Search

يكشنبه 30 ارديبهشت 1403

منو

بانوان



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۲۵,۰۰۰ تومان

بانوان » بانوان

كرم موبر دائمي Balea آلمان

كرم موبر دائمي Balea محصول كشور آلمان  ویژه آقایان و بانوان   فروش ویژه

کرم موبر دائمی باله آ تنها کرم موبر ی بوده که در سال 2009 توانسته رتبه اول را در بین کرم های موبر در دنیا کسب نماید و دارای تایئدیه وزارت بهداشت اروپا بوده و تتها کرم ی میباشد که پس از چندین بار استفاده جواب قطعی را به شما خواهد داد. کرم باله آ دارای فرمول خاصی بوده که پس از چندین بار استفاده پیاز مو را ضعیف کرده و مانع رشد دوباره مو های زائد می شود.خیلی از مشکلات فردی ما فقط به دست خودمان قابل حل ست ، خیلی از این مشکلات ساده به نظر می رسند اما واسه ما همیشه دغدغه بوده و هستند مثل موهای زائد.چندین راه رفته و نرفته ، سوزش و درد ، حساسیت و التهاب و زخمهای ریز و درشت این مشکلات همه عمر با ما هستند ، دیگه کافیه با استفاده از کرم های موبر باله آ به راحتی و برای همیشه از شر موهای زائد خودتان خلاص شوید . برای جلوگیری از حساسیت و التهاب و همچنین برای درخشندگی و لطافت پوست طبیعت سخاوتمندانه عناصری مثل لانولین و پرو ویتامینها را برای شما به ارمغان آورده . وجود جلبکهای دریایی و عناصر سودمند دیگر در کرم باله آ وجه تمایز این محصول با انواع مشابه است که آنرا به پرفروشترین کرم مو بر در بین مو برهای دائمی در سال 2008 کرده است.هر بار که از این کرم استفاده کنید ریشه مو ضعیف شده و پس از سه بار استفاده در 3 ماه متوالی موهای زائد برای همیشه از بین خواهد رفت.

روش استفاده از کرم موبر باله آ: كرم را روي محل مورد نظر بماليد . بگذاريد به مدت 5 الي 10 دقيقه روي پوست شما بماند این زمان به نوع پوست بدن شما بستگی دارد . سپس با كاردك مخصوص داخل جعبه به آرامي و در خلاف جهت رويش موها ، كرم را از روي پوست خود برداريد . سپس محل مورد نظر را  آب ولرم شستشو دهید .

قابل استفاده هم برای خانمها و هم برای آقایان برای تمامی نواحی بدن در سه اسانس متفاوت ( نارگیل - زردآلو و بادام - هلو )

 

کرم موبر باله آ

برخی از امکانات و قابلیتها:

  از بین بردن دائمی موهای زائد بدن   بدون ایجاد التهاب و حساسیت پوستی

  دارای تائیدیه وزارت بهداشت

  دارای عناصری مانند لانولین و پروویتامین

  قابل استفاده برای خانمها و آقایان 

قابل استفاده برای تمام نواحی بدن

 ساخت کشور آلمان محصول کمپانی DM

قيمت : 25000 تومان

خريد پستي           خريد پستي

روش استفاده از كرم موبر دائمي:

موهاي زائد را با هر روش مورد نظر از ريشه كنده(مومك،بند انداختن،موچين،اپيلاسيون ليزر و الكتروليزر)سپس محل مورد نظر را به طور كامل بشوئيد مقدار كافي از كرم BALEA به محل مورد نظر بر خلاف جهت رويش مو ماليده و ماساژ دهيد تا جذب پوست شود بعد از 8 الي 15  دقيقه محل مورد نظر را شستشو دهيد . كرم BALEA را هر شب طبق مراحل قبل تا زماني كه موها مجدداً رشد نمايند و آماده اپيلاسيون مجدد شوند استفاده نماييد.

                 

اين محصول داراي شماره مجوز 54320 و 9786005096026: ISBN ميباشد



كرم موبر دائمي Balea آلمان
آسان‌ترين ، مؤثرترين راه براي ازبين بردن ريشه موهاي زائد
بانوان

۲۵,۰۰۰ تومان


معجزه اي در افزايش قد
فرمول جادويي افزايش قد مناسب براي تمام سنين براي اولين بار در ايران
بانوان

۸,۵۰۰ تومان
1
(1 تا 2 از 2)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است