Search

آدينه 28 ارديبهشت 1403

منو

نرم افزار مطب پزشکان



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۰ تومان

اتوماسیون » نرم افزار مطب پزشکان

اتوماسیون مطب پزشکان

با توجه به پيشرفت سريع علم پزشكي و نياز مبرم اين علم به ثبت اطلاعات بيماران جهت انجام برنامه ريزي هاي اقتصادي و شناخت الگوهاي اجتماعي،نرم افزار ثبت اطلاعات بيماران طراحي و به بازار عرضه شد. ثبت اطلاعات بيمار كه در حرفه پزشكي از اهميت بالايي برخوردار است يكي از مهمترين زير ساخت هاي ارتقاي سطح سلامت و توسعه اجتماعي محسوب مي شود كه متاسفانه در كشور ما بسيار ضعيف است و سرمايه گذاري مناسب نيز براي آن انجام نشده است. اين نرم افزار طراحي شده است تا پاسخگو ي تمام نيازهاي يك مطب و كلينيك پزشكي باشد.ساختار ساده و قابل فهم اين نرم افزار امكان استفاده از آن را در همه مطب ها و كلينيك ها فراهم آورده است و تمامي افراد حتي كساني كه آشنايي چنداني با كامپيوتر ندارند مي توانند از مزاياي آن بهره مند شوند.
آرشيو نسخه ها : شما مي توانيد نسخه هاي صادر شده را ذخيره و آرشيو نموده و چاپ نماييد.


مديريت دارايي و تنظيم بهاي خدمات وموجودي اقلام : با اين نرم افزار شما مي توانيد از دارايي ها و ارزش ها آگاه شويد.


ذخيره سازي عكس ها و راديوگرافي : شما مي توانيد با استفاده از يك دستگاه دوربين ديجيتال يا اسكنر تصاوير كلينيكي مورد نظر خود را در نرم افزار آرشيو نماييد.


طراحي فرم ها به دلخواه شما : پرداخت و تصويه حساب بيماران مطب يا كلينيك شما هرگز به اين سادگي و سهولت نبوده است.شما مي توانيد با اين نرم افزار فرم هاي مورد نظر خود را بنا به سليقه خود با قلم هاي مختلف و در رنگها و اندازه هاي گوناگون تهيه نمايد.


قرار هاي ملاقات و وقت دهي : با استفاده از اين نرم افزار مي توانيد اقدام به تنظيم و مديريت قرار هاي ملاقات و ساعات مراجعه حتي در ماه ها بعد نماييد.

استفاده چند پزشك و منشي از نرم افزار :با استفاده از اين نرم افزار مي توان به تعداد نامحدود اقدام به ايجاد پروفايل و كلمه كاربري براي دسترسي نمود. يعني براي كلينيك ها و يا مطب هايي كه بيش از يك پزشك در آن فعاليت مي كنند و يا يك منشي مسئوليت پاسخگويي به مراجعان چند پزشك را دارد اين امكان فراهم شده است تا بتوان به سهولت امور مربوطه را مديريت نمود.


يادآوري ها :اين نرم افزار به سادگي و بدون اشتباه تمام وظايف روزمره را به تعداد نامحدود به اطلاع شما مي رساند


جستجوي سريع :جستجوي سريع پرونده بيمار و اطلاعات و سوابق شخصي و پزشكي بيمار درميان هزاران پرونده ديگر به سادگي و در چند لحظه امكان پذير است.


ايجاد پشتيباني از بانك اطلاعاتي : با امكان پشتيباني از اطلاعات و پرونده هاي بيماران امكان نگهداري از آنها به مدت نامحدود فراهم شده است. سيستم نرم افزاري فوق بصورت تك كاربره و چند كاربره و تحت شبكه مي باشد و همچنين جهت امنيت ، از قفل نرم افزاري استفاده نموده و قابل نصب برروي تمامي سيستم عاملهاي ويندوز 98 به بالاتر ميباشد.

مزاياي نرم افزار پزشكي به شرح زير مي باشد:

- تشكيل پرونده براي بيمار

- حسابداري

- سابقه بيمار
-
طرح درمان
-
تعيين زمان ملاقات
-
گزارشات روزانه،هفتگي ،ماهانه- تجويز نسخه،راديو گرافي،آزمايشگاه
-
وقت دهي
-
پذيرش
-
جزئيات درمان
-
يادگيري و كاربري آسان
-
چارت هاي دنداني و طرح درمان
-
نگهداري عكس ها و ديگر تصاوير
-
هزينه درمان
-
دخل و خرج
-
بيمه
توضيحاتي در مورد نحوه كار با نرم افزار و فرم صفحات
شناسه كاربري و رمز عبور:
هر كاربر مي تواند براي خود شناسه كاربري و رمز عبور مختص به خود را داشته باشد

