Search

پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403

منو

ترشک سلفونی استندی ترش طعم راناس



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۱۲,۰۰۰ تومان

ترشک ترش طعم راناس » ترشک سلفونی استندی ترش طعم راناس

ترشک برگه زردآلو ترش طعم

ترشک سلفونی زردآلو ترش طعم راناس

خواص ترشک سلفونی زردآلو ترش طعم راناس و تمامی اثرات مثبت این میوه تابستانی

هزاران سال است که از زردآلو استفاده می شود. این میوه در سراسر جهان در دسترس قرار دارد و می توان آن را بصورت خام، خشک و مربای زردآلو مصرف نمود. زردآلو این میوه شیرین فواید متعددی دارد و عصاره آن می تواند غلیظ باشد، اما می توانید با اضافه کردن مرکبات و یا آب سیب، آن را رقیق کنید. این میوه کوهستانی اغلب در ییلاق رشد تولید می شود. این میوه پرخاصیت داری طبع سرد و تر است اما نوع شیرین آن طبع گرمتری دارد. زردآلو ارزش غذایی زیادی دارد و دارای قند طبیعی می باشد که هضم آن بسیار راحت است. زردآلو غنی از ویتامین های A ، B ،C، ریبوفلاوین (B2) و نیاسین (B3)، کلسیم، منیزیم، فسفر، پتاسیم، گوگرد، سدیم و مقدار کمی مس، آهن و روی است. ورزشکاران بعد از ورزش می توانند زردآلو بخورند به شرطی که پس از آن، آب میل نکنند. برگ زردآلو را می توان در زمستان مصرف کرد و در تابستان آن را در آب خیس کرده و همراه با همان آب مصرف نمود.

خواص زردآلو برای سلامت بدن و درمان بیماری ها

بهبود دستگاه گوارش:

اولین فایده ی عنوان شده از میوه ی شیرین زردآلو مختص دستگاه گوارش است. فیبر محلول در زردآلو، حرکت روده را بهبود می بخشد که باعث دفع بهتر مدفوع می شود. علاوه بر این اسیدهای چرب را سریع تجزیه می کند که موجب بهبود هضم می شود. فیبر موجود در زردآلو یبوست و نفخ را درمان می کند.

درمان دیابت :

زردآلو کالری و کربوهیدرات کاملا پایینی دارد (این میوه شامل 17 کالری و 4 گرم کربوهیدرات می باشد) که برای دیابتی ها مفید است و می تواند بخشی از رژیم غذایی افراد دیابتی باشد، فیبر زردآلو می تواند سطح قند خون را تنظیم کند.

همچنین شاخص گلیسمیک پایینی دارد، به این معنی که اثر پایدار بر روی سطح قند خون دارد. زردآلو غنی از ویتامین ایی است که به عنوان آنتی اکسیدان عمل می کند و سطح قند خون را بهبود می بخشد

مبارزه با التهاب :

نه تنها زردآلو بلکه هسته آن در تسکین التهاب موثر است. در حقیقت، مطالعه انجام شده روی حیوانات نشان می دهد که چگونه روغن هسته زردآلو در برابر کولیت زخمی، که یک بیماری ملتهب روده است از بدن محافظت می کند.

زردآلو حاوی بتا - کریپتوزانتین است که می تواند از آرتروز و دیگر بیماری های التهاب مفاصل جلوگیری کند. منیزیم در میوه ها نیز می تواند درد التهابی را کاهش دهد. زردآلو به دلیل دارا بودن مقداری اسید سالسیلیک، برای درد مفاصل و رماتیسم مفید است.

بهبود بینایی با مصرف ترشک سلفونی زردآلو ترش طعم راناس :

مصرف زردآلو بطور منظم با کاهش خطر از دست رفتن بینایی مرتبط بوده است. اما مهمتر از هر چیزی، زردآلو غنی از کاروتنوئیدها، زانتوفیل رتینول و ویتامین آ است که می تواند از بیماری های بینایی مرتبط با سالخوردگی جلوگیری کند و به رشد اطفال کمک می نماید.

همچنین کاربرد موضعی عصاره هسته زردآلو می تواند با تحریک تولید اشک، خشکی چشمان را کاهش دهد.

جلوگیری از آسیب کبد :

زردآلو می تواند از آسیب کبد جلوگیری کرده و از علایم بیماری چربی کبد (تجمع چربی در کبد) محافظت کند. جالب تر اینکه، زردآلو در بازسازی کبد موثر است.

محافظت از قلب:

پتاسیم موجود در زردآلو می تواند سطوح فشار خون را کاهش دهد، در نتیجه از حملات قلبی و بیماری های قلبی مانند آترواسکلروز جلوگیری می کند. همچنین فیبر موجود در این میوها سطح کلسترول را کاهش می دهد.

زردآلو مجاری عروق را باز می کند. بدین جهت بهتر است آن را در ساعت 10 صبح و 5 عصر میل کنید. این میوه خاصیت آرام بخشی و نشاط آوری دارد؛ به همین دلیل مصرف آن برای افرادی که ناراحتی قلبی دارند، توصیه می شود.



ترشک زغال اخته ترش طعم
ترشک استندی و ظرفی کریستالی زغال اخته ترش طعم راناس
ترشک سلفونی استندی ترش طعم راناس
۹,۰۰۰ تومان


ترشک آلبالو ترش طعم
ترشک استندی و ظرفی کریستالی آلبالو ترش طعم راناس
ترشک سلفونی استندی ترش طعم راناس
۱۰,۰۰۰ تومان


ترشک برگه زردآلو ترش طعم
ترشک استندی و ظرفی کریستالی برگه زردآلو ترش طعم راناس
ترشک سلفونی استندی ترش طعم راناس
۱۲,۰۰۰ تومان


ترشک آلوچه سانتریزه ترش طعم
ترشک استندی و ظرفی کریستالی آلوچه سانتریزه ترش طعم راناس
ترشک سلفونی استندی ترش طعم راناس
۹,۰۰۰ تومان


ترشک آلوچه جنگلی ترش طعم
ترشک استندی و ظرفی کریستالی آلوچه جنگلی ترش طعم راناس
ترشک سلفونی استندی ترش طعم راناس
۸,۰۰۰ تومان
1
(1 تا 5 از 5)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است