشعه آيلين ارسال مي گردد، (كه شامل تست كاور آيلين با دستگاه و كليپ هاي مستند و باور نكردني زيادي در مورد عوارض تلفن همراه) تعداد زيادي از آن را براي تمامي اعضاي خانواده سفارش مي دهند..

شركت ما به خاطر اختراع و توليد اين پديده، از سازمان يونسكو و وزارت علوم و تحقيقات و فناوري لوح تقدير و تنديس جشنواره ملي حركت را دريافت نموده است.

ما به كار خود ايمان داريم. شما نيز پس از استفاده از كاور ضد اشعه آيلين به آن ايمان خواهيد آورد و براي همه عزيزان خود سفارش خواهيد داد.

رنگ هاي موجود: مشكي، قهوه اي تيره، كرمي، قرمز، طرح اسپورت و..

طرز استفاده: گوشي خود را در كاور ضد اشعه موبايل آيلين قرار داده و با آن مكالمه نماييد- در حالت عادي نيز گوشي درون كاور را از سمت جلو (بخش ضد اشعه) در داخل جيب يا كيف خود فرار دهيد كه نفوذ امواج موبايل با بدن شما به حد اقل برسد..

** پاسخ به سوالات متداول شما در مورد كاور ضد اشعه موبايل آيلين:

# سوال - از كجا بفهميم كه اين وسيله واقعا جلوي ورود امواج مضر به مغز را مي گيرد؟
جواب: علاوه بر تستي كه ما توسط دستگاه CellSensor بر روي اين محصول انجام داده ايم (كه در CD رايگان همراه با اين محصول موجود مي باشد) شما نيز خودتان مي توانيد با برخي وسائل صوتي و تصويري موجود در خانه كارايي ايم محصول بي نظير را تست نماييد. به عنوان مثال با گوشي موبايل شماره گرفته و آن را مقابل يك مونيتور قديمي بگيريد. مشاهده مي نماييد كه روي صفحه خط هايي به صورت نويز مي افتد. حال اگر گوشي موبايل را در داخل كاور ضد اشعه آيلين گذاشته و از سمت ضد اشعه آن مقابل مونيتور قرار دهيد كه مشاهده مي نماييد ديگر نويزي روي صفحه مونيتور نمي افتد.
به علاوه مصرف كنندگان راضي اين محصول در سراسر دنيا نيز گواه زنده صحت عملكرد اين وسيله مي باشند.

# سوال - آيا اين كاور ها به تمامي گوشي ها مي خورد؟
جواب : بله. اين مدل با تمامي گوشي هاي ساده (تخت)، كشويي (ريلي) و لمسي (تاچ) سازگاري دارد. اگر احساس مي كنيد سايز يا مدل گوشي شما غير متعارف است و يا بيش از حد بزرگ است در بخش پيغام سفارش خود، مدل گوشي را ذكر نماييد تا مدل با سايز مناسب براي شما ارسال گردد.

# سوال - مگر امواج الكترو مغناطيسي مختلف در همه فضا وجود ندارد، پس چگونه استفاده از كاور ضد اشعه مي تواند موثر باشد؟
جواب : بله. امواج الكترومغناطيسي در سراسر فضاي اطراف ما وجود دارد منتها شدت امواج است كه تعيين كننده ميزان آسيب فيزيولوژيك آن بر بدن مي باشد و همانطور كه توضيح داده شد، شدت انرژي امواج الكترومغناطيس ماكروويو در نزديكي گوشي تلفن همراه بسيار زيادتر از استاندارد هاي زيست محيطي است كه مطابق تصوير با استفاده از كيف ضد اشعه موبايل آيلين، راه نفوذ اين امواج به مغز مسدود مي شود.

اگر سوال يا ابهامي در ذهن شما در مورد نحوه عملكرد اين محصول وجود دارد در بخش پيغام سفارش ذكر نماييد تا قبل از ارسال با شما تماس گرفته شود.

اين محصول ارجينال بوده و داراي گارانتي مي باشد. پس با خيال راحت خريد نماييد.
شما با خريد اين محصول CD مستند خطر امواج موبايل به همراه كارت تخفيف به صورت رايگان دريافت مي نماييد كه براي خريد هاي بعدي مي توانيد تا 30% تخفيف بگيريد.
اين شرايط ويژه تا مدت محدودي بر قرار است پس توصيه مي نماييم اين فرصت استثنايي را از دست ندهيد.

هميشه شاد و سلامت باشيد.

فروشنده: خرگوش دات آي آر

قیمت: 17,500 تومان

درصد :61

روش خرید: برای خرید كاور ضد امواج موبايل آيلين مدل 2011 - كيف سلامتي، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.





نرم افزار موبایل و کامپیوتر

۸,۵۰۰ تومان


نرم افزار موبایل و کامپیوتر

۴,۹۰۰ تومان


نرم افزار موبایل و کامپیوتر

۹,۸۰۰ تومان


نرم افزار موبایل و کامپیوتر

۱۲,۰۰۰ تومان


نرم افزار موبایل و کامپیوتر

۱۷,۵۰۰ تومان


هندزفری جادویی
هندزفری جادویی
نرم افزار موبایل و کامپیوتر

۱۲,۸۰۰ تومان


نرم افزار موبایل و کامپیوتر

۱۷,۰۰۰ تومان


نرم افزار موبایل و کامپیوتر

۶,۹۰۰ تومان


نرم افزار موبایل و کامپیوتر

۸,۰۰۰ تومان


نرم افزار موبایل و کامپیوتر

۱۴,۰۰۰ تومان
1
بعدي
آخر
(1 تا 10 از 14)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است