Search

چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403

منو

مالتی مدیا



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۳۲۰,۰۰۰ تومان

مالتی مدیا » مالتی مدیا

تی وی باکس نسخه سوم تقویت شده شیائومی

شرکت شیائومی روزبه‌روز بر کیفیت و قابلیت‌های گچت‌های خود می‌افزاید. Xiaomi Mi Box 3 Enhanced Edition نیز از این قاعده مستثنی نیست و یکی از بهترین‌ها در دسته‌ی محصولات مشابه خود محسوب می‌شود. این تی‌وی‌ باکس دارای طراحی چشم‌نواز، وزن کم، قدرت سخت افزاری بالا و لوازم جانبی خوب است. این دستگاه اندازه‌ی بسیار مناسبی دارد و فضای کمی اشغال می‌کند.
با این دستگاه هوشمند می‌توانید فیلم‌های موبایل با کیفیت 4K خود را در تلویزیون تماشا کنید، و یا تصاویری را که با تلفن همراه خود ثبت کرده‌اید، با کیفیت فوق‌العاده و در اندازه‌ی بزرگ در تلویزیون مشاهده نمایید و موسیقی دلخواهتان را از طریق تلویزیون گوش کنید. همچنین می‌توانید از طریق Xiaomi Mi Box 3 Enhanced Edition با تلویزیون صحبت کنید و کارهای مختلفی را از آن درخواست کنید.
حافظه‌ی رم این تی وی باکس، 2 گیگابایت است و دارای حافظه‌ی ذخیره‌سازی 8 گیگابایتی eMMC5.0 با سرعت بالا است.
Xiaomi Mi Box 3 Enhanced Edition دو پورت USB و یک پورت HDMI دارد. ریموت این دستگاه 8 دکمه دارد و از طریق بلوتوث نسخه 4.1 با دستگاه ارتباط برقرار می‌کند
اگر دوست دارید به تلویزیون خود جان تازه‌ای ببخشید و هوشمند کنید، تی وی باکس نسخه ی سوم تقویت شده ی شیائومی بهترین گزینه‌‌ی خرید است که با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید برنامه‌ها و کاربرد‌های زیادی را برای تلویزیون شما به ارمغان می‌آورد.

توجه: این تی وی باکس دارای قابلیت تغییر زبان به زبان انگلیسی است.



تی وی باکس 3 شیائومی
تی باکس شیائومی
مالتی مدیا
۲۷۰,۰۰۰ تومان


مالتی مدیا
۳۲۰,۰۰۰ تومان


پخش کننده تلویزیون کوچک شیائومی
پخش کننده کوچک تلویزیون
مالتی مدیا
۱۷۰,۰۰۰ تومان


مالتی مدیا
۹۹,۰۰۰ تومان


مالتی مدیا
۸۷۰,۰۰۰ تومان


رادیو اینترنتی شیائومی
رادیو اینترنتی
مالتی مدیا
۱۴۵,۰۰۰ تومان
1
(1 تا 6 از 6)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است