تشكيل پرونده به صورت رايانه اي ونا محدود:شما مي توانيد شماره پرونده را تا 8 شماره وارد نماييد، جنسيت ، سن ، نوع بيمه، سرپرست بودن ،وحتي بيماري هاي خاص را وارد نماييد و بيماري كه بنا به تشخيص پزشك از درجه حساسيت بالايي برخوردار باشد در قسمت زيرين نمايش داده مي شود.از جمله ويژگي هاي منحصر به فرد اين نرم افزار جستجوي پرونده بيمار با استفاده از شماره پرونده يا اولين حرف نام و نام خانوادگي بيمار است، كه اين مراحل به آساني و در كمترين زمان ممكن صورت مي پذيرد.همچنين مي توان براي نسبت خانوادگي براي بيماراني را كه به صورت خانوادگي مراجعه مي كنند را ثبت، وشماره سرپرست را نيز درج نمود . در اين قسمت براي هر بيمار ميتوان عكس بيمار را نيز ذخيره نمود تا يك پرونده كامل و جامع داشته باشيم .
سيستم وقت دهي به بيمار:در اين بخش از نرم افزار شما مي توانيد به صورت كاملا" هوشمند بر حسب تاريخ وساعات پذيرش به دفعات دلخواه وساعات متنوع مطابق با كار مطب پذيرش بيمار كنيد.در صورتي كه در يك مطب 2يا3 پزشك فعاليت مي كنند و از يك منشي واحد استفاده مي كنند بدون احتياج به خروج از نرم افزار يا محيطي كه در آن قرار دارند براي پزشك ديگري پذيرش ثبت كنند بدون آنكه در سيستم وقت دهي ساير پزشكان خللي ايجاد شود.
امور مالي:در قسمت امور مالي مي توان هزينه هاي دريافتي از بيماران را بر حسب تاريخ ، هزينه درمان ، مبلغ دريافتي وارد نمود. وتخفيف براي بيماران با شرايط خاص بنا به تشخيص پزشك صورت گيرد وبايگاني شود . بعد از ثبت امور در قسمت پايين وضعيت بيمار را از نظر بدهكار بودن و بستانكار بودن مشخص مي شود.
ليست انتظار:در اين بخش منشي كه به صورت شبكه با پزشك در ارتباط است بيماران هنگام ورود به مطب در ليست انتظارنوبت بندي مي شوند مي كند و براي آنها ثبت پذيرش مي كند و با دستور پزشك شروع به ورود دادن بيماران مي كند به هنگام زدن ورود داخل مطب صداي لطيفي نواخته مي شود تا پزشك متوجه بيمار شود وقبل از ورود بيمار نزد پزشك ، پزشك مي تواند پرونده بيمار را از روز اول مراجعه با نسخه هاي تجويز شده ملاحظه كند. واز آمار بيماران اتاق انتظار آگاه شود.
پزشك بعد از معالجه با زدن ويزيت شد، به منشي اطلاع ميدهد تا بيمار بعدي را به داخل راهنمايي كند. قابل به ذكر است تمامي اين مراحل با زدن چند دكمه انجام مي پذيرد.
مراحل درمان:
در اين بخش پزشك مي تواند مي تواند موارد زير را مشاهده كند:
-
مشاهده مشخصات كامل بيمار
-
شكايت بيمار ، تشخيص پزشك، معاينه و درمان
-
آزمايش هاي انجام شده، نسخه هاي نوشته شده، وجزئيات در مان
در اين بخش پزشك مي تواند براي نوشتن نسخه ، جزئيات درمان و ويرايش عكس هاي گرفته شده از بيمار وارد محيط قلم نوري شود.
دكتر بدون جستجوي بيمار با زدن چند دكمه از تمامي مراحل درمان بيمار آگاه شود.
محيط قلم نوري:اين بخش داراي محيطي بسيار ساده و آيكونهاي متعددي است كه كاربرد زيادي براي راحتي كار پزشك دارد. قابليت نوشتن و پاك كردن با رنگها و اشكال ، دسترسي آسان به اسكنر، قابليت بزرگنمايي وتغير اندازه صفحه پزشك ميتواند عكسهاي مختلف راديو لوژي يا پرونده هاي بيماران كه قبلا"اسكن شده اند را به اين محيط آورده وتغييرات لازمه را بعمل آورد .
پشتيبان گيري: در اين بخش پزشك مي تواند روزانه، از اطلاعات خود پشتيبان بگيرد.تا در صورت بروز مشكل با بازيابي اطلاعات مانع از بين رفتن آنها شود.



اتوماسیون مطب پزشکان
سیستم نرم افزاری اتوماسیون مطب پزشکان ، دندانپزشکان ، بیمارستان های خصوصی و ...
نرم افزار مطب پزشکان
۰ تومان
1
(1 تا 1 از 1)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است