Search

چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403

منو

لوازم خانگي و اتومبيل



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۴۸,۰۰۰ تومان

لوازم خانگي و اتومبيل » لوازم خانگي و اتومبيل

بخارشوی دستی فوما

بخارشوی دستی فوما(ژاپن)

تمیز کننده و ضد عفونی کننده

قیمت استثنایی

 راحتی نظافت و شستشو با بخارشوی فوما Fuma

دستگاه بخارشوی فوما مناسب برای شستشوی شیشه ، سرامیک ،مبل و فرش ، سطوح کف، لوازم آشپزخانه ، اجاق گاز ، چربیها ،توالت، حمام ، تمیزکاری لباسها ، بخشهای مختلف اتومبیل و .... می باشد.

بخارشو چیست؟
دستگاهی است که با بهره گیری از بخارآب در تمیز نمودن محیط اطراف به ما کمک می کند . استفاده از نیروی بخار در صورتی که بخار در دمای بالا باشد(100درجه) می تواند در میکروب کشی و پاکیزگی بیشتر مورد استفاده قرار گیرد .
دستگاه بخارشوی , وسیله ای جدید برای حفظ سلامت و تمیز کاری منزل است که طراحی منحصر به فرد و مبتنی بر اصول علمی دارد . از این دستگاه می توان برای تمیز کاری حمام , توالت , پنجره , لوازم منزل , لوازم آشپزخانه و بخش های مختلف اتومبیل مانند رینگ ، موتور و غیره استفاده نمود , همچنین برای تمیز کاری لباس نیز قابل استفاده است . این دستگاه هم کثیفی های قابل مشاهده و هم باکتری های نامرئی را می زداید و دستیاری خوب در امر تمیزکاری است و نه تنها برای پاکیزه نگه داشتن کف و دیوارها مناسب است , بلکه هر گوشه و کناری را که دسترسی به آن دشوار است , تمیز می کند . دستگاه بخارشوی , خانه را پاکیزه نگاه می دارد و آن را زیباتر می کند .
- از این دستگاه می توان برای تمیز کاری دستشویی و حمام استفاده کرد
- برای تمیز نمودن رینگ اتومبیل و داخل موتور قابل استفاده است .
- از دستگاه می توان برای صاف کردن و اتو کشی پرده ، پتو و بالشت استفاده کرد .
- استفاده از این دستگاه در آشپزخانه برای تمیزکاری سینک ظرفشویی و رویه اجاق گاز و پاک کردن شیشه و پنجره و روی میز پیشنهاد شده است .

نحوه تمیز کاری توسط بخارشو:

تمیزنمودن سطوح مختلف توسط بخار با استفاده از دستمال و یا برس کامل می شود . پس پرتاب صرفا بخار نمی تواند تمیزی را در حد مطلوب فراهم کند . درصورتی که بخارشو آماده به کار نباشد و یا در اولین سری استفاده ممکن است به جای خارج شدن بخار حجم بیشتری آب از دستگاه خارج شود . در این حالت اجازه دهید تا بخارشو آماده شده و سپس از آن استفاده نمایید .
در استفاده از بخار شو نکات ایمنی را در نظر بگیرید . در بسیاری از مدلها مخزن بخارشو تحت فشار می باشد . در حین استفاده و گرم شدن از باز کردن درب مخزن خودداری نمایید . پس از هربار استفاده برای افزایش عمر دستگاه حدود نیم ساعت به دستگاه استراحت داده و سپس مجددا در مخزن آب ریخته و آنرا روشن نمایید . تمامی این موارد جهت افزایش ایمنی و عمر بیشتر دستگاه شماست پس توجه بیشتری را مبذول فرمایید .

گارانتی کالا:

این محصول از 12 ماه گارانتی برخوردار است. گارانتی این کالا شامل : مشکلات فنی کالا می باشد و در صورت شکستگی هر یک از قطعات شامل گارانتی نمی باشد .

محتويات داخل جعبه مطابق عكس زير مي باشد:

 



افزودن به سبد خريد نقدي


ماساژور دلفینی (ارزان تر از همه جا)
بهترین وسیله برای رفع خستگی و ریلکس کردن عضلات - بهترین راه برای تسریع گردش خون در بدن و داشتن پوستی سالم - ...
لوازم خانگي و اتومبيل
۱۳,۵۰۰ تومان


جاروی شارژی G2 ( ارزان تر از همه جا )
جاروی شارژی (Swivel Sweeper G2) را با ارزان ترين قيمت -قيمت بندر- مي توانيد از ما خريداري كنيد . اين محصول را فقط از طريق ...
لوازم خانگي و اتومبيل
۳۰,۰۰۰ تومان


بخارشوی دستی فوما
شستشو با بخارشوی فوما Fuma در كمترين زمان و بهترين وجه ممكن صورت مي گيرد ،از فوما براي شستن مبلمان،توالت و حمام ...
لوازم خانگي و اتومبيل
۴۸,۰۰۰ تومان


ترازوي ديجيتال خانگي شيشه اي
ترازوي ديجيتال با دقت بالا وسيله اي ضروري براي كساني كه به كنترل وزن خود اهميت مي دهند. داراي 6 ماه گارانتي ...
لوازم خانگي و اتومبيل
۲۵,۰۰۰ تومان


MP3 Player مخصوص اتومبیل
با اين دستگاه كه قابلیت خواندن کول دیسک + رم موبایل + اتصال به نوار های کاست را دارا می باشد ديگر نياز به هزينه ...
لوازم خانگي و اتومبيل
۳۵,۰۰۰ تومان
1
(1 تا 5 از 5)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است

جاروی شارژی G2 ,بازی کانتر استرایک نسخه جدید Counter Strike Source,مستند نوستراداموس زیرنویس فارسی,ویندوز 7 نسخه کامل - 32 بیتی,ماساژور دلفینی (ارزان تر از همه جا),خريد اينترنتي,فروشگاه لينكانه