Search

آدينه 7 ارديبهشت 1403

منو

دستگاه های پزشکی



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۰ تومان

دستگاه های پزشکی » دستگاه های پزشکی

دستگاه الکتروکوتر آر اف ( دستگاه RF )

دستگاه الکتروکوتر RF (الکتروسرجری) دیجیتال از کیفیت بسیار بالا برخوردار بوده و دارای کاربردهای مختلف مخصوص متخصصین جراح،دندانپزشکان و متخصصین پوست و مو میباشد.دستگاه الکتروکوتر RF دیجیتال ساخت شرکت شتاب الکترونیک با نام تجاری Eshnider از قطعات آلمانی ساخته شده و دارای دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشد.دستگاه الکتروکوترآراف دارای چندین ویژگی منحصر بفرد میباشد که آن را نسبت به نمونه های موجود در بازار ممتاز مینماید.

1-روش کار با الکتروکوتر RF بسیار آسان میباشد.

2-مجهز به ولوم کنترل فرکانس میباشد که با تغییر آن از 2/8 به 12/6 Mhz متخصص قادر خواهد بود مویرگهای در حال خونریزی را مسدود نماید و به سادگی با درجه 1/5 ولوم کک و مکها را از بین برده و با درجه 9-7 ولوم،خال و زگیل را بردارد و با سوزن سه میکرون باله فرانسوی و یا استرکس انگلیسی با درجه 3-2 موهای زائد را ریشه کن نماید.پزشک میتواند در الکتروکوتر آر اف دیجیتال با تنظیم ولوم بر روی کانتر دیجیتال قدرت دستگاه را برای عملکرد مورد نیاز مشاهده نماید .

3- از آنجا که قدرت دستگاه RF با افزایش ولوم قابل تغییر میباشد از این دستگاه میتوان برای کارهای مختلف استفاده نمود.

4-الکتروکوتر آر اف دارای ابزارهای لازم برای برداشتن خال و زگیل و همچنین جراحیهای کوچک میباشد.ضمنا برای از بین بردن کک و مکهای پوستی ابزار مخصوص همراه دستگاه ارائه میگردد.

5-مهمترین مزیت دستگاه این است که با برخورد نوک قلم به پوست،فرکانس به انرژی حرارتی تبدیل و مستهلک میگردد.در نتیجه هیچگونه عارضه نداشته و پزشک میتواند با خاطری آسوده از آن استفاده نماید.

6-آموزش استفاده از دستگاه الکتروکوتر آر اف بصورت تلفنی رایگان میباشد.

بدلیل اینکه خریدار دستگاه را مستقیم و بدون واسطه از تولیدکننده اصلی خریداری مینماید هم قیمت دستگاه RF بسیار ارزان و مقرون بصرفه میباشد و هم از نظر خدمات پس از فروش،خریدار میتواند بسهولت با سازنده دستگاه ارتباط برقرار نماید.

ضمنا ارسال کالا به اکثر نقاط کشور رایگان میباشد.

قیمت:تماس حاصل فرمایید.



دستگاه الکتروکوتر آر اف ( دستگاه RF )
دستگاه RF برای جوانسازی پوست صورت،جراحیهای کوچک و ...
دستگاه های پزشکی
۰ تومان
1
(1 تا 1 از 1)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است

فارادیک،RF دستگاه، NICE تشک گرمایشی چند منظوره،RF الکتروکوتر،oxypleth، الکتروکوتر آر اف،تشک ترمودرمی، دستگاه ترمودرمی،هیدرودرمی،تشک برقی،میکرودرم ابریژن،دستگاه الکترولیز با کلیه لوازم جانبی