Search

شنبه 29 ارديبهشت 1403

منو

نرم افزار بایگانی اسناد یگانه



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۰ تومان

نرم افزار بایگانی اسناد یگانه » نرم افزار بایگانی اسناد یگانه

نرم افزار سامانه مدیریت اموال رایانه ای

سامانه مدیریت اموال رایانه ای،  نرم افزاری است جهت مدیریت قطعات کامپیوترها، شبکه و تجهیزات جانبی و متناسب با وظایف مدیر انفورماتیک (IT) سازمان متوسط و بزرگ و مناسب برای مدیریت قطعات، انبارها، مشکلات، ردیابی قطعه تا اسقاط، کارشناسان پاسخگو و کاربر استفاده کننده از تجهیزات تهیه گردیده است چرا که جمع آوری و نگهداری اطلاعات وسایل و تجهیزات رایانه ای، مدیریت و هماهنگی داشته ها، و از همه مهمتر آگاهی از صحت کارکرد این تجهیزات و پیگیری مشکلات و پاسخگویی به کاربران (Ticket) برای مدیر انفورماتیک بسیار حائز اهمیت می باشد.

برخي از قابليت هاي نرم افزار مدیریت اموال رایانه ای

·         امکان معرفی تجهیزات رایانه ای و مدیریت انبار


·         ثبت کلیه مشخصات کالاها و ریز قطعات رایانه ای هنگام ورود به انبار (مدل، سریال، شماره اموال، قیمت و ...)

·         پیگیری تمامی رویدادهای یک قطعه از لحظه ورود تا اسقاط (شناسنامه و تاریخچه قطعه)

·         تعیین مسئول هر انبار از بین پرسنل سازمان جهت انجام امور مربوطه

·         ثبت و ارسال درخواست خرید قطعات توسط مسئولین انبار، با امکان مشاهده، تائید و رد توسط مدیر

·         ثبت اطلاعات تعمیر در محل و اعلام اسقاطی قطعات

·         اختصاص و تحویل قطعات به هر یک از پرسنل، مشاهده لیست اموال هر یک از پرسنل بصورت لحظه ای


·         ثبت ورود یا خروج از انبار به منظور تحویل به پرسنل، خروج به منظور تعمیر، بازگشت، تعمیر در محل، اسقاط و ... .


·         ثبت اطلاعات پایه

·         از جمله: امکان تعریف ساختمان و انبار ها، چارت سازمانی، قطعات و مدل، کاربران و سطوح دسترسی، گروه و زیر گروه ها، کارشناسان پاسخگو و انواع اقدامات آنان و .....


·         زیر سیستم پاسخگویی به مشکلات کاربران (Help Desk)


·         ثبت مشکلات و اعلام و ارجاع  به واحد مربوطه و پاسخگو

·         ثبت گزارش نحوه رفع عیب توسط کارشناس پاسخگو هنگام بستن Ticket (اقدامات، قطعات معیوب و ...)

·         تهیه گزارش کار از عملکرد کارشناسان پاسخگو (جهت محاسبه کارانه، مدیریت و ...)

·         عملکرد گروهها و زیر گروههای پاسخگو (تعداد مشکلات ثبت شده و حل شده، میانگین زمان حل مشکلات و ...)

·         تهیه انواع گزارش ها همانند :

·         آمار قطعات به تفکیک نوع و برند

·         موجودی انبار و عملکرد انبار

·         آمار قطعات در حال استفاده در واحدهای سازمان

o       آمار مشکلات ثبت شده به تفکیک واحد سازمانی و گروههای پاسخگو

o       خروجی تمامی گزارش ها به Word، Excel و PDF

 



نرم افزار سامانه مدیریت اموال رایانه ای
مدیریت، مدیر IT، مدیر انفورماتیک، انبار، اموال، تجهیزات، کامپیوتر، شبکه، سوئیج، سیسکو، لب تاپ، واحد انفورماتیک، ...
نرم افزار بایگانی اسناد یگانه
۰ تومان


نرم افزار سامانه مدیریت اموال رایانه ای
مدیریت، مدیر IT، مدیر انفورماتیک، انبار، اموال، تجهیزات، کامپیوتر، شبکه، سوئیج، سیسکو، لب تاپ، واحد انفورماتیک، ...
نرم افزار بایگانی اسناد یگانه
۰ تومان


نرم افزار بایگانی اسناد یگانه
در عصر ارتباطات، سرعت دسترسی به اسناد و اطلاعات نقش بسزائی ایفا می کند در اکثر سازمانها ، شركتها و مراكز اطلاعاتي ...
نرم افزار بایگانی اسناد یگانه

۰ تومان
1
(1 تا 3 از 3)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است