Search

چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403

منو

هدفون



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۳۱۰,۰۰۰ تومان

اسپیکر و هدفون » هدفون

هدفون روی گوش شیائومی

موسیقی بخش جدایی ناپذیر زندگی امروز ماست و شنیدن اصواتی با یک هارمونی خاص میتواند در شادابی و روحیه افراد تاثیر بسزایی داشته باشد، اما وضوح صدا گاه با مشکل مواجه می شود و پخش موسیقی خود را به دست دستگاه های با کیفیت پایین میسپارد. این بار شرکت چینی شیائومی دست به تولید هدفون با کیفیت و وضوح بالا زده است.

هدفون شیائومی ترکیبی از کیفیت صدای عالی، طراحی زیبا و لوام جانبی است. وضوح و کیفیت صدای هدست شیائومی بالاتر از هدست های حرفه ای Beats و senheiser قرار دارد. ایرکاپ های چرخشی امکان استفاده از این محصول را در دو حالت دور گوش و روی گوش مهیا کرده است. در طراحی ساخت این محصول همه ی شرایط برای استفاده های مختلف کاربر فراهم شده. پدهای با دو اندازه مختلف که در بسته بندی محصول قرار گرفته است تاثیر بسیار خوبی در شنیدن صدا برای کاربر دارد. همچنین پدهای دور گوشی بیس و عمق صدای کمتری را ایجاد می کنند. وجود یک سیم با قابلیت اتصال به هر دو گوشی امکان استفاده از هدفون در دو حالت با سیم و بدون سیم را فراهم کرده است.

در طراحی این هدفون از فلز در کنار پلاستیک استفاده شده که البته این موضوع به افزایش وزن محصول منجر نشده و این هدست تنها 220گرم وزن دارد. کلیدهای کنترلی میزان شدت صدا و پاسخگویی به تماس ها تعبیه شده روی کابل هدفون، دیگر ویژگی کاربرپسند این محصول است.



هدفون
۶۹,۰۰۰ تومان


هدفون
۸۸,۰۰۰ تومان


هدفون روی گوش شیائومی
هدفون شیائومی
هدفون
۳۱۰,۰۰۰ تومان


هدفون
۶۴,۰۰۰ تومان


هدفون
۳۵,۰۰۰ تومان
1
(1 تا 5 از 5)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است